Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Wat een enorm slechte pot, holy shit. Nu lag mijn verwachting niet bijzonder hoog na donderdag, maar dit was wel echt kut met peren zeg.

Wel fijn om weer de 0 te houden en de punten binnen te slepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het toch wel bizar dat je voor PSV - Feyenoord op donderdag 20:00 nog even een bekerwedstrijdje mag afwerken. ;c Moet wel zeggen dat Feyenoord hier zelf mee akkoord is gegaan omdat de wedstrijd anders tegelijkertijd met de Leeuwinnen op woensdag zou zijn, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/keept-bijlow-of-wellenreuther-straks-bij-feyenoord-dat-kan-je-niet-maken/431319

Even naar aanleiding van dit artikel. Hoe staan jullie in de race betreft de plek onder de lat? Persoonlijk verwacht ik dat Justin uiteindelijk weer onder de lat gaat belanden zodra hij terug is. Zelf zou ik Justin ook nog onder de lat zetten in de hoop dat die meegaat naar het EK en daarna vertrekt. Kan je van Wellenreuther volgend seizoen de eerste doelman maken, zou die overigens wel weer moeten bijtekenen want hij ligt na dit seizoen nog maar voor 1 jaar vast meen ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens met PJ. Beste keeper opstellen en dus Bijlow gewoon weer onder de lat. Hopen dat die een EK gaat spelen en dat je hem kan verkopen. Bij voorkeur dan voor een talentvolle keeper gaan die met Wellenreuther mag gaan strijden om het plekje onder de lat. In Nederland spelen volgens mij niet zo veel talentvolle keepers in de basis op dit moment dus die mag prima uit het buitenland komen. Heeft die ook een jaartje te tijd om zich aan te passen en kan Wellenreuther het dan laten zien in een volledig seizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Vind het toch wel bizar dat je voor PSV - Feyenoord op donderdag 20:00 nog even een bekerwedstrijdje mag afwerken. ;c Moet wel zeggen dat Feyenoord hier zelf mee akkoord is gegaan omdat de wedstrijd anders tegelijkertijd met de Leeuwinnen op woensdag zou zijn, maar toch.

Ik vraag me ook af hoe vrijwillig het is dat Feyenoord er akkoord mee is gegaan. 

Op je andere vraag sluit ik me aan bij PJ. 

@bas huijsmans Daarom hebben ze Van Sas van Man City overgenomen toch? Wellicht is het beter om die volgend jaar te verhuren, maar volgens mij verwachten ze daar wel wat van.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MetalMichael:

@bas huijsmans Daarom hebben ze Van Sas van Man City overgenomen toch? Wellicht is het beter om die volgend jaar te verhuren, maar volgens mij verwachten ze daar wel wat van.

Ohja dat is waar ook. Die was ik al zowat weer vergeten. Dat zou inderdaad ook je tweede keeper kunnen worden en dat Wellenreuther het een jaartje kan doen. Geen idee wat van niveau Van Sas nu precies heeft en of je die een eventuele basisplaats kan toe vertrouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfel steeds meer of Bijlow echt zoveel beter is dan Wellenreuther. Zeker omdat de laatste het zo goed doet. Een eventuele bekerfinale zou je hem ook wel 'gunnen'.

Denk dat je wel Bijlow er weer in moet zetten. Te meer omdat je dan kan hopen dat hij als international het EK speelt, en je er nog 20 miljoen voor kan vangen. Hou je hem ernaast, gaat dat denk ik helemaal niet meer gebeuren. En dan zal hij ook het EK niet keepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Twijfel steeds meer of Bijlow echt zoveel beter is dan Wellenreuther. Zeker omdat de laatste het zo goed doet. Een eventuele bekerfinale zou je hem ook wel 'gunnen'.

Denk dat je wel Bijlow er weer in moet zetten. Te meer omdat je dan kan hopen dat hij als international het EK speelt, en je er nog 20 miljoen voor kan vangen. Hou je hem ernaast, gaat dat denk ik helemaal niet meer gebeuren. En dan zal hij ook het EK niet keepen.

Eens met jouw stelling dat Bijlow echt met afstand de betere is. Ik hou van Bijlow en vind het echt een geweldige doelman maar ik heb soms het idee dat supporters te veel vanuit het sentiment Bijlow veel beter vinden. Wellenreuther doet in deze vorm namelijk niet veel aan Bijlow onder naar mijn gevoel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bas huijsmans:

Eens met PJ. Beste keeper opstellen en dus Bijlow gewoon weer onder de lat. Hopen dat die een EK gaat spelen en dat je hem kan verkopen. Bij voorkeur dan voor een talentvolle keeper gaan die met Wellenreuther mag gaan strijden om het plekje onder de lat. In Nederland spelen volgens mij niet zo veel talentvolle keepers in de basis op dit moment dus die mag prima uit het buitenland komen. Heeft die ook een jaartje te tijd om zich aan te passen en kan Wellenreuther het dan laten zien in een volledig seizoen

Dromen mag/kan altijd, vrees je bedrogen uitkomt. Als ie tegen die tijd fit is uberhaupt, zie ik Koeman eerder Flekken, Ver Brugge of Olij opstelllen,en of meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Dromen mag/kan altijd, vrees je bedrogen uitkomt. Als ie tegen die tijd fit is uberhaupt, zie ik Koeman eerder Flekken, Ver Brugge of Olij opstelllen,en of meenemen.

En waarom zie je dat? Verbrugge is ook nog niet de onbetwiste nummer 1 bij Brighton, maar lijkt het nu wel een beetje te gaan winnen. Flekken speelt ook een matig seizoen, op twee wedstrijden tegen City na. Olij gaat niet boven Bijlow gekozen worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijlow zal mits fit wel mee gaan, maar ik ga er niet vanuit dat die er in staat. 

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ben benieuwd op welke wedstrijden je dan doelt. 

In de reeks vorig jaar was die redding tegen Ajax eigenlijk het enige hoogtepunt. Vaak wat lafjes op doel. Dat lijkt nu een stuk beter, komt beter uit en zit er veel korter op. Maar wil dat toch nog wel een lange periode zien. Het enige waar ik hem duidelijk beter in vind dan Bijlow is de lange trap. Zwakker vind ik m bij hoge ballen/spelhervattingen, en hij stuntelt vaak een beetje met zijn aanname. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat @PJHoutman zegt. Als uberhaupt fit al is.

@bas huijsmans met alle respect keepen in ED is makkelijker dan in PL.

Kan beter Flek en Bart,spelen iig wel. Hun beide teams zijn uitvorm, Feyenoord domineert tegen iig 80% van alle ED teams. Heb je al veel minder te doen als keeper.

Ik zou persoonlijk ook leuk vinden als Bijlow keept tijdens het EK, vrees van niet. Hoop dat iig nog veel voor Feyenoord dit seizoen kan spelen, na zijn blessure en fit blijven. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites