PJHoutman Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Grof schandaal dat we zo laat in de transferperiode onze beste speler laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Niet minder dan onze andere buitenspelers laatste weken. Maar Kloesoe regelt wel even met zijn netwerk in Midden-Amerika. Prima als zijn salarislast vrijkomt en we er nog wat pegels aan over houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari (bewerkt) Fernandez dus niet als we Rutger mogen geloven. Is dat mannetje van Heerenveen geen optie? Zelfde prijscategorie als Fernandez neem ik aan? Oh, hij heet Rodriquez. Naja jullie weten wie ik bedoel. 1 februari bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 7 minuten geleden zei Arezo: Fernandez dus niet als we Rutger mogen geloven. Is dat mannetje van Heerenveen geen optie? Zelfde prijscategorie als Fernandez neem ik aan? Oh, hij heet Rodriquez. Naja jullie weten wie ik bedoel. Sahraoui bedoel je? Die moet inderdaad ook richting de 10 kosten toch? Ik krijg als Ajax-supporter wel een beetje last van mijn aambeien als ik een bedrag van 10 miljoen + voor een buitenspeler van Heerenveen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Het wordt echt tijd om een TD aan te stellen, want Te Kloese heeft weer ongenadig hard gefaald deze window. Veel inzetten, nergens doorpakken: simpelweg dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Sahraoui bedoel je? Die moet inderdaad ook richting de 10 kosten toch? Ik krijg als Ajax-supporter wel een beetje last van mijn aambeien als ik een bedrag van 10 miljoen + voor een buitenspeler van Heerenveen hoor. Ja die! Ik doelde niet op Nunnennunely. 10 miljoen gaan we niet doen. 6 miljoen lijkt me prima. Misschien Sauer dan die kant op erbij voor halfjaartje. Jij gaat wel in 1 zin van richting de 10 miljoen naar 10 miljoen + Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Heerenveen vraagt op dit moment 12 millie aan Lille voor Sahraoui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Dan schakelen we door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Okay Arezo Te Kloese. Zou zelf mijn tipje van afgelopen zomer huren; Gustav Isaksen. Speelt niet veel bij Lazio, maar wel een goeie speler naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 32 minuten geleden zei 007mark: Okay Arezo Te Kloese. Zou zelf mijn tipje van afgelopen zomer huren; Gustav Isaksen. Speelt niet veel bij Lazio, maar wel een goeie speler naar mijn mening. Als die tips van jou het net zo goed doen als je aandelen dan is het eerder Mark Te Kloese hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 33 minuten geleden zei 007mark: Okay Arezo Te Kloese. Zou zelf mijn tipje van afgelopen zomer huren; Gustav Isaksen. Speelt niet veel bij Lazio, maar wel een goeie speler naar mijn mening. Ik heb toevallig net nog dat lijstje van jou zitten lopen te liggen te staan bekijken. Ik vond dat backie van Kopenhagen wel een prima optie. Jelert. Want die zoeken we tenslotte ook nog. Dus Jelert en Isaksen en dan neuken we iedereen de moeder in de Eredivisie. Maar dan is het wel klaar, zijn de centjes op en gaan we ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 5 minuten geleden zei Rogier.: Als die tips van jou het net zo goed doen als je aandelen dan is het eerder Mark Te Kloese hoor. 3 minuten geleden zei Arezo: Ik heb toevallig net nog dat lijstje van jou zitten lopen te liggen te staan bekijken. Ik vond dat backie van Kopenhagen wel een prima optie. Jelert. Want die zoeken we tenslotte ook nog. Dus Jelert en Isaksen en dan neuken we iedereen de moeder in de Eredivisie. Maar dan is het wel klaar, zijn de centjes op en gaan we ervoor. Was een mooi lijstje, al zeg ik het zelf. Maar weet ook niet hoe haalbaar alle opties waren. Jelert tekende bij in juli en staat nu in belangstelling van Benfica. Zijn we waarschijnlijk dus te laat mee. Nakamura en Isaksen werd van de zomer 12M voor betaald, denk niet dat Feyenoord dat had gedaan, kijkende naar de moeite die er was om Ivanusec binnen te hengelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari OVER EEN KWARTIER STAAT ER EEN AANKOOP OP 1908.nl ZEGT MIJN BRON ZOJUIST Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Jorrit Hendrix dus terug naar Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 2 uur geleden zei Arezo: Ja die! Ik doelde niet op Nunnennunely. 10 miljoen gaan we niet doen. 6 miljoen lijkt me prima. Misschien Sauer dan die kant op erbij voor halfjaartje. Jij gaat wel in 1 zin van richting de 10 miljoen naar 10 miljoen + Dat komt omdat heerenveen volgens mij Lille al de deur wees lachend voor 7. Dus gok ik dat daar nog meer voor gevraagd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Nieuwe poging Bryan Gil dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari (bewerkt) Geef me een Gil, als Bryan Gil rond is 1 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 2 minuten geleden zei Kyrill: Geef me een Gil, als Bryan Gil rond is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 11 minuten geleden zei Kyrill: Geef me een Gil, als Bryan Gil rond is Bij deze ben je gebanned uit dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Haha Sahroui. Leuke dribbelaar, weinig rendement en kan het fysiek ook allemaal nog niet bolwerken. No please, destijds was Larsson veeeeeeeeeeel beslissender voor Heerenveen en we all know how that went. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 3 uur geleden zei 007mark: Zou zelf mijn tipje van afgelopen zomer huren; Gustav Isaksen. Speelt niet veel bij Lazio, maar wel een goeie speler naar mijn mening. Daarnaast is Lazio weer bezig met het aantrekken van een buitenspeler. Zijn bezig met Jack Clarke, mocht dat niet lukken dan gaan ze ook naar Gil kijken. Lijkt me dan dat Isaksen nog minder gaat spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Gaan we straks dus wel vanuit de Klassieke bord op schoot scouting gewoon Driouech halen he Kan zo in het rijtje Ayoub, Larsson, Van den Belt, Diemers. En dan Sauer aan Excelsior verhuren, terwijl ik ervan overtuigd ben dat Sauer beter is dan Driouech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Feyenoord uit de race om Driouech. Meer speelminuten voor Sauer dus, die z'n contract gaat verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Waarschijnlijk alsnog naar PSV. Laten we afspreken dat we dan alsnog helemaal wild worden en roepen 'HADDEN WE HEM NOU MAAR GEHAALD!!!!', als hij er 2 inschiet tegen ons in Philips stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 40 minuten geleden zei 007mark: Waarschijnlijk alsnog naar PSV. Laten we afspreken dat we dan alsnog helemaal wild worden en roepen 'HADDEN WE HEM NOU MAAR GEHAALD!!!!', als hij er 2 inschiet tegen ons in Philips stadion Zover ik weet speelt Excelsior niet in het Philips stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten