Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 31-8-2023 om 18:53 zei 007mark:

Gewoon een moeilijkere poule dan PSV, terwijl je in Pot 1 zit he :D

Typisch weer. Kutloting ook wel, zei ik direct al.

Wel met beide beentjes weer op de grond. Denk dat het algemene verwachtingspatroon ook wel iets te hoog was. En dat Feyenoord in de eerdere CL-wedstrijden ook echt wel heeft gepiekt. Ook die niet gewonnen werden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Richarð.:

Mij boeit het principe niet als het toch helemaal niks uit gaat maken. Dan is de correcte blessuretijd wel het laatste waar ik me druk om maak.

Totdat je een keer bij 3-1 achter in de 92e minuut scoort. Dan had je toch liever de correcte 5/6 minuten gehad.

Punt is: tijdrekken loont altijd.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Lenstra:

Zo ongelofelijk kut. Slot zei wel van tevoren al: als Atletico altijd zo wint dan is het geen geluk meer. Maar twee eigen doelpunten en een ongelofelijk lucky/wereldgoal…

Atletico speelde toch ook gewoon een goede wedstrijd? Want goals zullen niet altijd zo vallen. Maar ze mistte ook behoorlijk grote kansen verder in de wedstrijd.

9 uur geleden zei 007mark:

Typisch weer. Kutloting ook wel, zei ik direct al.

Wel met beide beentjes weer op de grond. Denk dat het algemene verwachtingspatroon ook wel iets te hoog was. En dat Feyenoord in de eerdere CL-wedstrijden ook echt wel heeft gepiekt. Ook die niet gewonnen werden.

Voor CL begrippen is dit toch niet per se een kut loting? Gewoon gemiddelde CL poule qua niveau toch?

Heeft Feyenoord ook laten zien, op deze wedstrijd na heb je jezelf vooral tekort gedaan in de andere wedstrijden. Was heel reëel geweest toch als Feyenoord 2e was geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Echt absurd hoe wij de goals tegen geven in de Champions League. Niks te zoeken bij de laatste 16

Met het eerste gedeelte ben ik het eens. Jouw tweede punt niet volledig. 

Aan de ene kant heb je er niets te zoeken als je je goals zo weg geeft. Als je de goals echter niet zo simpel weggeeft dan ben ik wel van mening dat je bij de laatste 16 echt wel wat te zoeken hebt. Dan is het een beetje afhankelijk van de loting hoe ver je kan reiken.

Maar wel een beetje de Nederlandse ziekte. Hartstikke leuk mee voetballen (gisteren dan weer wat minder aangezien Atletico wel echt de betere ploeg was) maar wel heel knullige goals tegen krijgen waardoor je het toch niet red

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voelt echt paradoxaal wat mij betreft. Qua spel (gisteren daargelaten) heb ik mij echt verbaasd over Feyenoord. Twee keer ook uit goed voor de dag gekomen. Dat was boven verwachting eigenlijk met name bij Atleti. Gisteren en ook die twee uitwedstijden laten zien dat het inderdaad nog niet goed genoeg. De tegengoals zijn werkelijk ongekend en dat heeft ook met kwaliteit te maken. Hoe ben je gepositioneerd, wanneer maak je een overtreding, wanneer raak je een bal wel of niet. Het is net dat laatste stapje. We hebben ook de kansen gehad, zelfs tegen de muur van Atletico gisteren. Als je dan de afronding ziet is het niet goed genoeg. En dat is toch de balans na vijf wedstrijden. Buiten het feit dat door het minder snel (kunnen) verplaatsen van het spel onze aanvalslinie ook geen goed doet. In de eredivisie kunnen ze nog wel zelf wat creëren, maar de stap naar dit niveau is nog niet gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, maar het zat er gisteravond echt niet in. Tot de 0-1 had ik nog wel een beetje hoop, met wat bevliegingen van Minteh waar Atletico geen grip op had. Verder was Atletico echt zeer sterk en minimaal 1 klasse te groot, zo eerlijk moet je gewoon zijn als Feyenoorder.

En natuurlijk, achteraf is makkelijk lullen maar als je in deze wedstrijd wilt aanvallen, afjagen etc. dan weet je dat je ook ruimte gaat weggeven. So be it, maar om dan juist de ruimte aan Griezmann te geven is echt oliedom. Ik snap dan ook niet dat juist Zerrouki niet speelde, terwijl hij in Madrid erg sterk was en goed was in de 1-op-1 tegen Griezmann.

Nu zorgen dat je er zondag echt staat, anders heb je wel een zure week en een mentaal tikje te pakken, vrees ik.

bewerkt door Jeffers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei timpy00:

Voor CL begrippen is dit toch niet per se een kut loting? Gewoon gemiddelde CL poule qua niveau toch?

Heeft Feyenoord ook laten zien, op deze wedstrijd na heb je jezelf vooral tekort gedaan in de andere wedstrijden. Was heel reëel geweest toch als Feyenoord 2e was geworden.

Wel als je in Pot 1 zit tijdens het loting en deze TYPE ploegen tegen komt. Atletico en Lazio Roma zijn gewoon geen ploegen die je graag tegen komt.

Hopelijk zondag revanche pakken tegen PSV en de strijd om de titel weer open gooien. En een mooie run in de EL eventueel, hopelijk zit de loting daar enigzins mee en pak je niet meteen weer AS Roma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Wel als je in Pot 1 zit tijdens het loting en deze TYPE ploegen tegen komt. Atletico en Lazio Roma zijn gewoon geen ploegen die je graag tegen komt.

Hopelijk zondag revanche pakken tegen PSV en de strijd om de titel weer open gooien. En een mooie run in de EL eventueel, hopelijk zit de loting daar enigzins mee en pak je niet meteen weer AS Roma.

Pot 1 is tegenwoordig altijd zwakker dan pot 2.

Je krijgt uit alle drie de potten zeker niet de zwaarste tegenstander. Dan is het toch niet een uber moeilijke loting. En dat heeft het spel toch ook laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei timpy00:

Atletico speelde toch ook gewoon een goede wedstrijd? Want goals zullen niet altijd zo vallen. Maar ze mistte ook behoorlijk grote kansen verder in de wedstrijd.

Ik zeg ook niet dat ze geen goede wedstrijd speelden. Juist jammer omdat het een wedstrijd is waarin Atletico prima speelt, maar zelf niet de kansen maakt.  

Zojuist zei timpy00:

Pot 1 is tegenwoordig altijd zwakker dan pot 2.

Je krijgt uit alle drie de potten zeker niet de zwaarste tegenstander. Dan is het toch niet een uber moeilijke loting. En dat heeft het spel toch ook laten zien.

Gaat ook niet per se dat het de allerbeste ploegen zijn, maar juist dat Lazio en Atlético heel frustrerend zijn om tegen te spelen. Het is dus ook niet een ubermoeilijke loting, maar wel een kutloting, omdat de ploegen heel moeilijk te bespelen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lenstra:

Ik zeg ook niet dat ze geen goede wedstrijd speelden. Juist jammer omdat het een wedstrijd is waarin Atletico prima speelt, maar zelf niet de kansen maakt.  

Gaat ook niet per se dat het de allerbeste ploegen zijn, maar juist dat Lazio en Atlético heel frustrerend zijn om tegen te spelen. Het is dus ook niet een ubermoeilijke loting, maar wel een kutloting, omdat de ploegen heel moeilijk te bespelen zijn. 

Dan interpreteerde ik Mark zijn opmerking anders. Dacht dat hij bedoelde dat Feyenoord heel moeilijk geloot had.

Uiteindelijk is denk ik de eindconclusie dat Feyenoord zichzelf te kort heeft gedaan in de uitwedstrijden bij Atletico en Lazio. Maar goed, wellicht kan de Europa League nu nog een mooiere campagne Europees gezien gaan opleveren dan de CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ik was druk aan het werk maar kut om te horen deze uitslag/zien jongens, balen.

Vooral omdat van wat ik begrepen heb, je uit ook al beter was.

Uit waren we zeker beter, maar gisteren absoluut niet. De goals vielen op ridicule wijze, maar Atletico tikte ons er bij vlagen simpelweg uit. Geen schande, wel jammer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kans is vanavond weer een stuk groter geworden dat AS Roma 2e gaat worden in de Europa League. Gaan die gewoon weer loten he straks :D

De enige club die volgens mij echt 100% zeker is van een 2e plek in de poule daar is Sporting Portugal. Ook geen pretje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei 007mark:

De enige club die volgens mij echt 100% zeker is van een 2e plek in de poule daar is Sporting Portugal. Ook geen pretje.

Klopt heb het net even uitgezocht voor jouw Coefficiententopic. Enkele wel echt mooie potjes qua potentie, maar vind het veel 50/50. Teams waar je van moet winnen als je wat wilt, maar waar je ook zomaar in de boot tegen kan gaan. Wat wel gunstig is, is denk ik dat er niet veel ploegen bij zitten zoals een Lazio, Atletico en AS Roma (op AS Roma zelf na). Tot nu toe blijkt wel dat dat teams zijn waar wij het onder Slot heel lastig tegen hebben.

Groep A: West Ham of Freiburg

Groep B: Brighton of Marseille

Groep C: Real Betis, Rangers of Sparta Praag

Groep D: Sporting

Groep E: Toulouse Of Union St. Gilloise

Groep F: Villarreal of Rennes

Groep G: Slavia Praag of AS Roma (dit zal toch niet weer?)

Groep H: Qarabag of Molde 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Klopt heb het net even uitgezocht voor jouw Coefficiententopic. Enkele wel echt mooie potjes qua potentie, maar vind het veel 50/50. Teams waar je van moet winnen als je wat wilt, maar waar je ook zomaar in de boot tegen kan gaan. Wat wel gunstig is, is denk ik dat er niet veel ploegen bij zitten zoals een Lazio, Atletico en AS Roma (op AS Roma zelf na). Tot nu toe blijkt wel dat dat teams zijn waar wij het onder Slot heel lastig tegen hebben.

Groep A: West Ham of Freiburg

Groep B: Brighton of Marseille

Groep C: Real Betis, Rangers of Sparta Praag

Groep D: Sporting

Groep E: Toulouse Of Union St. Gilloise

Groep F: Villarreal of Rennes

Groep G: Slavia Praag of AS Roma (dit zal toch niet weer?)

Groep H: Qarabag of Molde 

De Europa League is door het kleinere deelnemersveld, na invoering van de UCL er echt sterker op geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites