Beppu Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 De interviews met Slot blijven toch ook geweldig hé. Elke keer weer als de beste man aan het woord is voor en (vooral) na de wedstrijd wrijf je je toch weer in de handjes dat hij de trainert van Feyenoord is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Gimeneeez is verliehieeefd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Shinji Ono nu echt definitief gestopt, trouwens. Toch weer een stukje jeugdherinnering voorbij. Wat een geweldenaar was dat als hij fit was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Shinji Ono nu echt definitief gestopt, trouwens. Toch weer een stukje jeugdherinnering voorbij. Wat een geweldenaar was dat als hij fit was. Die man moet een testimonial krijgen in Rotterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 16 uur geleden zei Lenstra: Gimeneeez is verliehieeefd Ik durf het bijna niet te zeggen maar Giménez is toch wel een van mijn favo Feyenoorders van de afgelopen jaren. Wat een complete spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Hij is heel goed. Echt een beetje té goed voor Feyenoord. Benieuwd of hij de 30 doelpunten gaat halen als hij fit blijft. Ik vind het hele team überhaupt ziek in balans. Misschien nog wel meer dan vorig jaar. En dan zijn spelers als Ueda, Lingr je 12 en 13e man. Die vallen steeds goed in. Zerrouki lijkt het alleen qua handelingssnelheid niet te hebben, dat is wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 3 minuten geleden zei Arezo: Hij is heel goed. Echt een beetje té goed voor Feyenoord. Benieuwd of hij de 30 doelpunten gaat halen als hij fit blijft. Ik vind het hele team überhaupt ziek in balans. Misschien nog wel meer dan vorig jaar. En dan zijn spelers als Ueda, Lingr je 12 en 13e man. Die vallen steeds goed in. Zerrouki lijkt het alleen qua handelingssnelheid niet te hebben, dat is wel jammer. En wat vinden we van Timber in zijn nieuwe Kokcü-rol? Die is toch meerdere malen compleet afgemaakt in dit topic. Had hem graag bij Ajax gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: En wat vinden we van Timber in zijn nieuwe Kokcü-rol? Die is toch meerdere malen compleet afgemaakt in dit topic. Had hem graag bij Ajax gezien. In die rol doet die het nu gelukkig uitstekend. Je merkt wel echt nog duidelijk niveauverschil ten opzichte van Kokcu maar dat is niet onlogisch. Hij kreeg vorig seizoen vooral kritiek toen hij op 10 speelde, maar zijn kwaliteiten liggen toch meer in de opbouw en daar iemand uitspelen zodat je verder op het veld een mannetje meer kan creëren. Hopelijk dat hij dit niveau kan vasthouden. Hij is ten slotte ook pas net 22 jaar nu dus er is nog veel tijd om te ontwikkelen. Merk sowieso wel dat in Nederland spelers ook wel op iets latere leeftijd door beginnen te breken dan eerder. Geeft misschien wel aan dat het algehele niveau een stukje omhoog aan het gaan is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Wat Bas zegt is absoluut geen 10, dat heeft Feyenoord opgebroken tegen Sparta en Fortuna. Vind ik trouwens het enige minpunt van Slot, soms houdt hij iets te lang vol aan iets wat niet werkt. Wieffer Timber Stengs op het middenveld zijn 3 potentiële internationals. Mijn favoriete speler is trouwens denk ik Hancko. Ik vind dat echt bijna een volmaakte verdediger (voor het niveau van Feyenoord). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 32 minuten geleden zei Arezo: Hij is heel goed. Echt een beetje té goed voor Feyenoord. Benieuwd of hij de 30 doelpunten gaat halen als hij fit blijft. Ik vind het hele team überhaupt ziek in balans. Misschien nog wel meer dan vorig jaar. En dan zijn spelers als Ueda, Lingr je 12 en 13e man. Die vallen steeds goed in. Zerrouki lijkt het alleen qua handelingssnelheid niet te hebben, dat is wel jammer. Overigens had Zerrouki wel een heeeele lekkere draai-actie op de lijn van de eigen 16, waarmee hij ons ineens onder de druk uit speelde en drie ajacieden het bos in stuurde Verder ook geen van, maar komt ook door het hoge bedrag wat er voor hem betaald is. Dan moet hij wel heel veel laten zien om die waarde te gaan verantwoorden. 28 minuten geleden zei Thierryvane: En wat vinden we van Timber in zijn nieuwe Kokcü-rol? Die is toch meerdere malen compleet afgemaakt in dit topic. Had hem graag bij Ajax gezien. Ja, lekker man. Fantastische lichaams schijnbewegingen heeft hij ook en genoeg inhoud op daar te spelen. Op 10 staat hij toch teveel vast en is niet de beste speler in de kleine ruimte. 8 minuten geleden zei Arezo: Mijn favoriete speler is trouwens denk ik Hancko. Ik vind dat echt bijna een volmaakte verdediger (voor het niveau van Feyenoord). Ben nog steeds verbaasd dat hij gebleven is afgelopen zomer en dat er bijna geen interesse was. Volgens mij zei Hans Kraay het al, maar waarom komt een Fulham in godsnaam uit bij Bassey als ook Hancko in de Eredivisie rondloopt Denk dat Hancko (en Santi ook), beiden het huidige transferrecord gaan breken van Orrie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 10 minuten geleden zei 007mark: Denk dat Hancko (en Santi ook), beiden het huidige transferrecord gaan breken van Orrie. Ja al krijgen we natuurlijk ooit (hopelijk) nog 25% erbij van zijn volgende transfer. Ik zat even te denken aan een eredivisie record, maar Ajax heeft natuurlijk ooit 95 miljoen gekregen voor Anthony 60 miljoen als hij het goed doet in de CL is wel reëel, denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 29 minuten geleden zei Arezo: Ja al krijgen we natuurlijk ooit (hopelijk) nog 25% erbij van zijn volgende transfer. Ik zat even te denken aan een eredivisie record, maar Ajax heeft natuurlijk ooit 95 miljoen gekregen voor Anthony 60 miljoen als hij het goed doet in de CL is wel reëel, denk ik? Voor Hancko? Dat geloof ik nooit. Voor Gimenez, wellicht. Maar tot nu toe in de praktijk is het nog lastig voor de andere clubs om qua verkoopsommen in de buurt te komen van Ajax. Gimenez had wel contract verlengt met een jaar toch begin dit seizoen? Feyenoord zal Europees wel door moeten in de CL voor een bedrag van 50miljoen + denk ik. Hij mist natuurlijk ook die eerste twee duels. En verder zijn Atletico en Lazio meestal niet de teams waar je er even rustig op los gaat scoren. Maar wanneer Feyenoord door kan en hij paar doelpuntjes kan maken zal zeker helpen. Slechtste scenario zou kunnen zijn derde worden (ik ga er vanuit dat ze boven Celtic sowieso eindigen) en in de tussenronde Europa League eruit. Dan gaat er wel weer een stuk af denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 37 minuten geleden zei Arezo: Ja al krijgen we natuurlijk ooit (hopelijk) nog 25% erbij van zijn volgende transfer. Ik zat even te denken aan een eredivisie record, maar Ajax heeft natuurlijk ooit 95 miljoen gekregen voor Anthony 60 miljoen als hij het goed doet in de CL is wel reëel, denk ik? Voor de Ligt en Frenkie ook ergens rond de 80-85 miljoen dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Santi heeft een contract tot 2027. Dat is dusdanig lang in het huidige voetbal dat een bedrag van 50+ miljoen mij niet zo vreemd lijkt komende zomer, zeker wanneer hij op deze voet doorgaat met scoren. Hancko heeft komende zomer nog twee jaar contract en is tegen die tijd 26. Zijn beste jaren komen er dus nog aan. 35-40 miljoen lijkt me daar best uit te slepen. En zo niet, dan is het ook geen straf om hem in Rotterdam te houden. Integendeel zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Voor de Ligt en Frenkie ook ergens rond de 80-85 miljoen dacht ik. Dit is de top 10: Antony 95 + 5 de Jong 75 + 11 de Ligt 75 Martinez 57,37 + 10 Kudus 43 + 3 Timber 40 + 5 Ziyech 40 + 4 Sanchez 40 + 2 vd Beek 39 + 5 Alvarez 38 + 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Wat @Urbeto zegt Lijken me realistische bedragen. Santi top 5, David top 10. Los daarvan staan er ook nog 2 backs die aardig wat kunnen opleveren, net als Wieffer en Timber. en Paixao. Good times. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Ik durf het bijna niet te zeggen maar Giménez is toch wel een van mijn favo Feyenoorders van de afgelopen jaren. Wat een complete spits. Hele grote +1 ja. Ik hoorde het volgens mij laatst iemand zeggen over van Basten, en dat is precies wat ik ook qua gevoel bij Gimenez heb: Je gaat zitten kijken naar wat zijn zwakke punten zijn. En dan denk je, poh. Wat een goede afmaker. Hij zal vast niet zo snel zijn. En dan zie je bijvoorbeeld die goal in de, ik meen, Gold Cup finale, en dan denk je: Jezus, hij is ook snel en technisch. Hij heeft 2 benen waar die mee kan scoren, koppen is prima. En hij kan zich aanpassen: Of er nu beren tegenover hem staan, of er staan technische verdedigers tegenover hem, hij heeft genoeg van beide om zich daar tegen te wapenen. Ik denk dat het heeeeeeel lang geleden is dat ik een spits gezien heb die op zoveel diverse aspecten van " het spits zijn" zo hoog scoort als dat Gimenez doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Gaat zaterdag tegen Eagles verwacht ik gewoon weer 2 goals maken. Ook qua programma (hoewel we altijd van ze moeten winnen) komt wel lekker uit. Die hebben gister nog een potje tegen PSV gehad Benieuwd wel hoe ze het gaan neerzetten. Had het idee dat we vorig seizoen nog heel vaak moeite hadden met tegenstanders die de linies dicht op elkaar neerzette. Maar ook hierin hebben we denk ik stappen gemaak. Lijkt ons makkelijker af te gaan om ook in die situaties kansen (en goals) te creëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Op 27-9-2023 om 09:48 zei Urbeto: Dat begrijp ik ook wel, maar daarmee bevoordeel je dus de boosdoeners. Die geef je een triomf voor de eeuwigheid met deze actie mocht het zo lopen. Dat het beleid daarna aangepast wordt doet er dan voor die gasten echt niet toe. Dát maakt het een hele domme take. De KNVB gaat na afgelopen zondag intern sowieso wel aan de gang met de reglementen lijkt me, daar heb je een tweede farce op eerlijke competitie niet voor nodig. Ik noem je take dom. Niet jou. Wel blijven lezen hé! https://www.nu.nl/voetbal/6283014/knvb-vindt-het-gevaarlijk-om-regels-rond-staken-van-duels-nu-aan-te-passen.html KNVB krijgt het allemaal niet helemaal mee denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 42 minuten geleden zei timpy00: https://www.nu.nl/voetbal/6283014/knvb-vindt-het-gevaarlijk-om-regels-rond-staken-van-duels-nu-aan-te-passen.html KNVB krijgt het allemaal niet helemaal mee denk ik. Beetje stemmingmakerij. De KVNB-directeur wordt niet fraai geciteerd. Ze geeft eerst aan hoe groot het probleem is, waar we vandaan komen en dat het ook leren is. En ze benadrukt, logischerwijs, dat er wel heel veel minder gegooid wordt. Maar tegelijkertijd ziet zij ook wel dat we niet zijn waar we willen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Ik heb een nadeel gevonden aan de CL. Wat is zaterdagmiddag 16.30 uur een graftijd. Ik ben zelf nog niet eens van het veld af en er wordt al afgetrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 11 uur geleden zei Djordison: Ik heb een nadeel gevonden aan de CL. Wat is zaterdagmiddag 16.30 uur een graftijd. Ik ben zelf nog niet eens van het veld af en er wordt al afgetrapt. Ik vind het echt een toptijd. Beter dan 9 uur 's avonds. Daardoor heb ik zelfs Celtic thuis overgeslagen vorige week. Dat zijn geen tijden voor een werkende vader. Vanmiddag 14:00 uur heen en rond 20:30 weer lekker thuis. wat verwachten we vandaag? Wederom een gala voorstelling en dikke overwinning of zal het wat moeizamer gaan? Ik ga er zelf wel met een heel gerust gevoel heen, maar dat is altijd gevaarlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 41 minuten geleden zei Beppu: Ik vind het echt een toptijd. Beter dan 9 uur 's avonds. Daardoor heb ik zelfs Celtic thuis overgeslagen vorige week. Dat zijn geen tijden voor een werkende vader. Vanmiddag 14:00 uur heen en rond 20:30 weer lekker thuis. wat verwachten we vandaag? Wederom een gala voorstelling en dikke overwinning of zal het wat moeizamer gaan? Ik ga er zelf wel met een heel gerust gevoel heen, maar dat is altijd gevaarlijk. Ik verwacht dat vandaag een beetje een Ketchupfleswedstrijd wordt. Als de eerste maar gevallen is lopen we eenvoudig uit. Toch vind ik Go Ahead organisatorisch best wel goed staan dit seizoen, dus ben vooral benieuwd hoe wij daar doorheen kunnen voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Urbeto: Toch vind ik Go Ahead organisatorisch best wel goed staan dit seizoen, dus ben vooral benieuwd hoe wij daar doorheen kunnen voetballen. Ik zal eens kijken of ik de Tweet terug kan vinden, maar daaruit bleek dus dat Eagles qua xG tegen, schoten tegen etc. allemaal er heel erg slecht voor stond. Wellicht dat dit geflatteerd is omdat zij al uit tegen AZ en PSV gespeeld hebben, maar ik vond het wel opvallende statistieken. Vind ze namelijk organisatorisch ook sterk ogen. Edit: Heb hem gevonden. Ze hebben natuurlijk ook al 2x vroeg rood gehad. Dan gaat het snel op basis van 6 wedstrijden ja 30 september 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten