Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zometeen Roma - Torino kijken. Als Roma wint dan zijn we zeker van EL-groepsfase, onafhamkelijk van resultaat in de finale. Zou toch fijn zijn als dat binnen is. Mag Roma deze winnen, en wij woensdag ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Zometeen Roma - Torino kijken. Als Roma wint dan zijn we zeker van EL-groepsfase, onafhamkelijk van resultaat in de finale. Zou toch fijn zijn als dat binnen is. Mag Roma deze winnen, en wij woensdag

Dat gaat voorlopig zeer voerspoedig! Lekker zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door de winst van Roma gisteren, is poulefase EL zeker. Meer gegarandeerd inkomen voor volgend seizoen op voorhand, dus ook meer budget voor komend seizoen. 

Zag een tweetje voorbijkomen van een Belgisch account dat Feyenoord ook dacht aan het lichten van de optie op Dessers, om hem direct door te verkopen. Dan zou alleen nog 40% naar Genk gaan. Dat laatste lijkt me erg vreemd, want dan zou je bij ongeveer 7 miljoen pas op hem verdienen.

Doordat de transfer pas zo laat geregeld was ligt er ook geen getekend contract klaar, dus dat bemoeilijkt de zaak ook weer. Dessers zal nu hoger in de boom zitten dan voor het seizoen. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat lopen. Aan de ene kant heb je nu een spits die weet hoe het werkt en wat je er aan hebt. Om nou met twee nieuwe spitsen het seizoen in te gaan is toch een gokje. Aan de andere kant zou dit ook een uitzonderlijk seizoen van Dessers kunnen zijn. Iemand een idee hoe hij presteert tov xG en hoe die verhouding in het verleden lag bij hem? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.58c20b5916bf092e5e79da860831cfd2.png

Feyenoord ook virtueel in Pot 1 voor de groepsfase. Bij winst a.s. woensdag zitten we sowieso in Pot 1.

Bij verlies, moet je hopen dat ploegen met hogere coëfficient in CL-voorronden niet verliezen (Benfica, Glasgow Rangers, Dinamo Zagreb, Olympiakos, Dynamo Kiev).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei MetalMichael:

Waar was Bassett? Gemiste kans om die mee te laten doen. Snap dat je de jongens die goede kans hebben op een invalbeurt woensdag niet wil riskeren, maar hij is niet eens speelgerechtigd. 

Mee op trainingskamp, ‘groepsproces’.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MATCHDAY! Al dagen zenuwachtig, niet normaal. Lekker halve dag werken en dan naar De Kuip.

Heb over een goede afloop nog weinig vertrouwen eigenlijk. Zie wel weer zo'n enorm schlemielige 1-0 voor me, waarna je er gewoon niet meer doorheen komt. Maar ik heb mijzelf vaker later verrassen dit seizoen in Europees verband.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel plezier aan alle mede kameraden van me! Ik heb vannacht denk ik 3 uur geslapen, tering wat ben ik zenuwachtig. Ik ga vanmiddag ook al lekker richting Rotterdam en hoop maar dat ik niet te vroeg piek en de wedstrijd mee krijg. ;c;c;c;c Halve finale in de biergarten weet ik namelijk weinig meer van. :D Geniet er van boys, we pakken die cup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Arezo:

Ik heb hier zo weinig zin in. Denk 0-4 voor Roma. Verwacht er helemaal niks van, dan kan het alleen maar meevallen. Kut Italianen en Kut Mourinho. Jullie zien, de zenuwen spelen me parten.

In het topic over een andere Nederlandse club noemen we dit een Arco'tje ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites