Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Je weet dat er dit seizoen gewoon van deze wedstrijden tussen gaan zitten. Gaat tot nu toe eigenlijk direct goed met de nieuwe speelwijze. Vandaag gaven vooral de flanken niet thuis. Geertruida had met name in het eerste half uur geen idee waar hij moest bewegen, Jahanbaks matig. Linkerflank idem, Malacia heel gemakzuchtig. Til kwam ook niet echt in het stuk voor, op de laatste minuten na.

Heel fijn dat je hem nog over de streep trekt. Helpt ook dat het scherm aan de rand van het veld staat, al vond ik het ook geen overtreding van Linssen. Vorig seizoen hadden we hem 100% verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer eens wat jaartjes ouder geworden, goeiedag zeg... Maar dit is toch waarom je voetbalfan bent, ik heb er heerlijk van genoten ondanks de domme fouten achterin. 

Vond die scheidsrechter ook wel prima fluiten trouwens. Knap dat zo'n jonge gast op zo'n cruciaal moment tegen de VAR in durft te gaan maar ik vond hem in z'n algemeen al goed fluiten. Hoewel hij normaal behoorlijk matig schijnt te zijn, maar ik zie normaal alleen Feyenoord 90 minuten en de rest in samenvatting ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RicoV1989:

Vond die scheidsrechter ook wel prima fluiten trouwens. Knap dat zo'n jonge gast op zo'n cruciaal moment tegen de VAR in durft te gaan maar ik vond hem in z'n algemeen al goed fluiten. Hoewel hij normaal behoorlijk matig schijnt te zijn, maar ik zie normaal alleen Feyenoord 90 minuten en de rest in samenvatting ;c

Kooij wordt inderdaad door velen gezien als een pedant mannetje, maar volgens mij ziet de KNVB het wel in hem zitten. Is in ieder geval zelfverzekerd, belangrijk zo op dat veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel het idee dat Aursnes op het middenveld wat toe zou voegen. Nu met Til, Toornstra en Kökcu soms toch wat uit balans imo. Restdefensie ontbreekt nog weleens. Te snel en vaak komt het al aan op de één-tegen-één voor Trauner of Senesi (wat ze overigens wel goed doen). Trauner is imo sowieso dé man die deze speelstijl mogelijk maakt. Zet daar Botteghin neer en je krijgt er elke wedstrijd twee extra om de oren.

Voorin vraag ik mij wel af of Linssen en Jahanbaksh nu echt zo'n geweldig duo is. Linssen toch wat klein en anoniem soms daar in de punt. Jahanbaksh wat rommelig en mist wat snelheid. Zie het best gebeuren dat over een tijdje Dessers of Nelson hun kans pakken. Voor Jahanbaksh is een spits als Dessers overigens ook wel fijn. Kan die wat makkelijker voorzien van voorzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aursnes ipv Kökcu zou ik absoluut toejuichen. Linssen speelt op Haifa na een sterk seizoen tot nu toe, vind hem ook helemaal niet zo anoniem. Dus niet echt reden om hem eruit te halen - Jahanbaksh zou ik dan eerder wisselen en Bryan op rechts zetten, maar ik denk dat Alireza gewoon even moet blijven staan om zijn kwaliteit te tonen. 

Nelson zal voor november nog niet veel in actie komen, dus ik denk niet dat die op dit moment een serieuze rol speelt in de concurrentiestrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker potje hoor. Eerste helft gewoon perfect gevoetbald en de tweede helft minder, maar wel 100% gegeven en op die bal die Malacia van de lijn haalt eigenlijk niks weggeven. 

Kokcu speelt toch ook wel steeds sterker hoor, prima keuze om die wat meer naar achteren te laten spelen. Vond Toornstra toch weer matig helaas, ik zou voorstander zijn om hem te passeren voor Aursnes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Feyenoord de eerste helft speelde heb ik echt nog nooit gezien. Wat een ongelofelijk niveau tikte ze daaraan, maar aan het einde van de eerste helft merkte je al dat spelers vermoeid raakte. Als je zag hoe Sinisterra de laatste 5 minuten van de eerste helft aan het worstelen was met de bal. ;c Normaal gesproken weet hij altijd wat die moet doen, maar nu zag je gewoon dat die er niet meer uitkwam. Dat geeft niet, kan gebeuren is ook niet gek met de hoeveelheid arbeid die ze hadden geleverd. Linssen blijft mij wel verbazen hoor. Wat een mannetje is dat, heeft een beetje het Toornstra syndroom. Iedereen schrijft m af en hij komt elke keer weer bovendrijven. Verder speelde Kökcu ook echt magistraal de eerste helft, dit is misschien wel de reden waarom die interesse van grote clubs er is. Deze jongen is geen 10 maar als spelverdeler kan die een heel eind komen denk ik zo. We hebben ook wel 'geluk' dat we precies Vitesse treffen dit weekend. Die hebben ook een loodzware Europese wedstrijd achter de kiezen en zijn met Bazoer toch wel een belangrijke schakel kwijt geraakt. Ik hoop dat die Nelson eindelijk is bij de selectie komt want het duurt me allemaal weer veels te lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites