Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei RotterdamZuid:

Ik snap het niet. Ongeveer een maandje eruit., In September en Oktober heb je een interland periode. Dan huur je hem toch als nog? 

Je kan ‘m niet medisch keuren, dus je weet niet wat je in huis haalt. 

Hij gaat ook al de Afrika Cup spelen (naar verwachting) dus in Jan-Feb heb je ‘m ook niet. Dan is het tevens nog best mogelijk dat die blessure een beetje sleept of hij moet wennen aan de spelers/speelstijl. Voor je weet zit ie pas half nov een beetje in zijn vel en is ie vijf wedstrijden later alweer met Ivoorkust mee. Ik kan het me wel voorstellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei RotterdamZuid:

Ik snap het niet. Ongeveer een maandje eruit., In September en Oktober heb je een interland periode. Dan huur je hem toch als nog? 

Nee de blessure zal waarschijnlijk wat langer duren (als ik Arnesen goed begrijp). Ik vind het goed dat ze hier geen risico meenemen want de huursom zal ook wel rond de miljoen liggen denk ik zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MauricioAros:

Ik geloof er niks van. Op de dag van de presentatie/afronding nog trainen? Moest ie niet al op het vliegtuig zitten? Die heeft de wedstrijd gezien en heeft zich gewoon bedacht. 

Wat is het nut van zo’n medische keuring trouwens? Hij kan rennen en tegen een bal trappen in Manchester, dan kan dat in Rotterdam ook wel denk ik toch?

Je meent dit niet werkelijk allemaal toch?

Ik bedoel een medische keuring is toch logisch. Straks heeft hij een blessure gehad waardoor er verzwakte delen van her lichaam zijn of heeft hij last van zijn hart of wat dan ook. Een club moet dat toch weten voor dat ze investeren in een speler.

Die jongen speelt bij United die heeft afgelopen jaar wel meer slechte wedstrijden gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei MauricioAros:

En dat zou United niet hebben bekeken toen ze er 20 miljoen voor neerlegden? Zullen dat ook regelmatig bijhouden verwacht ik. Als je dan ziet dat ie door zn enkeltje is gegaan hoef je de handel toch niet compleet af te blazen? In dit geval dan wel ivm beschikbaarheid rond interlands ook, maar in andere gevallen teken je dat contract en sluit ie 4 weken later aan. Je kan gewoon vertrouwen op het medische van een club als United die veel grotere belangen hebben. Het is allemaal al gedaan en gecontroleerd. Zo’n clubdoktertje van Feyenoord gaat echt geen nieuwe dingen ontdekken bij zo’n gozer. 

Ja alleen nu is er dus schijnbaar een nieuwe blessure ontstaan, en dan is het voor Feyenoord toch afweging van het risico maken? Daarvoor doe je dat soort checks. Ik heb geen idee wat zijn blessure is. Maar wat als het een maand duurt en hij heeft kans op terugslag, denk Feyenoord wellicht we hebben 3 maanden nodig voor hij 90 minuten kan spelen. Dan is de afweging voor een huurperiode van 8-9 maanden is dit de investering waard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei RotterdamZuid:

Reiss Nelson zijn ze nu mee bezig. Weet nou niet zo zeer of dat een enorme downgrade is. 

Lijkt me voor de Eredivisie een meer dan prima speler. Alleen is het wel meer een vleugelspeler / aanvallende middenvelder volgens mij. Nu Bozenik ook verhuurd wordt heb je nog steeds die broodnodige spits niet. Of het idee is om daar toch met Linssen en Alireza te spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Lijkt me voor de Eredivisie een meer dan prima speler. Alleen is het wel meer een vleugelspeler / aanvallende middenvelder volgens mij. Nu Bozenik ook verhuurd wordt heb je nog steeds die broodnodige spits niet. Of het idee is om daar toch met Linssen en Alireza te spelen. 

FTM sprak de laatste dagen over een Diallo/Nelson en daarnaast nog een spits. Ik ben heel benieuwd, zie op Twitter de naam van Delap wat vaker voorbij komen. Ik hoop zelf op Erik Botheim, over halfjaartje transfervrij, opgeroepen voor Noorwegen, jong en een echte 9.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Michaelinho*:

Volledig met je eens, maar Diallo is natuurlijk ook een vleugelspeler die bij noodzaak in de spits kan spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal wonderkid incoming! Zou vet zijn. Ik las op Ad een premium artikel dat dit nog niet de laatste transfer is (of naja ik las het eigenlijk niet, want betalen). Kan iemand dat artikel copypasten? Of zit ik dan lekker de forum regels te overtreden met deze vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Arezo:

Arsenal wonderkid incoming! Zou vet zijn. Ik las op Ad een premium artikel dat dit nog niet de laatste transfer is (of naja ik las het eigenlijk niet, want betalen). Kan iemand dat artikel copypasten? Of zit ik dan lekker de forum regels te overtreden met deze vraag?

Dat laatste inderdaad. Evenals vragen om streams etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Dat laatste inderdaad. Evenals vragen om streams etc.

Ik heb niks gevraagd! Ik hoop nog op een RCV (wtf moeten we met Viergever), Nelson en een spits. Gisteren wordt je afgetroefd door 11 doorgesnoven  Utrechters (zelfs Maher maakte een tackel). Dat was wel echt even slecht zeg. Tis wisselvallig as fuck.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Arezo:

Ik heb niks gevraagd! Ik hoop nog op een RCV (wtf moeten we met Viergever), Nelson en een spits. Gisteren wordt je afgetroefd door 11 doorgesnoven  Utrechters (zelfs Maher maakte een tackel). Dat was wel echt even slecht zeg. Tis wisselvallig as fuck.

Haha huh ik dacht dat je voor Ajax was?

Afijn, Geertruida wordt hoop ik als RCV gezien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Arezo:

Nee bedoelde ik niet zo. Maar meer dat dat soort dingen niet gedeeld mogen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei RotterdamZuid:

Haha huh ik dacht dat je voor Ajax was?

Afijn, Geertruida wordt hoop ik als RCV gezien. 

Nooit. Maar de godenzonen van dit forum vinden dat ik Blind geen gigantische kutvoetballer mag vinden, dat vind ik wel en om hun te vriend te houden (ik wil dat ze bier voor me halen op de eerste forummeeting die er aan zit te komen) heb ik besloten om de gulden middenweg te kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites