frietsaus Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 4 uur geleden zei Magikarp: Ja ze kunnen hooguit iemand uit hun team vragen of ze even kunnen vragen hoe Berghuis erin staat kom op dit is een fmforum dan moet je weten dat het zo in fm ook gaat of ze moeten hem als top target instellen maar dan moeten ze eerst 8 potten iemand naar zn wedstrijden sturen voor ie interesse heeft Hey man, ik zit echt te wachten op die one man show van je. Een toeschouwer komt er sowieso... Bwahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 Op 12-7-2019 om 18:56 zei 007mark: Zit nu een tijdje te kijken naar de pot tegen Salzburg. Komen amper van de eigen helft af, terwijl we vandaag toch een 'redelijk representatief' elftal hebben staan. Kökcü? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2019 Share Geplaatst 14 juli 2019 Op 13-7-2019 om 13:19 zei Magikarp: Zouden ze niet eerst met Feyenoord gaan praten voor ze de speler benaderen? Maarja Raiola is weer vriendjes met die boeren dus dan weet je het wel. Zo sluiten ze Feyenoord lekker uit Waarom zit je hier te hinten naar mij terwijl ik in dit topic daar niks over heb gezegd? Wil je daarmee stoppen? Anders is het weer tijd om te rapporteren. Maar ik geef je eerst een waarschuwing, anders ga je weer janken, jezelf laten bannen en na een maand terug keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 juli 2019 Share Geplaatst 14 juli 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei cimbomcu: Waarom zit je hier te hinten naar mij terwijl ik in dit topic daar niks over heb gezegd? Wil je daarmee stoppen? Anders is het weer tijd om te rapporteren. Maar ik geef je eerst een waarschuwing, anders ga je weer janken, jezelf laten bannen en na een maand terug keren. Ah ja was ff vergeten dat je niet tegen onschuldige geintjes kan. Rapporteer maar een end weg. Ik doe niks verkeerd en gezien je hele houding rondom een transfertje ga ik er vanuit dat jij niet van de vriendjespolitiek met de staf bent dus ik maak me daar niet zo druk om. Nog een kleine tip van deze lieve kerel: voor je gaat solliciteren voor die freelance-positie als journalist bij het regionale krantje, raad ik je aan om 'factchecking' je eigen te maken. Je slaat op meerdere aspecten in je post de plank volledig mis. 14 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2019 Share Geplaatst 14 juli 2019 Ah nu was het een onschuldig geintje Kom op he, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren. Al doe je dat aardig nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 juli 2019 Share Geplaatst 14 juli 2019 Hmm nee dat was het op het moment van posten al. Wel geinig dat net jíj de woorden 'als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren' in de mond neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Zo de peuterklas is weer bij elkaar. Weer on topic graag, al snap ik dat dit soort posts aantrekkelijker zijn dan het spel van Feyenoord... Badum tssss.. En nu weer over Feyenoord babbelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Valt daar dan wel over te babbelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 1 uur geleden zei Lazy: Zo de peuterklas is weer bij elkaar. Weer on topic graag, al snap ik dat dit soort posts aantrekkelijker zijn dan het spel van Feyenoord... Badum tssss.. En nu weer over Feyenoord babbelen. Pas op he ik zoek je op op facebook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Op 12-7-2019 om 21:07 zei Magikarp: Zei dat die Kelly het spelletje wel zag maar dat bleek vandaag toch ff tegen te vallen. Die liep constant achter de laatste linie een beetje de directeur uit te hangen terwijl daar totaal geen reden toe was. Kreeg desondanks elke bal en dan kom je inderdaad niet verder dan 30 meter van je eigen goal weg. Middenveld Ayoub - Kelly - Toornsta is niet te doen, in ieder geval niet met Kelly op 6. St Juste maakte wel een fitte indruk, alsof ie opeens 3x zo snel als normaal was. Sinisterra lekker goaltje gemaakt maar helaas stond ie buitenspel. Vind die Bannis ook héél fijn hoor. Goede loopacties itt die rare Vente. Kelly was drie dagen bij de groep tijdens die wedstrijd, maar is nu al afgeschreven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 24 minuten geleden zei Tomasson: Kelly was drie dagen bij de groep tijdens die wedstrijd, maar is nu al afgeschreven? JA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Vermeer eerste keeper! Jongens, op naar de Kolsingel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 4 minuten geleden zei MrMHB: Vermeer eerste keeper! En terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 1 minuut geleden zei Pino: En terecht. Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 6 minuten geleden zei MrMHB: Nee. Hij is een veel betere keeper dan die andere kwibus. Daar ben ik de naam zelfs al van vergeten, zegt genoeg. Jij staart je blind op je ridicule Ajaxhaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Wel benieuwd naar de oefenwedstrijd van vanavond tegen Panathinaikos in De Kuip. Hopelijk is er dan toch iets te zien van de patronen die (blijkbaar) erin zijn geslepen op het trainingskamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 41 minuten geleden zei Pino: Hij is een veel betere keeper dan die andere kwibus. Daar ben ik de naam zelfs al van vergeten, zegt genoeg. Jij staart je blind op je ridicule Ajaxhaat. Jeroentje, Jeroentje je zit er helemaal naast. Ajaxhaat? Ik denk dat jij ziet wat je wilt zien. Voor de rest heb ik geen tijd om met kinderen te praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) Vermeer is toch niks joh. De beste man is chronisch verlamd bij vrije trappen, krijg al uitslag als ik eraan denk. Die verslagen houding al voor de bal genomen is, en daarna die verongelijkte harses in beeld. Brr. Maargoed, Bijlow kan er ook geen klote van. En verder hebben we geen keepers toch? Ja, Evora, maar die ken ik niet dus daar valt geen wijs woord over uit te spreken. Komt er vooral op neer dat je rondom de keepers eigenlijk alleen maar heel treurig kan zijn. 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: Vermeer is toch niks joh. De beste man is chronisch verlamd bij vrije trappen, krijg al uitslag als ik eraan denk. Die verslagen houding al voor de bal genomen is, en daarna die verongelijkte harses in beeld. Brr. Maargoed, Bijlow kan er ook geen klote van. En verder hebben we geen keepers toch? Ja, Evora, maar die ken ik niet dus daar valt geen wijs woord over uit te spreken. Komt er vooral op neer dat je rondom de keepers eigenlijk alleen maar heel treurig kan zijn. Bijlow bewijst jouw ongelijk nog wel. In ieder geval: stel dat je grotendeels gelijk hebt: Kun je het beter met een jongere versie doen, die zich eventueel nog ontwikkelt tot iets wat beter is. Ik heb Vermeer verhoudingsgewijs op veel meer fouten betrapt dan welke keeper ook sinds Henk Timmer...zegt genoeg lijkt me! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 6 minuten geleden zei MrMHB: Bijlow bewijst jouw ongelijk nog wel. In ieder geval: stel dat je grotendeels gelijk hebt: Kun je het beter met een jongere versie doen, die zich eventueel nog ontwikkelt tot iets wat beter is. Ik heb Vermeer verhoudingsgewijs op veel meer fouten betrapt dan welke keeper ook sinds Henk Timmer...zegt genoeg lijkt me! Daar mag 'ie weleens mee gaan beginnen dan. Het verhaal over het ontwikkelen zie ik ook elk jaar. Ik ben het daar mee eens, met eventuele nuances op basis van andere factoren, maar inmiddels kunnen we toch wel concluderen dat Bijlow niet heel veel meer wordt dan het nu is. Heb in al die tijd totaal geen groei gezien bij die vent. Jammer, want het is een leuk idee, zo'n ventje dat net zo goed áchter de goal had kunnen staan op zondag. Helaas is dat letterlijk het geval: de keeper Bijlow had net zo goed achter de goal kunnen staan. Vermeer heb ik nooit goed gevonden, bij Willem 2 lag ik vaak al dubbel om die vent. Die wekt meer ergernis op dan Warner Hahn. 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Zojuist zei Magikarp: Daar mag 'ie weleens mee gaan beginnen dan. Het verhaal over het ontwikkelen zie ik ook elk jaar. Ik ben het daar mee eens, met eventuele nuances op basis van andere factoren, maar inmiddels kunnen we toch wel concluderen dat Bijlow niet heel veel meer wordt dan het nu is. Heb in al die tijd totaal geen groei gezien bij die vent. Jammer, want het is een leuk idee, zo'n ventje dat net zo goed áchter de goal had kunnen staan op zondag. Vermeer heb ik nooit goed gevonden, bij Willem 2 lag ik vaak al dubbel om die vent. Die wekt meer ergernis op dan Warner Hahn. Als je het niet wilt zien, zie je het niet. Hij is iig een stuk stabieler dan Vermeer... Ben in ieder geval met je eens dat het niet de beste keeper is, maar slechter dan Vermeer vind je ze zelfs in de Juup niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Magikarp: Vermeer is toch niks joh. De beste man is chronisch verlamd bij vrije trappen, krijg al uitslag als ik eraan denk. Die verslagen houding al voor de bal genomen is, en daarna die verongelijkte harses in beeld. Brr. Maargoed, Bijlow kan er ook geen klote van. En verder hebben we geen keepers toch? Ja, Evora, maar die ken ik niet dus daar valt geen wijs woord over uit te spreken. Komt er vooral op neer dat je rondom de keepers eigenlijk alleen maar heel treurig kan zijn. Marsman? Het feit dat je zijn komst bent vergeten zegt eigenlijk genoeg over zijn status. 17 juli 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 14 minuten geleden zei Magikarp: Vermeer is toch niks joh. De beste man is chronisch verlamd bij vrije trappen, krijg al uitslag als ik eraan denk. Die verslagen houding al voor de bal genomen is, en daarna die verongelijkte harses in beeld. Brr. Maargoed, Bijlow kan er ook geen klote van. En verder hebben we geen keepers toch? Ja, Evora, maar die ken ik niet dus daar valt geen wijs woord over uit te spreken. Komt er vooral op neer dat je rondom de keepers eigenlijk alleen maar heel treurig kan zijn. Nounou Matthew. Nu vergeet je toch even 'aanwinst' Nick Marsman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Zojuist zei 007mark: Nounou Matthew. Nu vergeet je toch even 'aanwinst' Nick Marsman. Jammer joh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Kelvin: Marsman? My point exactly. 1 minuut geleden zei 007mark: Nounou Matthew. Nu vergeet je toch even 'aanwinst' Nick Marsman. My point exactly. 3 minuten geleden zei MrMHB: Als je het niet wilt zien, zie je het niet. Hij is iig een stuk stabieler dan Vermeer... Ben in ieder geval met je eens dat het niet de beste keeper is, maar slechter dan Vermeer vind je ze zelfs in de Juup niet... Als je het wil zien, ga je het vanzelf zien Nee maar ik denk dat we wel hebben vastgesteld dat ik hier op MU het beste zicht op de keepers heb????? Was als enige zo helder van geest om vanaf het eerste moment te roepen dat Warner Hahn er geen klote van kon, nog voor ie naar Feyenoord ging. PJ probeerde het ook nog, de andere kant op, met Vormer en Bilal maar dat was pijnlijk he? Werd goed duidelijk dat het niet enkel een kwestie van zomaar wat roepen is. Hebben wel gelachen hoor. Maar zonder gekkigheid, ik hoop dat ie mn ongelijk bewijst maar ik heb er een zeer hard hoofd in. Moet ook wel als Vermeer eerste keeper wordt want ik ga flink wat muren flink wat kopstoten geven dit seizoen. 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten