putdus Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 20 minuten geleden zei Elsjorro1990: Waarvan Pepi, bella-kotchap vrijwel nooit spelen, en zowel Lozano als tillman back-up zijn. Basiself van psv is op best wat posities, zeker in de verdediging waar ik het over had, vrijwel niet gewijzigd toch? tegen az afgelopen wedstrijd of az vorig jaar zijn slechts 2 spelers dezelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Ben benieuwd waar jullie dat gevoel op baseren @Bolderbast en @Thierryvane? Koelbloedige afmaker, gericht schot, passeerbeweging, fijne aannames. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 42 minuten geleden zei putdus: tegen az afgelopen wedstrijd of az vorig jaar zijn slechts 2 spelers dezelfde. Ja je kunt toch niet op die manier vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 2 uur geleden zei Beppu: Ben benieuwd waar jullie dat gevoel op baseren @Bolderbast en @Thierryvane? Allereerst heeft hij nooit een eerlijke gehad. Ja, hij heeft op 10 gestaan, links- en rechtsbuiten maar nooit in de spits, zijn favoriete positie. Daarnaast snap ik heel goed zijn houding van de afgelopen weken. Als twee matige "wingbacks" (Martha & Gaaei) en Banel (op basis van wat?) de voorkeur krijgen voorin... Die jongen is een half seizoen genegeerd door zowel Steijn als Van 't Schip. Als je in de Ligue 1 bij een laagvlieger kunt scoren en aanvallend een bijdrage kan leveren dan ben je geen koekenbakker in mijn ogen. Hoop dat hij bij Metz weer aan voetballen en scoren toekomt en na de zomer wél een eerlijke kans krijgt van een nieuwe trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 11 minuten geleden zei Thierryvane: Allereerst heeft hij nooit een eerlijke gehad. Ja, hij heeft op 10 gestaan, links- en rechtsbuiten maar nooit in de spits, zijn favoriete positie. Daarnaast snap ik heel goed zijn houding van de afgelopen weken. Als twee matige "wingbacks" (Martha & Gaaei) en Banel (op basis van wat?) de voorkeur krijgen voorin... Die jongen is een half seizoen genegeerd door zowel Steijn als Van 't Schip. Als je in de Ligue 1 bij een laagvlieger kunt scoren en aanvallend een bijdrage kan leveren dan ben je geen koekenbakker in mijn ogen. Hoop dat hij bij Metz weer aan voetballen en scoren toekomt en na de zomer wél een eerlijke kans krijgt van een nieuwe trainer. Hij speelde vorig jaar in de Ligue 2. Prima als je daar wat goals maakt en een filmpje van twee minuten pakt om je aan vast te houden, maar er zijn ook hele mooie compilaties van Björn Vleminckx te vinden. Vind dat niet heel veel zeggen. Als je die mooie beelden ook op het hoogste niveau kan laten zien is het pas wat waard mijn inziens. Dat heeft hij tot nu toe nagelaten, verschillende factoren spelen daarbij natuurlijk een rol zoals je al aangeeft. Ben verder ook wel benieuwd hoe dit soort gasten het gaat doen als ze het vertrouwen weer terug hebben wat de afgelopen maanden tot het nulpunt is gedaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Waarvan Pepi, bella-kotchap vrijwel nooit spelen, en zowel Lozano als tillman back-up zijn. Basiself van psv is op best wat posities, zeker in de verdediging waar ik het over had, vrijwel niet gewijzigd toch? Dest en vooral ook Boscagli niet vergeten. Schouten er bij dat gewoon een gouden greep is. Dat zijn twee spelers extra in de as die eigenlijk altijd de bal naar dezelfde kleur spelen. Maar verder wel eens met je. Er staat nu een trainer die een duidelijk plan voor ogen heeft en dat leek Van Nistelrooij niet te hebben/kwam er niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 3 uur geleden zei putdus: tegen az afgelopen wedstrijd of az vorig jaar zijn slechts 2 spelers dezelfde. ik ga ook even een wedstrijd er uit pakken die mij qua statistieken uit komt. Doe ik wel even na Disney. Heerlijk dat je terug bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 2 uur geleden zei Beppu: Hij speelde vorig jaar in de Ligue 2. Prima als je daar wat goals maakt en een filmpje van twee minuten pakt om je aan vast te houden, maar er zijn ook hele mooie compilaties van Björn Vleminckx te vinden. Vind dat niet heel veel zeggen. Als je die mooie beelden ook op het hoogste niveau kan laten zien is het pas wat waard mijn inziens. Dat heeft hij tot nu toe nagelaten, verschillende factoren spelen daarbij natuurlijk een rol zoals je al aangeeft. Ben verder ook wel benieuwd hoe dit soort gasten het gaat doen als ze het vertrouwen weer terug hebben wat de afgelopen maanden tot het nulpunt is gedaald. Dat is het natuurlijk niet. Dit zijn alle goals. Natuurlijk geeft dat ook een vertekend beeld, maar je krijgt wel een redelijk beeld van het type speler. Opvallend: veel vanuit de omschakeling met ballen in de diepte. Tegelijk een fijne balbehandeling en doelgericht. Al is dat alleen obv de ballen die er (wél) ingingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 1 uur geleden zei Hwb: Dat is het natuurlijk niet. Dit zijn alle goals. Natuurlijk geeft dat ook een vertekend beeld, maar je krijgt wel een redelijk beeld van het type speler. Opvallend: veel vanuit de omschakeling met ballen in de diepte. Tegelijk een fijne balbehandeling en doelgericht. Al is dat alleen obv de ballen die er (wél) ingingen. Eerste reacties bij Ajax waren ook vooral dat hij op training alles binnenschoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Het interessante is wel dat ik een groot deel niet echt Ajax-goals vind. Ik denk dat het een prima spits is. Puur obv dat filmpje had ik al wel twijfels in hoeverre hij bij onze speelstijl past. Veel loopacties in de diepte, dat is meestal niet het spel van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 3 minuten geleden zei Hwb: Het interessante is wel dat ik een groot deel niet echt Ajax-goals vind. Ik denk dat het een prima spits is. Puur obv dat filmpje had ik al wel twijfels in hoeverre hij bij onze speelstijl past. Veel loopacties in de diepte, dat is meestal niet het spel van Ajax. Dat lijkt me inderdaad het probleem. Mikautadze is een prima voetballer, maar past niet in het systeem/spel van Ajax. Daarnaast is het wel zo dat zijn statistieken op het 2de niveau (zowel in Belgie als in Frankrijk) beduidend beter zijn dan zijn statistieken op het hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 1 uur geleden zei FlyD: Dat lijkt me inderdaad het probleem. Mikautadze is een prima voetballer, maar past niet in het systeem/spel van Ajax. Daarnaast is het wel zo dat zijn statistieken op het 2de niveau (zowel in Belgie als in Frankrijk) beduidend beter zijn dan zijn statistieken op het hoogste niveau. Maar dat geldt toch eigenlijk voor elke speler die in de top van het tweede niveau speelt en daarna bij een promovendus op het hoogste niveau? Of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 14 minuten geleden zei Hwb: Maar dat geldt toch eigenlijk voor elke speler die in de top van het tweede niveau speelt en daarna bij een promovendus op het hoogste niveau? Of niet? Zeker, maar het verval in Belgie was wel vrij groot. Dan zou ik me toch afvragen waar dat verschil inzit (niveau, speelstijl,...), zeker als je hem aantrekt op een niveau dat nog hoger is/zou moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 20 uur geleden zei The Saint: Dest en vooral ook Boscagli niet vergeten. Schouten er bij dat gewoon een gouden greep is. Dat zijn twee spelers extra in de as die eigenlijk altijd de bal naar dezelfde kleur spelen. Maar verder wel eens met je. Er staat nu een trainer die een duidelijk plan voor ogen heeft en dat leek Van Nistelrooij niet te hebben/kwam er niet uit. Oh eens hoor. Maar er word hier nu, overigens niet alleen hier, gedaan alsof het echt niet aan Steijn lag. Dan geef ik graag wat tegengeluid. Het is niet voor niks dat bij elke teams die bijvoorbeeld een bosz onder zijn hoede heeft, hetzelfde systeem zichtbaar is. Met variërende spelers qua niveau. Dan zou je je toch af moeten vragen of xe inbreng van een trainer dermate weinig is als sommigen hier doen laten geloven. Steijn was een tactisch onbenul. Dat was overigens al bekend, want ook bij een Sparta zag het er vaak voetballend niet uit. Is me ook een compleet raadsel hoe je bij die beste man uitgekomen bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Heb ook steeds meer me twijfels bij van t schip. Martha staat dan linksback en wedstrijd erop rechtsbuiten. Bij een zesde klasse komt dit nog nauwelijks voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 14 minuten geleden zei putdus: Heb ook steeds meer me twijfels bij van t schip. Martha staat dan linksback en wedstrijd erop rechtsbuiten. Bij een zesde klasse komt dit nog nauwelijks voor. Nu is Martha natuurlijk ook een linksbenige rechtsbuiten die wordt omgeturnd tot linksback. Ook dat komt bij een zesdeklasser nauwelijks voor. Bovendien was die omzetting noodgedwongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Mooi toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 6 uur geleden zei Hwb: Nu is Martha natuurlijk ook een linksbenige rechtsbuiten die wordt omgeturnd tot linksback. Ook dat komt bij een zesdeklasser nauwelijks voor. Bovendien was die omzetting noodgedwongen. Waarom noodgedwongen? Voor beide posities komt hij overigens schromelijk te kort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 13 uur geleden zei putdus: Waarom noodgedwongen? Omdat er tegen AEK nauwelijks buitenspelers waren: Berghuis, Bergwijn en Godts waren allemaal niet beschikbaar. Op de flanken stonden Forbs en Hlynsson. Op de bank zat Banel. En dan Martha en Gaaei, tot backs omgeturnde buitenspelers. Onder die omstandigheden snap ik dat hij als rechtsbuiten invalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 2 uur geleden zei Hwb: Omdat er tegen AEK nauwelijks buitenspelers waren: Berghuis, Bergwijn en Godts waren allemaal niet beschikbaar. Op de flanken stonden Forbs en Hlynsson. Op de bank zat Banel. En dan Martha en Gaaei, tot backs omgeturnde buitenspelers. Onder die omstandigheden snap ik dat hij als rechtsbuiten invalt. En Concecao lekker verhuren wat een beleid martha stond pas ook linksbuiten bij afwezigheid van bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 37 minuten geleden zei putdus: En Concecao lekker verhuren wat een beleid martha stond pas ook linksbuiten bij afwezigheid van bergwijn. Conceicao verhuren was totaal niet vreemd. Zeker niet gezien zijn rendement voor het team icm zijn salaris en zijn houding en het feit dat Ajax moest bezuinigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 2 uur geleden zei putdus: En Concecao lekker verhuren wat een beleid martha stond pas ook linksbuiten bij afwezigheid van bergwijn. Nou moet je niet net doen of ik, omdat ik begrijp waarom Martha tegen AEK op rechtsbuiten inviel, achter de selectiesamenstelling of het gevoerde beleid sta. Je begint zelf over keuzes van de trainer, om als dat uitgelegd wordt naar het beleid en de selectiesamenstelling te gaan. Dat ligt natuurlijk niet op het bordje van de trainer en heeft als zodanig niet te maken met zijn keuzes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Mooie afsluiter van dit jaar! Volgend jaar kan het alleen maar beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 13 minuten geleden zei La Pulga: Mooie afsluiter van dit jaar! Volgend jaar kan het alleen maar beter Dit jaar afsluiten met een filmpje van bijna 6 jaar geleden Moet niet gekker worden haha. Dat waren natuurlijk wel gouden tijden ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Dit jaar afsluiten met een filmpje van bijna 6 jaar geleden Moet niet gekker worden haha. Dat waren natuurlijk wel gouden tijden ja Van dit jaar hebben ze geen filmpjes, in ieder geval niet degene die ik leuk ga vinden. Leuk feitje trouwens, sinds Socrates hier is geband gaat het alleen maar bergafwaarts met Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten