19CH98 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Als je de voorsprong tegen RKC vasthoudt sta je al 6e. Zal mij niets verbazen als je komend seizoen EL gaat spelen. Doordat je dan dat nieuwe format hebt waar er geen CL clubs meer afstromen kan het dan ook Europees wel een heel leuk seizoen gaan worden. Het is dus allemaal niet zo dramatisch als dat het een paar weken geleden leek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Zojuist zei 19CH98: Als je de voorsprong tegen RKC vasthoudt sta je al 6e. Zal mij niets verbazen als je komend seizoen EL gaat spelen. Doordat je dan dat nieuwe format hebt waar er geen CL clubs meer afstromen kan het dan ook Europees wel een heel leuk seizoen gaan worden. Het is dus allemaal niet zo dramatisch als dat het een paar weken geleden leek. Net als daf een hoop aankopen ineens beter lijken te zijn dan spelers van FC Volendam en Excelsior. Goed inzicht hebben die voormalig Ajax spelers in de media.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei timpy00: Net als daf een hoop aankopen ineens beter lijken te zijn dan spelers van FC Volendam en Excelsior. Goed inzicht hebben die voormalig Ajax spelers in de media.... Elkaar napraten kan iedereen. Zeker als er andere belangen op de achtergrond spelen. 27 november 2023 bewerkt door 19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Wordt het eindelijk een beetje rustiger, krijgen we binnenkort Alex Kroes. Want ook nu weer, wat is die man allemaal aan het doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 2 uur geleden zei timpy00: Wordt het eindelijk een beetje rustiger, krijgen we binnenkort Alex Kroes. Want ook nu weer, wat is die man allemaal aan het doen. Wel mooi. Eerst iemand een oplichter noemen en dan blijk je zelf - echt bewezen - oplichters naar voren te hebben geschoven bij Kortrijk. 🤣 Daar kan ik dan wel de humor van zien. Sowieso vind ik de hele lofzang richting Kroes lichtelijk beschamend te noemen. Alsof Ajax de reïncarnatie van Cruyff en Jezus binnen gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Ik neem aan dat er wel de nodige veranderingen komen en dat Alex hem niet op Kroes control zet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Avondje Jong Ajax hoor. Avila in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Avondje Jong Ajax hoor. Avila in de basis. Ben je aanwezig of kijk je live? Zoja hoe is het tot nu toe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 18 minuten geleden zei timpy00: Ben je aanwezig of kijk je live? Zoja hoe is het tot nu toe? Mij niet gezien met dit weertje. Werden het eerste half uur volledig weggespeeld (terechte 0-1). Iets daarna een rode kaart voor Helmond en na rust al snel de 1-1 Banel en 2-1 na een lekkere actie van Godts. Blijft een genot om te zien als hij begint aan een dribbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 49 minuten geleden zei Thierryvane: Mij niet gezien met dit weertje. Werden het eerste half uur volledig weggespeeld (terechte 0-1). Iets daarna een rode kaart voor Helmond en na rust al snel de 1-1 Banel en 2-1 na een lekkere actie van Godts. Blijft een genot om te zien als hij begint aan een dribbel. Kan oprecht niet wachten tot die jongen een vaste basisplek in het eerste krijgt. Wellicht wat vroeg, maar voor zo'n speler zet je de tv aan. Puur genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 31 minuten geleden zei JanVertonghen: Kan oprecht niet wachten tot die jongen een vaste basisplek in het eerste krijgt. Wellicht wat vroeg, maar voor zo'n speler zet je de tv aan. Puur genieten Vind hem wel nog heel grillig. Heb bij Jong ook al aantal keer dit seizoen zitten kijken met het idee van doe eens wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 7 minuten geleden zei timpy00: Vind hem wel nog heel grillig. Heb bij Jong ook al aantal keer dit seizoen zitten kijken met het idee van doe eens wat. Doet wat dat betreft niks onder voor onze aanvoerder dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 9 uur geleden zei timpy00: Vind hem wel nog heel grillig. Heb bij Jong ook al aantal keer dit seizoen zitten kijken met het idee van doe eens wat. Eens hoor. Leuke aan hem vind ik dat hij het blijft proberen. Komt hij zijn man vier keer niet langs dan lukt het de vijfde keer wel. Nu toch knap in 11 KKD potjes 5 goals en 3 assists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Ik vind dat het hier te weinig over Kale & Kokkie gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 18 uur geleden zei Lazy: Wel mooi. Eerst iemand een oplichter noemen en dan blijk je zelf - echt bewezen - oplichters naar voren te hebben geschoven bij Kortrijk. 🤣 Daar kan ik dan wel de humor van zien. Sowieso vind ik de hele lofzang richting Kroes lichtelijk beschamend te noemen. Alsof Ajax de reïncarnatie van Cruyff en Jezus binnen gaat halen. Waar kunnen we dit vinden, want ik ben geïnteresseerd. Erger mij kapot aan die vent. Is nog niet begonnen, nog niks bewezen bij Ajax. Maar veilig in de media wel overal je mening geven. Bah! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 19 minuten geleden zei ElMarcos: Waar kunnen we dit vinden, want ik ben geïnteresseerd. Erger mij kapot aan die vent. Is nog niet begonnen, nog niks bewezen bij Ajax. Maar veilig in de media wel overal je mening geven. Bah! Je bedoelt dat van Kortrijk of dat hij Mislintat een oplichter noemde? Eerste is dit > https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/kroes-betrokken-bij-compleet-mislukte-overname-bij-kv-kortrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 7 minuten geleden zei Lazy: Je bedoelt dat van Kortrijk of dat hij Mislintat een oplichter noemde? Eerste is dit > https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/kroes-betrokken-bij-compleet-mislukte-overname-bij-kv-kortrijk Ik was ook op zoek naar het eerste. Met name, omdat ik moe word van het feit dat hij overal al een mening over heeft en het passend vindt die in de media te delen. Ga eerst gewoon eens beginnen, de organisatie beter neerzetten en jezelf bewijzen bij de club. Berichten zoals dit bieden mij voorlopig niet meteen veel hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 10 minuten geleden zei ElMarcos: Ik was ook op zoek naar het eerste. Met name, omdat ik moe word van het feit dat hij overal al een mening over heeft en het passend vindt die in de media te delen. Ga eerst gewoon eens beginnen, de organisatie beter neerzetten en jezelf bewijzen bij de club. Berichten zoals dit bieden mij voorlopig niet meteen veel hoop. Inderdaad, eens hoor. Vond zijn inbreng in het boek dat onlangs is verschenen ook echt niet kunnen van iemand die nog in dienst moet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 29 minuten geleden zei Lazy: Inderdaad, eens hoor. Vond zijn inbreng in het boek dat onlangs is verschenen ook echt niet kunnen van iemand die nog in dienst moet komen. Nee, ik vind het allemaal wat ongepast. Helemaal voor iemand die nog moet beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Maar dat Kortrijk-verhaal is (vooralsnog) niet heel schokkend toch? Een zaakwaarnemer die hij kent, heeft tegen hem gezegd "joh, ik heb Amerikanen die een voetbalclub willen kopen, weet jij toevallig een club die te koop zou kunnen zijn?". Toen heeft hij Kortrijk genoemd en heeft die zaakwaarnemer Kortrijk en die Amerikanen in contact gebracht. Dat is iig het verhaal zoals ik het tot nu toe ken. Lijkt mij niet dat Kroes daar iets te verwijten is. Die uitspraken over Mislintat zijn in dat opzicht echt veel kwalijker imo. Tenzij hij al over informatie beschikt die nog niet bekend is, maar eigenlijk zelfs dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 De Beuk erin jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 8 minuten geleden zei Bogatyr: De Beuk erin jongens Dat wordt toch niet de nieuwe spits van Ajax he? Beetje nare herinneringen aan die gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 12 minuten geleden zei Bogatyr: De Beuk erin jongens Ik snap dat je gewend bent grote Ajax CL speelt, en dus op woensdag of dinsdag voetbalt, is nu keer EL op donderdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 39 minuten geleden zei Kyrill: Ik snap dat je gewend bent grote Ajax CL speelt, en dus op woensdag of dinsdag voetbalt, is nu keer EL op donderdag Hij doelt op aanstelling van Beuker denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Hij doelt op aanstelling van Beuker denk ik. Aaah, dankjewel maat, dat wist ik nog niet, duidelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten