Lazy Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Of die jou goed of slecht juicht, puntje bij paaltje is Taylor niet goed genoeg voor Ajax 1 en dat gaat hij ook nooit worden. Komt uiteindelijk gewoon kwaliteit te kort en ik verwacht dat hij dit seizoen steeds minder en minder aan spelen toekomt om komende zomer (of misschien zelfs al winter) te vertrekken, helemaal als die Mannsverk zo goed blijkt te zijn als je mag geloven en die samen met Tahirovic de dienst uit gaat maken op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 8 uur geleden zei Lazy: Of die jou goed of slecht juicht, puntje bij paaltje is Taylor niet goed genoeg voor Ajax 1 en dat gaat hij ook nooit worden. Komt uiteindelijk gewoon kwaliteit te kort en ik verwacht dat hij dit seizoen steeds minder en minder aan spelen toekomt om komende zomer (of misschien zelfs al winter) te vertrekken, helemaal als die Mannsverk zo goed blijkt te zijn als je mag geloven en die samen met Tahirovic de dienst uit gaat maken op het middenveld. Ja naja, het ging om zijn zelfvertrouwen en ik gaf aan dat het bij Taylor niet ontbreekt qua zelfvertrouwen. Aan ze maniertjes te zien zie je namelijk dat hij juist zichzelf zwaar overschat (ook in interviews) en straalt hij helemaal niets uit. Van mij mag die uiteraard ook juichen hoe die wilt zolang die maar scoort, al zou het hem wel wat meer sieren als die een beetje zelfreflectie heeft. Verder uiteraard met je eens, ben erg benieuwd naar Mannsverk. Heeft de groep al samen getraind? Ben benieuwd wat de opstelling zal zijn zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 9 minuten geleden zei La Pulga: Ja naja, het ging om zijn zelfvertrouwen en ik gaf aan dat het bij Taylor niet ontbreekt qua zelfvertrouwen. Aan ze maniertjes te zien zie je namelijk dat hij juist zichzelf zwaar overschat (ook in interviews) en straalt hij helemaal niets uit. Van mij mag die uiteraard ook juichen hoe die wilt zolang die maar scoort, al zou het hem wel wat meer sieren als die een beetje zelfreflectie heeft. Verder uiteraard met je eens, ben erg benieuwd naar Mannsverk. Heeft de groep al samen getraind? Ben benieuwd wat de opstelling zal zijn zondag. Vandaag was de gehele selectie weer aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 10 uur geleden zei Beppu: Dat was een fles champagne overigens Die houdt je met je arm omhoog, niet zoals hij deed, ten hoogte van je derde been. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 13 uur geleden zei Lazy: Of die jou goed of slecht juicht, puntje bij paaltje is Taylor niet goed genoeg voor Ajax 1 en dat gaat hij ook nooit worden. Komt uiteindelijk gewoon kwaliteit te kort en ik verwacht dat hij dit seizoen steeds minder en minder aan spelen toekomt om komende zomer (of misschien zelfs al winter) te vertrekken, helemaal als die Mannsverk zo goed blijkt te zijn als je mag geloven en die samen met Tahirovic de dienst uit gaat maken op het middenveld. Denk dat Taylor echt wel niveau Ajax is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Denk dat Taylor echt wel niveau Ajax is. Hij kan meekomen, maar ik verwacht niet dat hij ooit een echt bepalend speler gaat worden. Past beter bij een club net onder het niveau Ajax, daar zou ie wel belangrijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Heb nog geen Mannsverk gezien op de trainingsbeelden van gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Was meer jongenswerk inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 11 uur geleden zei cimbomcu: Denk dat Taylor echt wel niveau Ajax is. Wel van het huidige Ajax inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Taylor is inderdaad niveau Ajax, maar tegelijkertijd dan ook niveau Sparta. Staat gelijk aan elkaar op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 11 minuten geleden zei Keeza: Taylor is inderdaad niveau Ajax, maar tegelijkertijd dan ook niveau Sparta. Staat gelijk aan elkaar op het moment. Waarvan akte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Als Sven heel snel handelt heb je morgen Ten Hag op het bankje zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Hebben er weer zin in. Leuke opstelling. #SteijnBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Gewoon Berghuis vanaf rechts? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 30 minuten geleden zei Chiemel: Gewoon Berghuis vanaf rechts? Berghuis op rechts, Akpom 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Noemen we dit een Jaytje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 3 minuten geleden zei Stefan.: Noemen we dit een Jaytje? En deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 (bewerkt) Zojuist zei Dansmeister: En deze? Een dubbele Jay, we gaan voor de hattrick Edit: Jay double. Betere naam 17 september 2023 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Ik kom net een kwartiertje te laat thuis en denk: goh ff checken voordat ik de wedstrijdpas bestel: Ajax al 2-0 achter..... Je verwacht het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 6 minuten geleden zei Stefan.: Een dubbele Jay, we gaan voor de hattrick Edit: Jay double. Betere naam Double Jay dan? Kun je ook beter verschil maken tussen een Plain Jay en een mogelijke Triple Jay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Zijn we allemaal aan 't doen dan? Ongefuckingkend weer. Gorter die twee schoten promoveert tot 100% kansen, Rensch die wéér geen idee heeft, Tahiro - Mannsverk nergens te bekennen bij elke counter, Akpom dus toch op rechts (?!) verstoppertje aan het spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Ik ga Gorter niet vrijpleiten, maar volgens mij gaat er meer fout daar dan alleen een keeper die twee ballen niet goed verwerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Gaat een serieus overgangsseizoen worden zoals het er nu naar uit ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 7 minuten geleden zei Bogatyr: Gaat een serieus overgangsseizoen worden zoals het er nu naar uit ziet. Of je had dit al weken geleden moeten zeggen, of je mag dit pas over 2 maanden zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Keurig Brobbey! De enige met een voldoende deze eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten