Chiemel Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Gaat dit seizoen puur om de resultaten en die is bij deze binnen, namelijk kwalificatie EL. #positief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 54 minuten geleden zei putdus: De spelers spelen al zeker een jaar samen op 2-3 man na bergwijn brobbey en een aankoop van 14 miljoen mag je tich meer van verwachten Forbs speelt gewoon goed, ventje maakt net zijn profdebuut en direct de gevaarlijkste speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Forbs ben ik ook fan van, Bergwijn en Brobbey zijn totaal niet het nivaeu van Tadic en Haller. Vroeger was alles beter, ik ga wel highlights kijken van 2019 het hele seizoen lang. Nee ben wel erg benieuwd naar de aankopen komende zondag, verwacht veel van die Georgiër en Sutalo. Moet die Noor niet binnen 51 minuten tekenen trouwens? Is nu 50 minuten geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Wedstrijd van vanavond denk ik maar niet over hebben, maar Pot 1 is natuurlijk wel erg lekker. Denk dat je ook altijd moet overwinteren, want in theorie moet je van alle ploegen in Pot 3 en Pot 4 gewoon 2x winnen. Doe maar iets als Qarabag, Maccabi Haifa en Aris Limassol ofzo. Paar reiskilometers zal de rest van de Eredivisie namelijk niet slecht uitkomen en dan heeft Ajax ook gewoon 16 of 18 punten in de EL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei 007mark: Wedstrijd van vanavond denk ik maar niet over hebben, maar Pot 1 is natuurlijk wel erg lekker. Denk dat je ook altijd moet overwinteren, want in theorie moet je van alle ploegen in Pot 3 en Pot 4 gewoon 2x winnen. Doe maar iets als Qarabag, Maccabi Haifa en Aris Limassol ofzo. Paar reiskilometers zal de rest van de Eredivisie namelijk niet slecht uitkomen en dan heeft Ajax ook gewoon 16 of 18 punten in de EL Kan het ook Googlen maar dit is leuker voor de interactie, wanneer is de loting? Ajax - Brighton lijkt me wel erg nice trouwens. Potje 2 zitten wel lastige tegenstanders in maar uit pot 3 en 4 moet je ze eigenlijk allemaal hebben, op Brighton na dan. Ook Maccabi Haifa niet onderschatten trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 @La Pulga deadline is morgen en noer vanavond @007mark even winnen van clubsbuit pot 3 en 4 zit er niet in. Helemaal niet als ze tot het besef komen dat dit seizoen de Eredivisie vele malen belangrijker is en spelers rust wordt gegeven tijdens midweekse wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Mag hopen dat je Brighton niet loot zeg, dat kan en zal waarschijnlijk heel pijnlijk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Kan het ook Googlen maar dit is leuker voor de interactie, wanneer is de loting? Ajax - Brighton lijkt me wel erg nice trouwens. Potje 2 zitten wel lastige tegenstanders in maar uit pot 3 en 4 moet je ze eigenlijk allemaal hebben, op Brighton na dan. Ook Maccabi Haifa niet onderschatten trouwens. Morgen. Wekker zetten, want is al om 13u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei 007mark: Morgen. Wekker zetten, want is al om 13u. Geloof het of niet, maar ik moet om 9 uur alweer in de sportschool staan want afspraak met een trainer. Denk dat ik alsnog wel een wekkertje nodig zal hebben want zodra ik thuis ben ga ik weer lekker slapen. Dit is dan toch wel weer pijnlijk van onze Brobbeast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Dit is dan toch wel weer pijnlijk van onze Brobbeast. Wat zegt ie? Kan niet kijken vanuit buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Wat zegt ie? Kan niet kijken vanuit buitenland. Citaat Brian Brobbey ziet dat de nieuwe spelers zichtbaar moeten wennen bij Ajax. Na afloop van het verloren duel met Ludogorets geeft de spits een voorbeeldje over Carlos Forbs, die volgens hem niet altijd genoeg druk mee zette. Brobbey geeft in ieder geval aan de Portugees daarin te gaan helpen. Vooral de manier van druk zetten had Forbs niet altijd door, aldus Brobbey. "We moeten de afspraken gewoon nakomen. Het druk zetten ging vandaag niet zoals wij wilden. De drie voorste spelers moesten daarvoor zorgen, maar dat lukte niet altijd. Het klopt dat ik af en toe op een eiland stond. Ik zette vaak in mijn eentje druk, samen met Bergwijn. Forbs is nog nieuw, hij moet het leren." Brobbey erkent dat het ook moeilijk is om je als nieuweling aan te passen aan de speelstijl. "Een nieuw team is ook lastig en die jongens weten ook niet hoe ons systeem werkt. Op een gegeven moment komt het wel. Er zijn veel nieuwe gezichten, maar het zijn waarschijnlijk allemaal goede spelers: anders zouden ze niet naar Ajax komen." Brobbey speelde zelf negentig minuten mee in het duel met Ludogorets dat met 0-1 verloren ging. Lekker man, buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 2 uur geleden zei Chiemel: Er komen geen aankopen meer, waneer postte je dat er nog overduidelijk versterkingen komen @Rogier.? Dat was vooraf die Georgier of niet? Ja was wel voor die Georgiër. Mannsverk komt er ook nog aan. Er komt straks ook een heel ander elftal te staan denk ik. Rensch -> Gaaei Medic -> Sutalo Wijndal -> Avila Taylor/Vd Boomen -> Berghuis Brobbey -> Akpom Forbs -> Mikautadze Maar er zijn wel wat meer opties natuurlijk. Maak me wel ook echt zorgen over de rechterflank, maar ik denk dat vandaag niet zoveel zegt over de komende maanden. Hopen dat er in de eerste seizoenshelft niet zoveel punten worden verloren (of PSV en Feyenoord die punten laten liggen), en je in het tweede deel kan gaan oogsten. Daarom heel benieuwd naar zondag. Denk dat we echt een heel ander team gaan zien dan vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 (bewerkt) Deze wedstrijd boeit echt bijna niets. Frustrerend dat je hem niet wint, dat is alles. Nu op naar een poulefase met Qarabag, Sheriff en Aris. 31 augustus 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 10 minuten geleden zei La Pulga: Lekker man, buitenland. Schandalig interview zeg. Even je ploeggenoot voor de bus gooien onder het mom van ‘ik doe het wel goed’. Hopelijk krijgt Brobbey een boete en/of wedstrijd schorsing, man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 17 minuten geleden zei Rogier.: Schandalig interview zeg. Even je ploeggenoot voor de bus gooien onder het mom van ‘ik doe het wel goed’. Hopelijk krijgt Brobbey een boete en/of wedstrijd schorsing, man man man. Ook dat, maar ik vind ook als je samen met je medespelers het "drukzetten" op een tegenstander niet kan oefenen binnen een maand ben je echt profvoetballer onwaardig. Als zulke dingen zo belangrijk zijn, train je daar toch 5 keer in de week op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Even de balans opmaken, afgaande op de woorden van Mislintat: GK: Rulli, Gorter, Ramaj RB: Gaaei, Rensch RCB: Sutalo, Medic LCB: Hato, Kaplan, (Avila) LB: Avila, Wijndal/ASE CDM: Tahirovic, Mannsverk CM: Van den Boomen, Taylor CAM: Mikautadze, Berghuis, Akpom RW: Berghuis, Mikautadze, Conceicao ST: Brobbey, Akpom, Mikautadze LW: Bergwijn, Forbs Toch een aardige metamorfose. Taak aan Steijn om er duidelijke patronen in te krijgen. Is ook duidelijk dat dat met de selectie van vorig jaar lastig werd, de vraagtekens zijn namelijk allemaal spelers die vorig al niet voldeden en vraagtekens voor aankopen (CM, RB, CAM, vleugels). Blijf het nog wel tricky vinden, nog geen duidelijke visie voor de speelwijze naar voren horen komen ook, iets wat je bij Slot en Bosz bijvoorbeeld wel merkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 (bewerkt) Klaassen naar inter Als je die opstelling van gister ziet, veel spelers met interlands achter hun naam. rensch Klaassen Taylor bergwijn brobbey . hor kan het verval zo groot zijn. Dat t gros al langer dan een jaar niks laat zien. hadden ze toen een opleving? En is dit hun niveau? Bergwijn ook, speler voor zoveel geld hoort gister drie man voorbij te lopen en er drie in te schieten. Hoelang krijgt rensch wijndal en Taylor nog het vertrouwen. 1 september 2023 bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Meme transfer wel hoor. Poep in hun ogen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Snap alleen niet waarom al dit soort gasten ineens transfervrij mogen vertrekken. Kon je prima nog een paar miljoenen voor vangen, toch? In ieder geval bedankt Davy. Ga je stiekem toch wel missen. Ethan Butera (centrale verdediger) naar Ajax. Komt van de jeugd van Anderlecht en zal in Jong komen te spelen. Geen overbodige luxe, hebben amper verdedigers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Heerlijk dat mr. 1-0 en mr. 'ik scoor altijd tegen Feyenoord' vertrekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 50 minuten geleden zei Thierryvane: Snap alleen niet waarom al dit soort gasten ineens transfervrij mogen vertrekken. Kon je prima nog een paar miljoenen voor vangen, toch? In ieder geval bedankt Davy. Ga je stiekem toch wel missen. Ethan Butera (centrale verdediger) naar Ajax. Komt van de jeugd van Anderlecht en zal in Jong komen te spelen. Geen overbodige luxe, hebben amper verdedigers. Heel benieuwd wat hij bij Jong Ajax kan laten zien en op welke positie ze hem willen ontwikkelen. Kan op 4, 5 en 6 spelen. Voor elke positie is iets te zeggen, maar voor elke positie kan je ook iets negatiefs zeggen. Wordt al jaren gezien als een groot talent, oa omdat hij vroeg matuur was en daardoor werd doorgeschoven. Hopelijk kan hij stappen blijven zetten en een stabiele verdediger worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 In de categorie valt de transfer van Klaassen wel hoor... Maar erg mooi voor die jongen. Gun je de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Mooi nieuws van Klaassen. 3 miljoen salaris per jaar voor een bankzitter die niet eens 1e invaller is, van de zotte. Jammer van de afboeking op de transfersom, maar dat bespaar je vervolgens door het salaris niet uit te hoeven keren. Benieuwd of er nu nog een nummer 10 bijkomt. Afgaande op de woorden van Steijn niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten