Arezo Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Of Regeer is nog minder dan Sanchez? Heitinga is vrij duidelijk geweest in een persconferentie. Terwijl toch duidelijk is dat hij Ajax ook niet beter maakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 43 minuten geleden zei Arezo: Of Regeer is nog minder dan Sanchez? Heitinga is vrij duidelijk geweest in een persconferentie. Terwijl toch duidelijk is dat hij Ajax ook niet beter maakt? Voetballend is Regeer een stuk beter dan Sanchez. Snapte afgelopen zondag de keuze voor Baas ook niet. Viel compleet door de mand. Als je dan toch Wijndal laat banken, waarom dan niet Hato basis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 41 minuten geleden zei Thierryvane: Voetballend is Regeer een stuk beter dan Sanchez. Snapte afgelopen zondag de keuze voor Baas ook niet. Viel compleet door de mand. Als je dan toch Wijndal laat banken, waarom dan niet Hato basis? Omdat het denk ik een vrij conservatieve trainer zonder gezonde dosis lef is. Kijkt vooral naar hiërarchie en blijkbaar staat Baas hoger dan Hato. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Kan aan mij liggen maar ETG en erna Schreuder gebruikte toch ook niet zoveel Regeer of Hato? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 8 minuten geleden zei Kyrill: Kan aan mij liggen maar ETG en erna Schreuder gebruikte toch ook niet zoveel Regeer of Hato? Ten Hag had uiteraard voor die posities Mazza, Nico, Blind, Martinez en deed soms beroep op Rensch aan de rechterkant. Dan is het logisch dat hij hen niet opstelde, Hato was toen ook nog maar 15. Schreuder was gewoon een incapabele trainert, al is het bestuur ook wel echt kut. Enige echt goede aankoop vind ik Conceicao, verder sloeg het nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Hou mijn hart vast vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 12 minuten geleden zei Thierryvane: Hou mijn hart vast vanavond. Denk aan je Hartman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 14 uur geleden zei Kyrill: Kan aan mij liggen maar ETG en erna Schreuder gebruikte toch ook niet zoveel Regeer of Hato? ETG gebruikte Regeer zeker als invaller op rechts toen Nous geblesseerd was en Rensch de wedstrijd niet kon vol maken. Zeker in zijn laatste weken. Hato was toen nog te jong en met Nico, Blind, Baas en Martinez die het konden invullen was die niet nodig. Die laatste serie namen opnoemend maakt het echt een gotspe dat Nico en Blind er niet meer zijn. Hadden wij die twee nog achterin staan vandaag, dan had dat een goede slok op een borrel gescheeld zeg. 14 minuten geleden zei Thierryvane: Hou mijn hart vast vanavond. Ik heb het gevoel dat kijken een soort masochisme is ook.... Zo weinig vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 100% dat Ajax wint vanavond hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 15 minuten geleden zei PJHoutman: 100% dat Ajax wint vanavond hoor. Ik hou mij maar vast aan jouw vertrouwen in ons aller Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 16 minuten geleden zei PJHoutman: 100% dat Ajax wint vanavond hoor. Komt Feyenoord met 8 man aantreden dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 11 minuten geleden zei Thierryvane: Komt Feyenoord met 8 man aantreden dan? Ajax in ieder geval maar met tien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 28 minuten geleden zei Thierryvane: Komt Feyenoord met 8 man aantreden dan? Pedersen doet inderdaad mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) Feyenoord gaat gewoon winnen, alleen is het al omdat Heitinga er ook al geen zin meer in heeft. De totale chaos die vd Sar heeft veroorzaakt heeft gewoon impact op de hele spelersselectie en staf, misschien willen ze zelfs wel bijna verliezen om ervoor te zorgen dat er iets veranderd. Sprak eerder een gast die kon bevestigen: Dat vd Sar bepaald heeft dat Schreuder meer inspraak kreeg in het scoutingsbeleid en dat hij gewoon zijn zaakwaarnemer aan het werk heeft gezet. Dat Ward ook al veel eerder heeft aangegeven dat hij een tussenjaar wilde Dat Seedorf heeft gesolliciteerd voor de TD-functie maar nooit een reactie heeft ontvangen van vd Sar. En dat vd Sar niet houdt van scouting op basis van datamodellen en daarmee botst met de rest van de organisatie/scouting/scoutingskandidaten. Vd Sar slecht in de communicatie is en het achter de ellebogen heeft. En dat iedereen Overmars erg kon waarderen om zijn manier van communicaren (muv dick pics ) Denk dat dus ook dat deze slechte ervaringen met vd Sar ook de directe reden is dat Heitinga nu ook om duidelijkheid roept. 5 april 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Dat Sar slecht kan communiceren weten we natuurlijk al langer. Zowel intern als extern (interviews). Wel verbaas ik me over het feit dat hij niet van datamodellen houdt. Dat kan, prima. Maar waarom wordt de naam Misintlat dan gelinkt met Ajax? Wie heeft hem dan gepolst buiten V/D Sar om? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Ik ga vanavond denk lekker naar de bioscoop en kroegtijger spelen... Maar ik wens alle Ajax en Feyenoord fans veel plezier en succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 17 minuten geleden zei Daz: Dat Sar slecht kan communiceren weten we natuurlijk al langer. Zowel intern als extern (interviews). Wel verbaas ik me over het feit dat hij niet van datamodellen houdt. Dat kan, prima. Maar waarom wordt de naam Misintlat dan gelinkt met Ajax? Wie heeft hem dan gepolst buiten V/D Sar om? Hendriks en nee niet Helene, maar Maurits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 'AD verwacht Bassey op linksback; Bergwijn keert terug in de basis' Thierryvane is offline... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Gek genoeg vind ik Bassey op linksback misschien nog wel de beste optie. Alleen het constante gewissel erger ik me wel dood aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 6 minuten geleden zei Thierryvane: 'AD verwacht Bassey op linksback; Bergwijn keert terug in de basis' Thierryvane is offline... Mijn oogballen in de glorix, geluid en en misschien haal ik dan het einde van deze wedstrijd. Mijn hemel...... We zullen maar zeggen dat wanneer moeder de vrouw zin heeft vanavond het voetbal niet gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Bergwijn linksbuiten en Tadic weer spits lijkt me toch vrij logisch om te doen toch. Zondag zag je dat ze de rechterflank volledig oversloegen en alles over links gingen opbouwen. Misschien gaan ze nu wel helemaal nietmeer over de backs opbouwen en heeft Heitinga een heel andere strijdwijze in gedachte, waarmee hij Slot zijn tactiek weet te kraken. GRAPJE! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 uur geleden zei Gert: Bergwijn linksbuiten en Tadic weer spits lijkt me toch vrij logisch om te doen toch. Zondag zag je dat ze de rechterflank volledig oversloegen en alles over links gingen opbouwen. Misschien gaan ze nu wel helemaal nietmeer over de backs opbouwen en heeft Heitinga een heel andere strijdwijze in gedachte, waarmee hij Slot zijn tactiek weet te kraken. GRAPJE! Ik wilde net vragen welk spul jij gebruikt en waar ik dat kan kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 48 minuten geleden zei ElMarcos: Ik wilde net vragen welk spul jij gebruikt en waar ik dat kan kopen Leffe blond. Vaak in de aanbieding Nu bij de ah bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Ik stond net met Ricardo van Rhijn in de speeltuin en onze peuter speelde met elkaar en toen ging ik Feyenoord wat gaan we doen vandaag neuriën en nu vind mezelf een fucking badass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 26 minuten geleden zei Arezo: Ik stond net met Ricardo van Rhijn in de speeltuin en onze peuter speelde met elkaar en toen ging ik Feyenoord wat gaan we doen vandaag neuriën en nu vind mezelf een fucking badass Owen Wijndal levels van badassness. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten