ElMarcos Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 2 uur geleden zei LouisPSV: Zonde. Maar toch echt zelf gedaan. Die zien we net als Bakkali over 5 jaar ergens op de tribune bij RKC. Ja, deze jongen heeft echt alle kansen met alle overtuiging weten te verkwanselen. Enorm zonde, maar goed dat Ajax er afscheid van neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Wijndal en Rensch in de basis vanavond, dus geen Blind. Verder dezelfde elf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Wijndal en Rensch in de basis vanavond, dus geen Blind. Verder dezelfde elf. Ook geen Brobbey toch in verband met een blessure? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Las het net inderdaad. Ze zeggen nu de volgende basis: Bergwijn - Tadic - Berghuis Taylor - Kudus - Alvarez Wijndal - Bassey - Timber - Rensch Pasveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 3 minuten geleden zei Thierryvane: Las het net inderdaad. Ze zeggen nu de volgende basis: Bergwijn - Tadic - Berghuis Taylor - Kudus - Alvarez Wijndal - Bassey - Timber - Rensch Pasveer Hier zou ik bijna enthousiast van worden. Al zou ik wellicht kiezen voor Berghuis op de plek van Taylor gelet op zijn vorm en dan ons Portugese Pielemuisje op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 4 minuten geleden zei ElMarcos: Hier zou ik bijna enthousiast van worden. Al zou ik wellicht kiezen voor Berghuis op de plek van Taylor gelet op zijn vorm en dan ons Portugese Pielemuisje op rechts. Helemaal eens. Berghuis mag je eigenlijk niet meer van '8' afhalen. Gun Conceicao ook een basisplek. Vanavond een goede pot op de mat leggen, vertrouwen tanken voor zondag. Win je van PSV sta je 7 punten los + een veel beter doelsaldo maakt 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Ook met Berghuis op '''8'''werd er toch twee keer van zowel Napoli als Liverpool verloren? Ik snap wel dat hij nu weer eens op AMR staat.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Kudus op het middenveld maakt me sowieso enthousiast Ineens zin in die pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Ook met Berghuis op '''8'''werd er toch twee keer van zowel Napoli als Liverpool verloren? Ik snap wel dat hij nu weer eens op AMR staat.... Deze post slaat echt helemaal nergens op. Heb je die potten wel gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 1 minuut geleden zei Thierryvane: Deze post slaat echt helemaal nergens op. Heb je die potten wel gekeken? Napoli thuis eerste helft,Liverpool thuis eerste helft, Liverpool uit helemaal. Chill bro ik zeg niet dat hij slecht deed totaal niet, ik zeg alleen die potten werden ook allemaal verloren, meer niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 43 minuten geleden zei Kyrill: Napoli thuis eerste helft,Liverpool thuis eerste helft, Liverpool uit helemaal. Chill bro ik zeg niet dat hij slecht deed totaal niet, ik zeg alleen die potten werden ook allemaal verloren, meer niet... Liverpool uit speelde hij niet op acht, maar begon Taylor daar. Volgens mij in de duels met Napoli ook tot hij geblesseerd uitviel. Duels waarin Taylor overigens niet meteen heel goed voor de dag kwam. Daarbij, het is onlogisch om iemand die je opbouw juist heeft geholpen de laatste duels nu op een andere plek neer te zetten. Een van de grootste problemen tegen Napoli en Liverpool uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Voor mij nog onduidelijk wie in de spits begint. Ik ben bang dat het Kudus weer wordt, die deed het daar ook zo goed in de heenwedstrijd . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Wel weer echt typisch dat je al weken met Klaassen speelt, en zodra je weer een terugzakkende en bewegelijke spits opstelt, je hem er weer uithaalt ten faveure van iemand die je van de plek afhaalt waar hij op uitblinkt en diegene op 10 zet die eigenlijk de bal voor zich moet hebben, waardoor je wellicht een gat in de spits hebt Teringlange zin, maargoed. Gaat om het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Geen Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 2 minuten geleden zei MetalMichael: Geen Blind. Volhouden in de komende 3 competitiepotten. Dan kan die mooi banken in Qatar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Rangers 0 punten en doelsaldo van - 18? Gaan zij toch alleen door in EL bij 5-0 winst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 (bewerkt) 43 minuten geleden zei Kyrill: Rangers 0 punten en doelsaldo van - 18? Gaan zij toch alleen door in EL bij 5-0 winst? 1 november 2022 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 @Kyrill kijk je goed naar Berghuis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 5 minuten geleden zei Thierryvane: @Kyrill kijk je goed naar Berghuis? Je snapt mij nog steeds niet, hardloop koning. Laat maar zitten, heeft geen zin meer. @joostmakaay wat moet ik met dat filmpje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Godver joh. Dat was Wijndal tegen PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Wijndal :( Prima eerste helft verder, goede Kudus, Bassey en Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Schreuder legend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Rangers toch ook wel een bijzondere ploeg. Veel druk naar voren. Maar dan weinig druk op de bal zelf, wat echt rare vrije ruimtes geeft op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Zojuist zei Gert: Rangers toch ook wel een bijzondere ploeg. Veel druk naar voren. Maar dan weinig druk op de bal zelf, wat echt rare vrije ruimtes geeft op het veld. Je kan echt merken dat er een Ollander aan het roer staat daar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Dit seizoen al 5 verschillende linksbacks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten