La Pulga Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Al keept hij ons naar de volgende ronde van de CL dan heeft hij zijn transfergeld wel weer terugverdiend ook. Ik zie dat met Steekie en Pasveer niet gebeuren namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Al keept hij ons naar de volgende ronde van de CL dan heeft hij zijn transfergeld wel weer terugverdiend ook. Ik zie dat met Steekie en Pasveer niet gebeuren namelijk. Precies dit. Dus melk zijn verblijf dan in ieder geval nog maximaal uit. Ajax extra Champions League miljoenen en André een podium, zodat hij niet hoef te kiezen uit Arsenal en Lyon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 7 uur geleden zei NicoHaak: Heb daar nul vertrouwen in en hoop daarom dat ze hem nergens in betrekken. Waarom zo haatdragend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 45 minuten geleden zei Kyrill: Waarom zo haatdragend? Want Onana is een bitch. Gaat trouwens zondag in gesprek om zijn contract te verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 8 minuten geleden zei La Pulga: Want Onana is een bitch. Gaat trouwens zondag in gesprek om zijn contract te verlengen. Waarom moeten bitches gehaat worden? Ik weet wel zkr als je al die jaren Pasveer in CL had ipv Onana je heel wat goals meer tegen gehad zou hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 12 minuten geleden zei Kyrill: Waarom moeten bitches gehaat worden? Ik weet wel zkr als je al die jaren Pasveer in CL had ipv Onana je heel wat goals meer tegen gehad zou hebben.. Hij is gewoon een bitch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Hij is gewoon een bitch. Dat is weer geen antwoord, omdat jij het bent. Allow it, fam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 10 minuten geleden zei Kyrill: Dat is weer geen antwoord, omdat jij het bent. Allow it, fam. Maar niet alles heeft een uitleg nodig toch? Als je een beetje zelf nadenkt begrijp je zelf ook wel waarom de meeste Ajacieden dat vinden. En hij mag gewoon voor mij in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 30 minuten geleden zei La Pulga: Maar niet alles heeft een uitleg nodig toch? Als je een beetje zelf nadenkt begrijp je zelf ook wel waarom de meeste Ajacieden dat vinden. En hij mag gewoon voor mij in de basis. Omdat jullie rancuneus zijn, ondankbaar en je aanstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Omdat jullie rancuneus zijn, ondankbaar en je aanstellen. Met jouw beredenering is Ajax de perfecte club voor Onana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 30 minuten geleden zei La Pulga: Met jouw beredenering is Ajax de perfecte club voor Onana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 13 uur geleden zei Kyrill: Waarom moeten bitches gehaat worden? Ik weet wel zkr als je al die jaren Pasveer in CL had ipv Onana je heel wat goals meer tegen gehad zou hebben.. Neemt niet weg dat er vanuit kamp Onana toch wel enige vorm van coulance had mogen zijn richting Ajax. Hij wordt gepakt voor doping, Ajax stelt alles in het werk om hem onschuldig te verklaren en betaalt alle juridische kosten. Vervolgens blijven ze je contract respecteren en betalen ze je dik betaalde contract gewoon door ondanks dat jij een stomme een fout hebt gemaakt. Het minste wat hij had kunnen doen was zijn contract met 1 seizoen verlengen zodat hij na zijn schorsing nog zou kunnen spelen om dan in de zomer erop een transfer te maken. Beetje dankbaar zijn voor wat de club voor je gedaan heeft de laatste jaren was wel op zijn plaats geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Feyenoorders even wegkijken please. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Is dat hoe hoog hij nu staat in de pikorde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 9 uur geleden zei PJHoutman: Is dat hoe hoog hij nu staat in de pikorde? Aantal bakkies dat hij per dag moet zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 (bewerkt) Op 4-9-2021 om 08:38 zei Lazy: Neemt niet weg dat er vanuit kamp Onana toch wel enige vorm van coulance had mogen zijn richting Ajax. Hij wordt gepakt voor doping, Ajax stelt alles in het werk om hem onschuldig te verklaren en betaalt alle juridische kosten. Vervolgens blijven ze je contract respecteren en betalen ze je dik betaalde contract gewoon door ondanks dat jij een stomme een fout hebt gemaakt. Het minste wat hij had kunnen doen was zijn contract met 1 seizoen verlengen zodat hij na zijn schorsing nog zou kunnen spelen om dan in de zomer erop een transfer te maken. Beetje dankbaar zijn voor wat de club voor je gedaan heeft de laatste jaren was wel op zijn plaats geweest. Contract voor 1 jaar wilde hij ook wel toch? Ajax wilde 2 jaar, begreep dat het daarop misliep. Verder vrij simpele discussie imo. Ten eerste heeft hij een contract bij Ajax, wat betekent dat hij speler is van Ajax. Ten Hag zou vrij stom zijn als hij niet het in zijn ogen beste team van Ajax-spelers opstelt. Als Onana onderdeel is van dat team, hoort hij gewoon te spelen. Verder hebben Ajax én Onana gewoon dezelfde belangen vanaf 4 november, namelijk dat Onana zo goed mogelijk presteert. Buiten emotie zijn er geen redenen om Onana niet te gebruiken. Nu ben ik een groot voorstander van het gebruik maken van je emotie bij beslissingen, maar niet als die emotie nadelig voor je is. Als Brobbey vorig seizoen gewoon gebruikt bleef worden, is er geen reden om dat met Onana niet te doen. 5 september 2021 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 13 uur geleden zei Thierryvane: Feyenoorders even wegkijken please. Een mooie dweil gekocht en dat pas perfect bij het Ajax schoonmaakmiddel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Op 4-9-2021 om 22:30 zei Thierryvane: Feyenoorders even wegkijken please. Nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Zie ik ineens Haller twee keer scoren in een interland, gaat hij lekker van thuiskomen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Die tweede goal was echt een prima spitsengoaltje. Op snelheid langs een verdediger en koelbloedig afgemaakt. Je leest het goed. Laten we hopen dat hij er zaterdag tegen PEC drie in knalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 49 minuten geleden zei Thierryvane: Die tweede goal was echt een prima spitsengoaltje. Op snelheid langs een verdediger en koelbloedig afgemaakt. Je leest het goed. Laten we hopen dat hij er zaterdag tegen PEC drie in knalt. Als hij die niet maakt, maar wel de winnende maakt tegen Sporting ben ik ook tevreden Iemand gisteren nog naar De Melkweg geweest voor de Pak Schaal podcast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 (bewerkt) Marc Overmars: - Contract Ryan Gravenberch zit een optie bij die gelicht kan worden door Ajax, en gaan binnenkort om de tafel om op te waarderen. - Contract Lisandro Martinez zo goed als rond, met een aantal dagen bijtekenen. - Nous Mazraoui gaat ook de goede kant op, en verwacht binnenkort een nieuw contract voor hem. - Danilo is net als Huntelaar een fantastische 16 meter spits, verwachten dat hij belangrijk kan zijn. - Onana gaat hem niet worden, ondanks wat berichten van Mike Verweij Mooi nieuws over Gravenberch, Martinez en Nous Wist zelf ook niks over die optie in het contract van Ryan. 7 september 2021 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Hey hallo, ik ga dus binnenkort met een hele hele hele goede vriend naar Ajax - Utrecht. Daarvoor moet ik mij laten testen, is zo'n thuis test dan genoeg of moet ik naar een plekje toegaan? Wordt mijn ontmaagding door mijn neus overigens, verder nooit wat daardoorheen gehad. Van poedersuiker tot wattenstaafjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Hey hallo, ik ga dus binnenkort met een hele hele hele goede vriend naar Ajax - Utrecht. Daarvoor moet ik mij laten testen, is zo'n thuis test dan genoeg of moet ik naar een plekje toegaan? Wordt mijn ontmaagding door mijn neus overigens, verder nooit wat daardoorheen gehad. Van poedersuiker tot wattenstaafjes. Afspraakje maken via: https://www.testenvoortoegang.org/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Zelftest is niet voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten