Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

7 minuten geleden zei cimbomcu:

Eindelijk de eerste serieuze tegenstander!

Pasveer, Mazraoui, Magallan, Schuurs, Baas, Taylor, Jensen, Kudus, Labyad, Tadic, Haller

Hopelijk kan Magallan in zichzelf in de kijker spelen! Dan hoeft @Regis hem  niet komen te bezorgen ergens in Europa of waar dan ook!;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Kyrill:

Hopelijk kan Magallan in zichzelf in de kijker spelen! Dan hoeft @Regis hem  niet komen te bezorgen ergens in Europa of waar dan ook!;c

Dat doet Magallan voorlopig niet, slechtste man op het veld in de eerste helft. Krijgt wel stevige concurrentie van Labyad op dat vlak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

Dat Labyad überhaupt nog mag blijven, heel vreemd.

Inderdaad, is in het beste geval 3e keus op enkele posities en houdt daarmee dus jeugd tegen voor een veel te hoog salaris.

Viktor Jensen kan ook niet niet overtuigen. Taylor speelt degelijk zonder echt op te vallen. 

Linksachter moet er nog wel iemand bij. Met Youri Baas als backup zou ik de competitie niet willen ingaan en Rensch zie ik liever op rechts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Taylor speelt fantastisch in dit eerste kwartier van de 2e helft! Een middenveld met Taylor, Gravenberch en Kudus wil ik weleens zien.

Hopelijk komt er nog een gifje van Labyad die over de bal viel bij zijn dribbel trouwens. Zat hardop te lachen voor mijn scherm :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

Fitz-Jim :<

Gewoon door hem nu een FM carriere gestart en lekker in de basis pompen.

Zou het ook niet handig zijn om Jetro Willems transfervrij over te nemen? Als back-up in ieder geval. Als Nico daadwerkelijk vertrekt heb je daar echt niemand lopen en ik denk dat Willems en Haller elkaar wel goed kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Ajax schijnt door te schakelen naar Bergwijn, interessant. 

Geen gekke gedachte. Lijkt op een dood spoor bij Spurs te zitten. En er was natuurlijk al sprake van een Ajax transfer toen hij nog in Eindhoven speelde. 

Voor hem ook geen gekke move om zichzelf weer in de kijker te kunnen spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Socrates:

Bergwijn is alleen wel een basisspeler. Dan moet van Tadic, Haller en Bergwijn toch iemand gaan banken. 

Bergwijn - Tadic - Antony zou mij wel een aardige voorhoede lijken, dat wel. Haller en Berghuis zijn voor in de Eredivisie prima om mee te rouleren.

Ik vind juist dat Antony Europees te weinig heeft laten zien.

Maar wel lekkere keuzes voorin, kan me nog een tijd herinneren met Ebecilio - Sigtor - Ozbiliz..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Kan Ajax niet beter nieuwe CV kopen of mid ipv nog een buitenspeler?

Met Timber, Martinez, Blind en Schuurs zit het wel oke. Rensch kan er ook nog spelen. 

Middenveld niets nodig nee, zou wel alsnog baas vinden om Labyad en Ekkelenkamp te verkopen en dan lekker Ihatarren te halen.

Al zag ik wel dat Alderweireld mag vertrekken bij Tottenham, die zou dan alleen maar kunnen komen vanwege nostalgie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites