La Pulga Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Gekke dag vandaag, kwalificatie van de F1 en Ajax voetbalt opeens op een random vrijdag. Vind ik alleen maar leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Eindelijk de eerste serieuze tegenstander! Pasveer, Mazraoui, Magallan, Schuurs, Baas, Taylor, Jensen, Kudus, Labyad, Tadic, Haller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 7 minuten geleden zei cimbomcu: Eindelijk de eerste serieuze tegenstander! Pasveer, Mazraoui, Magallan, Schuurs, Baas, Taylor, Jensen, Kudus, Labyad, Tadic, Haller Hopelijk kan Magallan in zichzelf in de kijker spelen! Dan hoeft @Regis hem niet komen te bezorgen ergens in Europa of waar dan ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 (bewerkt) Renners heeft schijnbaar 18 miljoen geboden op Alvarez en dat heeft Ajax afgewezen. Hmm. Kan me niet echt voorstellen dat ze daadwerkelijk zoveel geboden hebben. 16 juli 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 En dat Ajax zoveel zou hebben afgewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 37 minuten geleden zei Kyrill: Hopelijk kan Magallan in zichzelf in de kijker spelen! Dan hoeft @Regis hem niet komen te bezorgen ergens in Europa of waar dan ook! Dat doet Magallan voorlopig niet, slechtste man op het veld in de eerste helft. Krijgt wel stevige concurrentie van Labyad op dat vlak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 3 minuten geleden zei FlyD: Dat doet Magallan voorlopig niet, slechtste man op het veld in de eerste helft. Krijgt wel stevige concurrentie van Labyad op dat vlak. Dat Labyad überhaupt nog mag blijven, heel vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Dat Labyad überhaupt nog mag blijven, heel vreemd. Inderdaad, is in het beste geval 3e keus op enkele posities en houdt daarmee dus jeugd tegen voor een veel te hoog salaris. Viktor Jensen kan ook niet niet overtuigen. Taylor speelt degelijk zonder echt op te vallen. Linksachter moet er nog wel iemand bij. Met Youri Baas als backup zou ik de competitie niet willen ingaan en Rensch zie ik liever op rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Ajax speelt wel echt goed he, de Belgen zijn lyrisch over Ajax ook. Mooi om te horen en te zien. Labyad speelt natuurlijk wel rechtsbuiten, hoort die niet. Zegt ook genoeg dat hij daar staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Trouwens, Neres niet bij de selectie. Eventuele transfer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Haller, top spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 11 minuten geleden zei cimbomcu: Trouwens, Neres niet bij de selectie. Eventuele transfer? Lichte blessure lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Taylor speelt fantastisch in dit eerste kwartier van de 2e helft! Een middenveld met Taylor, Gravenberch en Kudus wil ik weleens zien. Hopelijk komt er nog een gifje van Labyad die over de bal viel bij zijn dribbel trouwens. Zat hardop te lachen voor mijn scherm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Ajax schijnt door te schakelen naar Bergwijn, interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 36 minuten geleden zei Socrates: Dat Labyad überhaupt nog mag blijven, heel vreemd. Wil zelf blijven, gaf hij zelf aan. Schijnt tegen miljoen te verdienen, dat gaat hij stapje lager niet krijgen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Fitz-Jim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Zojuist zei Regis: Fitz-Jim Leuk spelertje inderdaad. Heerlijk om hem te zien tikken met enkele andere jeugdspelers tegen een ploeg als Anderlecht (die wel slecht waren). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 1 minuut geleden zei Regis: Fitz-Jim Gewoon door hem nu een FM carriere gestart en lekker in de basis pompen. Zou het ook niet handig zijn om Jetro Willems transfervrij over te nemen? Als back-up in ieder geval. Als Nico daadwerkelijk vertrekt heb je daar echt niemand lopen en ik denk dat Willems en Haller elkaar wel goed kunnen vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Ajax schijnt door te schakelen naar Bergwijn, interessant. Geen gekke gedachte. Lijkt op een dood spoor bij Spurs te zitten. En er was natuurlijk al sprake van een Ajax transfer toen hij nog in Eindhoven speelde. Voor hem ook geen gekke move om zichzelf weer in de kijker te kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Bergwijn is alleen wel een basisspeler. Dan moet van Tadic, Haller en Bergwijn toch iemand gaan banken. Bergwijn - Tadic - Antony zou mij wel een aardige voorhoede lijken, dat wel. Haller en Berghuis zijn voor in de Eredivisie prima om mee te rouleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 17 minuten geleden zei Socrates: Bergwijn is alleen wel een basisspeler. Dan moet van Tadic, Haller en Bergwijn toch iemand gaan banken. Bergwijn - Tadic - Antony zou mij wel een aardige voorhoede lijken, dat wel. Haller en Berghuis zijn voor in de Eredivisie prima om mee te rouleren. Ik vind juist dat Antony Europees te weinig heeft laten zien. Maar wel lekkere keuzes voorin, kan me nog een tijd herinneren met Ebecilio - Sigtor - Ozbiliz.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Kan Ajax niet beter nieuwe CV kopen of mid ipv nog een buitenspeler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 18 minuten geleden zei Kyrill: Kan Ajax niet beter nieuwe CV kopen of mid ipv nog een buitenspeler? Met Timber, Martinez, Blind en Schuurs zit het wel oke. Rensch kan er ook nog spelen. Middenveld niets nodig nee, zou wel alsnog baas vinden om Labyad en Ekkelenkamp te verkopen en dan lekker Ihatarren te halen. Al zag ik wel dat Alderweireld mag vertrekken bij Tottenham, die zou dan alleen maar kunnen komen vanwege nostalgie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Middenveld niks nodig ben ik het niet mee eens als je Europees nog wat wil klaarspelen. Voor de competitie maakt het niet zo veel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Waar moet een middenvelder bij dan? Want ik denk dat je op alle posities eigenlijk opties genoeg hebt Mocht het openingsbod van Rennes op Alvarez echt waar zijn dan zal hij wellicht verkocht worden dan moet er wel wat bij imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten