Chiemel Geplaatst 20 april 2021 Share Geplaatst 20 april 2021 22 uur geleden zei Thierryvane: Toch lekker weer een beker erbij. Leuk voor Neres ook. Dit komt wel goed lijkt me. Lees net dat Onana werd verrast door een door Ajax gestelde deadline en daarom in eerste instantie nee had gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 https://www.telegraaf.nl/sport/617597285/ajax-wint-prestigieuze-marketingprijs?utm_source=whatsapp&utm_medium=referral&utm_campaign=whatsapp De treble alsnog naar de hoofdstad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Nico. Wat een randdebiel blijf je ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 2 minuten geleden zei Regis: Nico. Wat een randdebiel blijf je ook Hier mag ie wel eens mee ophouden inderdaad. Kerk had niks meer met de bal kunnen doen volgens mij.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Zelfs Marin is een betere aankoop dan Haller geweest en dat zegt veel. Wat een treurnis die vent zeg. Kampioenschap aanstaande zondag kunnen we ook wel vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Dit is toch nooit buitenspel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 10 minuten geleden zei La Pulga: Dit is toch nooit buitenspel? Ik zei ook meteen van niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Als Haller in de wedstrijd zulke sprintjes trok als hij zojuist deed bij het afgaan van het veld was het echt in wereldtopper geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 (bewerkt) Ten Hag haalt wel weer alles uit de kast om hem te haten he. Ongekend wat een eigenwijze idioot het blijft. Haller stug 70 minuten te lang laten staan. Blijft toch een vreemde vent. Echt wat een schande dit man. Ongekend kneuzen zeg. Puntverlies volledig te wijten aan Ten Hag ook. Bizarre keuzes van die idioot 22 april 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 He? Weinig kansen weggegeven, wedstrijd onder controle en paar kansen zelf gehad. Toch prima? Dat is zo'n beetje wat ik hier wekelijks lees na weer een pot met matig voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Is goed joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 6 minuten geleden zei Zeus: He? Weinig kansen weggegeven, wedstrijd onder controle en paar kansen zelf gehad. Toch prima? Dat is zo'n beetje wat ik hier wekelijks lees na weer een pot met matig voetbal. Opzich is dat prima, als je maar 1 meer maakt dan de tegenstander Was vandaag ook t geval alleen werd die afgekeurd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Tja, wat verwacht je nog? Uitgeschakeld in Europa, beker is binnen en het is gewoon wachten tot je kampioen wordt. Geef gewoon vooral wat talent nog de kans joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Het zat even niet echt mee, waar het dit seizoen ook met regelmaat wel mee zat. Puntje dichterbij het kampioenschap. En door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Kwam gisteravond al door maar Pasveer is op weg naar Ajax. Scherpen zal verhuurd gaan worden. En denk dat ze definitief afscheid gaan nemen van Kotaraki met deze transfer in aantocht. Prima back up keeper lijkt mij. Zolang Onana nog geschorst is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Misschien Scherpen dan een jaartje naar Arnhem? Of misschien Groningen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Toen ik las dat Pasveer bij Vitesse zou vertrekken was mijn eerste gedachte al dat hij misschien in gesprek zou zijn met Ajax. Geinig. FC Groningen heeft Leeuwenburgh al gehaald, als eerste keeper als het goed is. Vitesse lijkt mij een mooie uitdaging voor Scherpen, helemaal als ze Europees gaan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Ik verwachte dat ie naar Feyenoord zou gaan. Vind het wel knap hoe hij de afgelopen 2 seizoen presteert na een slechte periode ervoor. Geen idee wat het idee is met hem. 2e doelman of eerste ipv Steek? Zie zelf het liefste Cillessen komen, zodat je nog wat jaren vooruit kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 33 minuten geleden zei NicoHaak: Ik verwachte dat ie naar Feyenoord zou gaan. Vind het wel knap hoe hij de afgelopen 2 seizoen presteert na een slechte periode ervoor. Geen idee wat het idee is met hem. 2e doelman of eerste ipv Steek? Zie zelf het liefste Cillessen komen, zodat je nog wat jaren vooruit kan. Denk dat Feyenoord gaat voor Kenneth Vermeer. Is namelijk ook weer vrij, dus kan lekker achter Bijlow de bank warmhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Ja die transfer lijkt me niet Vermeer nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Pasveer nu officieel getekend. Niet des Ajax om een 37 en 38 jarige keeper om te concurreren om een plek in de basiselftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Vind het ook een bijzondere stap, maar ik denk dat met de onzekerheid die Onana rond zich heeft, dit op zich een prima stap is. Geen enkele talentvolle keeper gaat tekenen op dit moment bij Ajax, en met Scherpen zal vast afgesproken zijn dat hij een jaar verhuurd wordt om daarna 1e keeper te worden als hij zich goed ontwikkelt. Vind het 2-jarige contract wel bijzonder, maar goed dat kan. Pasveer is wel een van de betere keepers in de Eredivisie, al tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 2 uur geleden zei NicoHaak: Ik verwachte dat ie naar Feyenoord zou gaan. Vind het wel knap hoe hij de afgelopen 2 seizoen presteert na een slechte periode ervoor. Geen idee wat het idee is met hem. 2e doelman of eerste ipv Steek? Zie zelf het liefste Cillessen komen, zodat je nog wat jaren vooruit kan. Sportief niet een stap vooruit. Ajax uiteraard wel. Financieel ook. Gun hem een mooie transfer maar baal er wel flink van. Afgelopen 2 jaar ijzersterk gekeept, wat mij betreft top3 eredivisie. Onana en bizot daarbij. Ik heb een vermoeden dat Ajax Onana gaat proberen te lozen, Scherpen verhuren en het de 2 oudjes laat uitvechten. En dat ze hopen dat Scherpen zich goed gaat ontwikkelen voor de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 2 minuten geleden zei Vitesse88: Sportief niet een stap vooruit. Ajax uiteraard wel. Financieel ook. Gun hem een mooie transfer maar baal er wel flink van. Afgelopen 2 jaar ijzersterk gekeept, wat mij betreft top3 eredivisie. Onana en bizot daarbij. Ik heb een vermoeden dat Ajax Onana gaat proberen te lozen, Scherpen verhuren en het de 2 oudjes laat uitvechten. En dat ze hopen dat Scherpen zich goed gaat ontwikkelen voor de toekomst. Dat meldt Verweij ook op Twitter. Denk ik ook de enige mogelijkheid om door te gaan met het bouwen aan een team, zeker aangezien Onana (logisch) niet echt wil verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 2 uur geleden zei NicoHaak: Ik verwachte dat ie naar Feyenoord zou gaan. Vind het wel knap hoe hij de afgelopen 2 seizoen presteert na een slechte periode ervoor. Geen idee wat het idee is met hem. 2e doelman of eerste ipv Steek? Zie zelf het liefste Cillessen komen, zodat je nog wat jaren vooruit kan. Tussenjaartje misschien. Met twee ‘ervaren’ rotten in de selectie en dan Scherpen verhuren. Kun je zien hoe hij zich elders ontwikkelt. Is het wat haal je hem terug, blijft het niets heb je jezelf een jaar de tijd gegeven om een lijstje met alternatieven op te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten