AjaciedBart. Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 2 minuten geleden zei timpy00: Er is een hoop verbeterd binnen de club de afgelopen maanden, echter is zijn portefeuille daar tot nu toe geen onderdeel van. Dat het voortvloeit uit beleid Overmars, H2 en Mislintat is een feit. Maar ik heb het idee dat hij zichzelf enigszins overschat heeft. Wel opvallend dat hij dit soort straatje schoonvegen interviews geeft, zie ook niet per se de meerwaarde daarvan in. Voor de BV Alex Kroes wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 1 minuut geleden zei timpy00: Er is een hoop verbeterd binnen de club de afgelopen maanden, echter is zijn portefeuille daar tot nu toe geen onderdeel van. Dat het voortvloeit uit beleid Overmars, H2 en Mislintat is een feit. Maar ik heb het idee dat hij zichzelf enigszins overschat heeft. Wel opvallend dat hij dit soort straatje schoonvegen interviews geeft, zie ook niet per se de meerwaarde daarvan in. Mee eens. Persoonlijk hou ik wel van die open interviews, zoals toen voor de wedstrijd tegen die Polen. Zo weet je als supporter wel exact wat er speelt. Maar of het heel slim/strategisch is van hem... Nee dat zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Zojuist zei Maurice': Mee eens. Persoonlijk hou ik wel van die open interviews, zoals toen voor de wedstrijd tegen die Polen. Zo weet je als supporter wel exact wat er speelt. Maar of het heel slim/strategisch is van hem... Nee dat zeker niet. Ja alleen dit is niet open kaart spelen natuurlijk. Hij verteld niks nieuws maar alles is wel een soort excuus waardoor hij het niet beter kon doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Here we go boys! Citaat PRIMEUR: Al-Ittihad wil Steven Bergwijn (26) losweken uit Amsterdam - Clubs naderen akkoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 3 minuten geleden zei Thierryvane: Here we go boys! Stefan vraagt hoeveel, hij gokt 25. Ik zeg zelf 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Balen, als dat doorgaat. Begrijp me niet verkeerd, ben namelijk geen fan van hem, maar voorzie dat er dan te weinig tijd is om zelf nog daadkrachtig te handelen.. met als resultaat dat je dan een kwalitatief nog zwakkere selectie krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) 4 minuten geleden zei Thierryvane: Here we go boys! Hoe heb jij deze feitjes zo snel Thierry Verweij? Zelfs voetbalprimeur meldt het nog niet. Edit: blij dat we Forbs voor een fooitje hebben laten gaan. Topdeal. 2 september bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) Ik vind het gehalte eigen straatje schoonmaken wel meevallen eigenlijk. Worden wel goede vragen gesteld, komt wel duidelijk naar voren dat hij veel moet leren. Hij doet wel gemakkelijk over het feit dat Brobbey zijn eigen waarde bepaalt. Nu kan het Brobbey natuurlijk weinig schelen hoeveel hij financieel waard is voor de club. Maar dat er nu miljoenen gaan verdampen door waardevermindering voor Brobbey, Akpom en ook Ramaj is echt wel beleidstechnisch/financieel (door verschillende personen) een slechte keuze. Ik ben wel benieuwd of daar een goede analyse van gedaan is. Daarom maar even een screenshot van de huidige selectie (transfermarkt), kunnen we daarmee vergelijken over een jaar; Spoiler Heeft Bergwijn niet eerder al een club uit midden-oosten geweigerd trouwens? 2 september bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 4 minuten geleden zei Rogier.: Hoe heb jij deze feitjes zo snel Thierry Verweij? Zelfs voetbalprimeur meldt het nog niet. Edit: blij dat we Forbs voor een fooitje hebben laten gaan. Topdeal. Twitter is dit soort dagen mijn grootste vriend. Tim van Duijn en Transferwatch (zit die Klerry achter) volgen en je krijgt alles vrij snel binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) Zoooo, Stevie strik erom en wegwezen 2 september bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 15 minuten geleden zei ROEMM: Balen, als dat doorgaat. Begrijp me niet verkeerd, ben namelijk geen fan van hem, maar voorzie dat er dan te weinig tijd is om zelf nog daadkrachtig te handelen.. met als resultaat dat je dan een kwalitatief nog zwakkere selectie krijgt. Ja ben ik het mee eens. Tenzij ze echt heel goed hebben voorbereid en direct door kunnen schakelen naar plan A. Maar vrees dat we dan Bergwijn kwijt geraken en iemand huren die er nog niet klaar voor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Maakt mij niet uit of er wel of geen vervanger komt voor Bergwijn, als die maar weggaat. Verdient veel te veel, hele irritante houding en presteert nagenoeg niks. Dan maar godts basis en van dongen er achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Er komt toch om 00:01 een melding dat de papierwerk nog niet rond was en Bergwijn minstens een half jaar blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 2 minuten geleden zei putdus: Maakt mij niet uit of er wel of geen vervanger komt voor Bergwijn, als die maar weggaat. Verdient veel te veel, hele irritante houding en presteert nagenoeg niks. Dan maar godts basis en van dongen er achter. Een speler die drie weken fit is geweest in de laatste drie jaar zou ik niet per se als vervanger willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 1 minuut geleden zei timpy00: Een speler die drie weken fit is geweest in de laatste drie jaar zou ik niet per se als vervanger willen zien. Is ook de back up vervanger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Ik opende dit topic, las het van Bergwijn en moest meteen aan Schjelderup (Benfica, huur) denken als vervanger. Geen idee waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Citaat NIEUWS: Al-Ittihad biedt 22 miljoen euro vast en 2 miljoen aan bonussen op Steven Bergwijn. - Kans van slagen wordt bij Ajax op 50/50 geschat - Alleen transfer als Amsterdammers voor middernacht nog vervanger kunnen aantrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 13 minuten geleden zei La Pulga: Er komt toch om 00:01 een melding dat de papierwerk nog niet rond was en Bergwijn minstens een half jaar blijft. Dat maakt bij een transfer naar S-A niet uit. Ik zie het eerder gebeuren dat Ajax een vervanger haalt en dat dan de deadline passeert en dat S-A gaat heronderhandelen voor Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Zojuist zei Kelvin: Dat maakt bij een transfer naar S-A niet uit. Ik zie het eerder gebeuren dat Ajax een vervanger haalt en dat dan de deadline passeert en dat S-A gaat heronderhandelen voor Bergwijn. Dat zou ge-nie-ten zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Citaat EXCL: Ajax verbally agree loan deal with buy option with Southampton for Kamaldeen Sulemana. Personal terms are still in negotiations. Deal can happen IF Steven Bergwijn leaves the club with Al Ittihad working on this possibility. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Lekker Thierry, vuurwerk en Ajax topic refreshen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Lekker Thier! Goed bezig! Zou zeker een goede vervanger zijn zeg, poeh! Nog een creatieve middenvelder erbij en we gaan Europa veroveren!!11! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Dat zou een goede deal zijn zeg. Lucky Ajax! Ook wel geinig dat Sulemana nu dan wellicht wél voor Ajax kiest. Dat was in Ajax' betere tijden nog wel anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 25 minuten geleden zei Kelvin: Dat maakt bij een transfer naar S-A niet uit. Ik zie het eerder gebeuren dat Ajax een vervanger haalt en dat dan de deadline passeert en dat S-A gaat heronderhandelen voor Bergwijn. Dit is onzin trouwens, ik dacht dat deadline SA 5 september was, maar die is ook vandaag zie ik nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Zou in elk geval een upgrade zijn qua diepte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten