Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei timpy00:

Er is een hoop verbeterd binnen de club de afgelopen maanden, echter is zijn portefeuille daar tot nu toe geen onderdeel van. Dat het voortvloeit uit beleid Overmars, H2 en Mislintat is een feit. Maar ik heb het idee dat hij zichzelf enigszins overschat heeft.

Wel opvallend dat hij dit soort straatje schoonvegen interviews geeft, zie ook niet per se de meerwaarde daarvan in.

Voor de BV Alex Kroes wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 minuut geleden zei timpy00:

Er is een hoop verbeterd binnen de club de afgelopen maanden, echter is zijn portefeuille daar tot nu toe geen onderdeel van. Dat het voortvloeit uit beleid Overmars, H2 en Mislintat is een feit. Maar ik heb het idee dat hij zichzelf enigszins overschat heeft.

Wel opvallend dat hij dit soort straatje schoonvegen interviews geeft, zie ook niet per se de meerwaarde daarvan in.

Mee eens. Persoonlijk hou ik wel van die open interviews, zoals toen voor de wedstrijd tegen die Polen. Zo weet je als supporter wel exact wat er speelt. Maar of het heel slim/strategisch is van hem... Nee dat zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Maurice':

Mee eens. Persoonlijk hou ik wel van die open interviews, zoals toen voor de wedstrijd tegen die Polen. Zo weet je als supporter wel exact wat er speelt. Maar of het heel slim/strategisch is van hem... Nee dat zeker niet.

Ja alleen dit is niet open kaart spelen natuurlijk. Hij verteld niks nieuws maar alles is wel een soort excuus waardoor hij het niet beter kon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen, als dat doorgaat. Begrijp me niet verkeerd, ben namelijk geen fan van hem, maar voorzie dat er dan te weinig tijd is om zelf nog daadkrachtig te handelen.. met als resultaat dat je dan een kwalitatief nog zwakkere selectie krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Thierryvane:

Here we go boys!

Hoe heb jij deze feitjes zo snel Thierry Verweij? Zelfs voetbalprimeur meldt het nog niet.

Edit: blij dat we Forbs voor een fooitje hebben laten gaan. Topdeal.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het gehalte eigen straatje schoonmaken wel meevallen eigenlijk. Worden wel goede vragen gesteld, komt wel duidelijk naar voren dat hij veel moet leren. Hij doet wel gemakkelijk over het feit dat Brobbey zijn eigen waarde bepaalt. Nu kan het Brobbey natuurlijk weinig schelen hoeveel hij financieel waard is voor de club. Maar dat er nu miljoenen gaan verdampen door waardevermindering voor Brobbey, Akpom en ook Ramaj is echt wel beleidstechnisch/financieel (door verschillende personen) een slechte keuze. Ik ben wel benieuwd of daar een goede analyse van gedaan is. Daarom maar even een screenshot van de huidige selectie (transfermarkt), kunnen we daarmee vergelijken over een jaar;

Spoiler

image.png.c73bd58da50e74f19c3b19ef50ee899a.png

image.png.e2f878077d3c2720f4fed7db8e07c4ab.png

Heeft Bergwijn niet eerder al een club uit midden-oosten geweigerd trouwens? 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rogier.:

Hoe heb jij deze feitjes zo snel Thierry Verweij? Zelfs voetbalprimeur meldt het nog niet.

Edit: blij dat we Forbs voor een fooitje hebben laten gaan. Topdeal.

Twitter is dit soort dagen mijn grootste vriend. Tim van Duijn en Transferwatch (zit die Klerry achter) volgen en je krijgt alles vrij snel binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ROEMM:

Balen, als dat doorgaat. Begrijp me niet verkeerd, ben namelijk geen fan van hem, maar voorzie dat er dan te weinig tijd is om zelf nog daadkrachtig te handelen.. met als resultaat dat je dan een kwalitatief nog zwakkere selectie krijgt.

Ja ben ik het mee eens. Tenzij ze echt heel goed hebben voorbereid en direct door kunnen schakelen naar plan A. Maar vrees dat we dan Bergwijn kwijt geraken en iemand huren die er nog niet klaar voor is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei putdus:

Maakt mij niet uit of er wel of geen vervanger komt voor Bergwijn, als die maar weggaat.

Verdient veel te veel, hele irritante houding en presteert nagenoeg niks.

Dan maar godts basis en van dongen er achter.

Een speler die drie weken fit is geweest in de laatste drie jaar zou ik niet per se als vervanger willen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei La Pulga:

Er komt toch om 00:01 een melding dat de papierwerk nog niet rond was en Bergwijn minstens een half jaar blijft. 

Dat maakt bij een transfer naar S-A niet uit. Ik zie het eerder gebeuren dat Ajax een vervanger haalt en dat dan de deadline passeert en dat S-A gaat heronderhandelen voor Bergwijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Kelvin:

Dat maakt bij een transfer naar S-A niet uit. Ik zie het eerder gebeuren dat Ajax een vervanger haalt en dat dan de deadline passeert en dat S-A gaat heronderhandelen voor Bergwijn.

Dit is onzin trouwens, ik dacht dat deadline SA 5 september was, maar die is ook vandaag zie ik nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites