Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

3 uur geleden zei La Pulga:

Kwam dit filmpje tegen, gek dat ze daar 24 jaar nog steeds niet van hebben geleerd.

Mag ik trouwens de rol van putdus overnemen hier?

Hehe, nouja kan niet op het werk het filmpje kijken. Maar probleem was toen vooral een hele slechte trainer. Transferbeleid was best wel uitgedacht met spelers met ervaring en jonge beloftevolle talenten. Machlas europees topscoorder, Laudrup echt een heerlijke sierlijke linksbuiten, Nieuwenburg dat echt wel als erg groot Nederlands talent te boek stond maar vrij snel zwaar geblesseerd raakte, Chivu natuurlijk ook een erg talentvolle speler. Volgens mij kwam ook Lobont dat seizoen. Die ook talentvol was, maar waar Grim de voorkeur kreeg.

Jongens als Verlaat, Winter en van Halst dan als ervaren poetsers, maar juist die gaven totaal niet thuis. Meen dat Ajax toen echt wedstrijden lang een serie had waarin ze iig binnen het eerste kwartier een tegengoal kregen toen. Was echt los zand. Maar vooraf was het best wel een goed uitgedacht beleid imo.

Wat anders: Vanochtend (voor mij, volgens mij kwam die gister uit) hadden ze het bij de Pakschaal podcast over plek 5. In mijn gedachte krijg je op die plek automatisch toegang tot Europees als Feyenoord de beker wint. Maar ze hadden het in die podcast ook nog over dat Porto de beker moest winnen oid? Iemand die daar wat van begrijpt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Gert:

Hehe, nouja kan niet op het werk het filmpje kijken. Maar probleem was toen vooral een hele slechte trainer. Transferbeleid was best wel uitgedacht met spelers met ervaring en jonge beloftevolle talenten. Machlas europees topscoorder, Laudrup echt een heerlijke sierlijke linksbuiten, Nieuwenburg dat echt wel als erg groot Nederlands talent te boek stond maar vrij snel zwaar geblesseerd raakte, Chivu natuurlijk ook een erg talentvolle speler. Volgens mij kwam ook Lobont dat seizoen. Die ook talentvol was, maar waar Grim de voorkeur kreeg.

Jongens als Verlaat, Winter en van Halst dan als ervaren poetsers, maar juist die gaven totaal niet thuis. Meen dat Ajax toen echt wedstrijden lang een serie had waarin ze iig binnen het eerste kwartier een tegengoal kregen toen. Was echt los zand. Maar vooraf was het best wel een goed uitgedacht beleid imo.

Wat anders: Vanochtend (voor mij, volgens mij kwam die gister uit) hadden ze het bij de Pakschaal podcast over plek 5. In mijn gedachte krijg je op die plek automatisch toegang tot Europees als Feyenoord de beker wint. Maar ze hadden het in die podcast ook nog over dat Porto de beker moest winnen oid? Iemand die daar wat van begrijpt?

Haha ja ik vond het vooral een erg leuk filmpje en kwam erg dichtbij. Qua selectie stonden er echt grote namen, maar Wouters was niet de juiste trainer. Toen Westerhof kwam, ging het volgens mij al gelijk een stuk beter :D 

Ik gooi hem maar eventjes op, maar Depay mag vertrekken bij Atletico. Zou het wat zijn voor ons aller Ajax?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei La Pulga:

Haha ja ik vond het vooral een erg leuk filmpje en kwam erg dichtbij. Qua selectie stonden er echt grote namen, maar Wouters was niet de juiste trainer. Toen Westerhof kwam, ging het volgens mij al gelijk een stuk beter  

Ik gooi hem maar eventjes op, maar Depay mag vertrekken bij Atletico. Zou het wat zijn voor ons aller Ajax?

Op welke positie zou je hem graag zien? Ik krijg bij hem een beetje Bergwijn vibes. Het is een best leuke speler, maar kan hij een elftal op sleeptouw nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei misterhille:

Op welke positie zou je hem graag zien? Ik krijg bij hem een beetje Bergwijn vibes. Het is een best leuke speler, maar kan hij een elftal op sleeptouw nemen?

Denk zoals we hem dit EK ook gaan zien, hangend vanaf links met Brobbey centraal.

Zal alleen veelste veel salaris vragen en daarom maar niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei La Pulga:

Denk zoals we hem dit EK ook gaan zien, hangend vanaf links met Brobbey centraal.

Zal alleen veelste veel salaris vragen en daarom maar niet doen.

Brobbey gaat niet spelen op EK als basisspeler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Chiemel:

Het wordt weer tijd voor een lijstje:

- Rijkaard

- Mikautadze

- Ten Hag

- Xavi

- Dest

En welke spelers mogen er blijven en moeten weg dit weekend? Nog geen lijstjes voorbij zien komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Chiemel:

- Rijkaard

- Mikautadze

- Ten Hag

- Xavi

- Dest

Ik mis Seedorf in dat lijstje, verder mogen ze allemaal volgend seizoen komen voetballen. Xavi op 10 zou werelds zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chiemel:

- Rijkaard

- Mikautadze

- Ten Hag

- Xavi

- Dest

Wat is de context van dit lijstje? Ik tel 2 spelers en 3 trainers?

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arles:

Je weet het nooit, het blijft Ajax

Dit. Ajax gaat er niet 4 winnen, dus AZ is altijd buiten bereik.

(Al kunnen die zo maar 0 uit 12 pakken overigens, met NEC-uit, Twente-thuis, Eagles-uit & Utrecht-thuis die misschien nog alles hebben om voor te spelen) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites