Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Opgelucht dat we dat kwartier na rust goed doorkwamen. Want die 2e helft ging helemaal nergens over. De eerste klopte het nog wel op wat individuele fouten na. Voor mijn gevoel gebeurd het echt enorm vaak deze laatste wedstrijden dat Ajax grote kansen tegen krijgt door zelf verkeerd in te passen vanuit de verdediging. Daardoor help je de tegenstander wel echt steeds in de wedstrijd. Zondag uit Az maar even bidden dat Godts kan meedoen. Godts - Brobbey - Bertje zou heerlijk zijn. En dan Weghorst om de winnende te maken in blessuretijd (dromen mag).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik snap Bergosso wel hoor. Snel bijtekenen want Jezus die is straks echt niets meer waard. Gaat echt een blok aan je been worden want het is en blijft gewoon een mooi weer voetballer. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat er weer zo’n absurde tackle + woede uitbarsting van m gaat komen aangezien t weer niet loopt bij m. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij deed hij dat bij Feyenoord enkele keren. Maar bij Ajax valt dat wel mee. Had idd meer van dat soort gedrag verwacht de afgelopen jaren.

Berghuis mist nu gewoon duidelijk wedstrijdritme. Als hij weer helemaal fit is en een vaste plek in het elftal heeft, dan gaan we wel zien hoeveel hij nog van waarde is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Gert:

Volgens mij deed hij dat bij Feyenoord enkele keren. Maar bij Ajax valt dat wel mee. Had idd meer van dat soort gedrag verwacht de afgelopen jaren.

Berghuis mist nu gewoon duidelijk wedstrijdritme. Als hij weer helemaal fit is en een vaste plek in het elftal heeft, dan gaan we wel zien hoeveel hij nog van waarde is. 

Hij is alleen al bijna een heel jaar niet meer fit. Vervelend voor hem, maar je kunt niet op hem bouwen. Elk salaris boven 1.5 miljoen is onverantwoord gegeven de situatie waar Ajax in zit, maar ik vrees dat Kroes het wel gaat doen.

Wisten dat het zwaar zou worden tot de winterstop, dan weer een rustperiode en hopen dat er nog 1 of 2 namen bij gaan komen. Zondag AZ goed doorkomen en dan zou je in principe van Almere City & Sparta moeten kunnen winnen. Telstar win je wel, en Lazio, tja, al verlies je die..

Link naar opmerking
Deel via andere websites