Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

21 minuten geleden zei Platina32:

Wat een kutcommentator, weer. Is toch 100% een penalty? Als je iemand zo een beuk op het middenveld geeft, is het altijd een vrije trap.

Die geven ze in de Eredivisie nooit hoor. Vaak genoeg dat Feyenoord na zo'n actie geen pingel krijgt. :D

Maar goed, Ajax de plicht gedaan. Netjes hoor. Coefficientjes binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei timpy00:

Als je volgende wedstrijd in EL wint tegen Maccabi ben je eigenlijk al door.

Zin in die week hoor. Zaterdagochtend terug uit Spanje en direct door naar Ajax PSV. Paar dagen later 't potje tegen onze "vrienden" uit Israël. 

Smerige overtreding trouwens op Rensch gisteren bij die tweede gele kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Willem II thuis,weken erna is het do or die voor Ajax,als je zowel bij Feyenoord verliest als thuis tegen PSV,kan je titel wel vergeten, echter,win je morgen en tegen Feyenoord en PSV dan doe je vollop mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kyrill:

Morgen Willem II thuis,weken erna is het do or die voor Ajax,als je zowel bij Feyenoord verliest als thuis tegen PSV,kan je titel wel vergeten, echter,win je morgen en tegen Feyenoord en PSV dan doe je vollop mee.

Niets wijst erop dat Ajax en Feyenoord een serieuze rol in de titelstrijd gaan spelen dit seizoen. 

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Urbeto:

Niets wijst erop dat Ajax en Feyenoord een serieuze rol in de titelstrijd gaan spelen dit seizoen. 

Behalve het feit dat Feyenoord afgelopen woensdag Benfica kleurenblind gevoetbald heeft. Maar er is wel een klein dipje bij PSV voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Arezo:

Behalve het feit dat Feyenoord afgelopen woensdag Benfica kleurenblind gevoetbald heeft. Maar er is wel een klein dipje bij PSV voor nodig.

Je staat als je je potjes tegen Utrecht en Ajax wint 8 punten achter op PSV. Dat zie ik ons niet goedmaken. PSV scoort mijn inziens ook te makkelijk; zelfs als ze defensief een keer gatenkaas vertonen is de kans reëel dat dat niet desastreus is omdat ze er wekelijks 3/4 maken. Ik zie ze max 3/4 keer puntverlies lijden dit jaar; Feyenoord zit daar nu al aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Urbeto:

Je staat als je je potjes tegen Utrecht en Ajax wint 8 punten achter op PSV. Dat zie ik ons niet goedmaken. PSV scoort mijn inziens ook te makkelijk; zelfs als ze defensief een keer gatenkaas vertonen is de kans reëel dat dat niet desastreus is omdat ze er wekelijks 3/4 maken. Ik zie ze max 3/4 keer puntverlies lijden dit jaar; Feyenoord zit daar nu al aan. 

Al kan het best dat er in januari spelers vertrekken. Als een Premier League club daadwerkelijk met de geldbuidel rammelt, dan worden alle voornemens fluïde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine roulatie deze wedstrijd 

Ramaj

Gaaei, Rugani, Baas, Kaplan

Tahirovic, vd Boomen

Klaassen

Traore, Brobbey, Wijndal

Opzich gezien komende twee weken snap ik wel dat je jongens rust wilt geven. Maar wel vrij extreem.

Hopelijk willen aantal spelers zich bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest even twee keer checken of het echt het officiële account van Ajax was dat de opstelling postte. Maar goedbeschouwd zou deze ploeg alsnog genoeg kwaliteit moeten hebben om te kunnen winnen van Willem II natuurlijk. Het fijne aan dit soort opstellingen is ook dat je meer kwaliteit op de bank hebt waarmee je uiteindelijk nog de wedstrijd zou kunnen openbreken als het niet lekker draait. Verwacht wel een moeizame pot, hopelijk valt het mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk zijn alle argumenten om dit te doen vrij logisch.

geen 72 uur rust dus grotere kans op blessures.

16 uur vliegen op vrijdag

Woensdag Feyenoord 

Zaterdag Psv.

Maar blijft wel een gok natuurlijk. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites