Kyrill Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Nog steeds in de war met de dagen Karel? Mijn fout! Het is hier zo druk ik dacht dat het vandaag al was! Vandaag speelt het grote Feyenoord natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Ajax heeft t wederom goed gezien dat die Concecao niks was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 19 uur geleden zei Thierryvane: Enige echte rechtsbuiten in de selectie. Kans is zeker aanwezig. Al kan Rasmussen er natuurlijk ook, misschien Banel. Gaaei lijkt mij uitgesloten. Maak mij meer zorgen om het middenveld. Heb je maar vier opties. Hieronder drie + Tahirovic. Godts - Brobbey - Faberski Taylor - Branco - Hlynsson Hato - Baas - Sutalo - Rensch Pasveer Ik vermoed dat Rasmussen zal starten en Banel en/of Akpom gaan invallen (maar hoop op Faberski). Middenveld is inderdaad heel dun bezet. Had dan eerder Mokio erbij verwacht ipv Konadu. Misschien ziet hij een van de verdedigers ook wel als optie op het middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 1 minuut geleden zei FlyD: Ik vermoed dat Rasmussen zal starten en Banel en/of Akpom gaan invallen (maar hoop op Faberski). Middenveld is inderdaad heel dun bezet. Had dan eerder Mokio erbij verwacht ipv Konadu. Misschien ziet hij een van de verdedigers ook wel als optie op het middenveld? Zou mij niks verbazen als Rensch op 6 start of eventueel Baas met Rugani achterin naast Suutje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 2 minuten geleden zei Thierryvane: Zou mij niks verbazen als Rensch op 6 start of eventueel Baas met Rugani achterin naast Suutje. Ja, zat ik ook aan te denken. Of Hato misschien? Van Der Boomen heeft vooral speeltijd gekregen als 8/10 ipv als 6 bij Farioli volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Konadu mee ook leuk Maakt een goede indruk op mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 1 uur geleden zei FlyD: Ik vermoed dat Rasmussen zal starten en Banel en/of Akpom gaan invallen (maar hoop op Faberski). Middenveld is inderdaad heel dun bezet. Had dan eerder Mokio erbij verwacht ipv Konadu. Misschien ziet hij een van de verdedigers ook wel als optie op het middenveld? Mokio is ook niet helemaal fit anders was hij mee gegaan werd aangegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Zie het somber in, denk een 3-0 nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Pittig zat zo. C'mon Ajax! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 10 minuten geleden zei Thierryvane: Pittig zat zo. C'mon Ajax! Slavia ook niet volledige A ploeg volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Hoelang is Berghuis nog geblesseerd hij heeft al in ieder geval 6 matches gemist..?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 21 minuten geleden zei Kyrill: Hoelang is Berghuis nog geblesseerd hij heeft al in ieder geval 6 matches gemist..?! Sluit hopelijk na de interlandperiode weer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Hoorde ik dt nou goed? Slavia enkele spelers op de bank, omdat ze komend weekend tegen Sparta Praag moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober (bewerkt) Lekkere bal Kenneth Lekkere bal Brobbeast 3 oktober bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Heerlijk hoe Brobbey als een Pressing Forward speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Der Branco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Brancoooo! Valt me tot nu toe alleszins mee hoor, zeker gezien alle blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Zit er goed in, fijn begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Op 2-10-2024 om 12:25 zei Chiemel: Vd Boomen laat altijd wel iets zien in de vorm van wat passes en schoten, dus hopelijk valt dat deze keer een beetje goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Hebben traore, Henderson en Fitz Jim corona? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober El Sierd heeft helaas weer een enoem aantal schijtlollige opmerkingen voorbereid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober (bewerkt) Sierd: "Ajax maakt veel meer overtredingen". Nou, niet dus. Weet ie inmiddels dat Rasmussen niet Hlynsson is? Zegt het al 2x achter elkaar fout. 3 oktober bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Wat een ontzettend vervelende wedstrijd zeg. Kwalitatief natuurlijk niet om aan te gluren, maar het spel ligt ook zoveel stil en er wordt zo verschrikkelijk veel gerold om niets.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Slavia Praag - Ajax, 3-10-2024 met de aanval Wijndal - Akpom - Gaaei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten