Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

19 uur geleden zei Thierryvane:

Enige echte rechtsbuiten in de selectie. Kans is zeker aanwezig. Al kan Rasmussen er natuurlijk ook, misschien Banel. Gaaei lijkt mij uitgesloten. Maak mij meer zorgen om het middenveld. Heb je maar vier opties. Hieronder drie + Tahirovic.

Godts - Brobbey - Faberski

Taylor - Branco - Hlynsson

Hato - Baas - Sutalo - Rensch

Pasveer

Ik vermoed dat Rasmussen zal starten en Banel en/of Akpom gaan invallen (maar hoop op Faberski).

Middenveld is inderdaad heel dun bezet. Had dan eerder Mokio erbij verwacht ipv Konadu. Misschien ziet hij een van de verdedigers ook wel als optie op het middenveld? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Ik vermoed dat Rasmussen zal starten en Banel en/of Akpom gaan invallen (maar hoop op Faberski).

Middenveld is inderdaad heel dun bezet. Had dan eerder Mokio erbij verwacht ipv Konadu. Misschien ziet hij een van de verdedigers ook wel als optie op het middenveld? 

Zou mij niks verbazen als Rensch op 6 start of eventueel Baas met Rugani achterin naast Suutje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Zou mij niks verbazen als Rensch op 6 start of eventueel Baas met Rugani achterin naast Suutje.

Ja, zat ik ook aan te denken. Of Hato misschien? Van Der Boomen heeft vooral speeltijd gekregen als 8/10 ipv als 6 bij Farioli volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Mokio is ook niet helemaal fit anders was hij mee gegaan werd aangegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites