La Pulga Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 10 minuten geleden zei Beppu: Dan ruil je de ene veel te dure rapper in voor zijn grotere broer, een rapper die nóg meer verdiend #Kroescontrol Wel gratisch en ook totaal niet fit. Denk wel dat als Koeman zegt dat die het gratis moet doen om zo nog in Oranje te komen hij het nog doet ook. Lekker toch, Weghorst en Memphis bij Ajax!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 19 minuten geleden zei La Pulga: Wel gratisch en ook totaal niet fit. Denk wel dat als Koeman zegt dat die het gratis moet doen om zo nog in Oranje te komen hij het nog doet ook. Lekker toch, Weghorst en Memphis bij Ajax!! We kunnen altijd Babel nog bellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei Magikarp: Jij vermoedt ... -> 'dit is gewoon pure stemmingmakerij'. Nee, dat vermoed en hoop jij. Ik zeg letterlijk in de zin erna dat dit de conclusie is die elk persoon kan trekken. Cursusje lezen nodig? Ik dacht dat de Telegraaf al bezig genoeg was, komen jij en andere Feyenoorders er ook nog overheen de laatste weken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september De hetze tegen de Telegraag loopt volledig uit de hand.. Zulke lieve, warme mensen werken daar. Vooral de Ajax watchers en volgers zijn uiterst sympathieke mensen die altijd grondig onderzoek doen en niet zo maar wat roepen. Zijn verder ook nooit negatief over de club. Je zou die mensen in de armen moeten sluiten in tijden van crisis, niet in het harnas moeten jagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 2 uur geleden zei La Pulga: Ik ga typ dit met tranen in de ogen, maar als Sulemana niet doorgaat dan zou ik toch wel gaan aankloppen bij Memphis.. Vind ik helemaal niet zo'n gek idee. Is veelzijdiger dan Bergwijn, meer een persoonlijkheid en je hoeft alleen salaris te betalen en niet meer die 25 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 11 minuten geleden zei Chiemel: Vind ik helemaal niet zo'n gek idee. Is veelzijdiger dan Bergwijn, meer een persoonlijkheid en je hoeft alleen salaris te betalen en niet meer die 25 miljoen. Zijn salaris betalen is nog een veel slechter idee dan Sulemana rechtstreeks kopen. @Beppu heeft natuurlijk gelijk iets meer respect voor de T graag. Wees blij dat je niet van die kritische neutrale ESPN journalisten langs het veld hebt staan van je club als Mario Been of Sinclair. Moet je toch niet aan denken van die zuurpruimen die alleen maar de club naar beneden halen en het verkeerde voor de club willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 20 minuten geleden zei timpy00: Zijn salaris betalen is nog een veel slechter idee dan Sulemana rechtstreeks kopen. @Beppu heeft natuurlijk gelijk iets meer respect voor de T graag. Wees blij dat je niet van die kritische neutrale ESPN journalisten langs het veld hebt staan van je club als Mario Been of Sinclair. Moet je toch niet aan denken van die zuurpruimen die alleen maar de club naar beneden halen en het verkeerde voor de club willen. Memphis beter dan helemaal niks. Ik dacht trouwens dat Ajax de voorwaarde had dat ze een nieuwe hadden aangetrokken. Kan het zijn dat als Sulemana niet doorgaat, dat Bergwijn dan weer terugkomt? Wat is er nog meer beschikbaar? Namli.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 10 minuten geleden zei Chiemel: Ik dacht trouwens dat Ajax de voorwaarde had dat ze een nieuwe hadden aangetrokken. Kan het zijn dat als Sulemana niet doorgaat, dat Bergwijn dan weer terugkomt? Moet je wel op tijd het papierwerk indienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 minuut geleden zei ElMarcos: Moet je wel op tijd het papierwerk indienen. Kortom, niet gelukt en deal Bergwijn gaat dus ook niet door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Zojuist zei Chiemel: Kortom, niet gelukt en deal Bergwijn gaat dus ook niet door? Laten we alsjeblieft hopen dat die ongemotiveerde vent weg blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Fabrizio Romano: "Ajax, Southampton and Kamaldeen Sulemana’s camp are still waiting for FIFA approval on last minute documents for loan deal." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei Chiemel: Vind ik helemaal niet zo'n gek idee. Is veelzijdiger dan Bergwijn, meer een persoonlijkheid en je hoeft alleen salaris te betalen en niet meer die 25 miljoen. Alsjeblieft niet zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 21 minuten geleden zei Chiemel: Kortom, niet gelukt en deal Bergwijn gaat dus ook niet door? Nee Bergwijn is sowieso weg. Het is of Sulemana erbij of niemand erbij. Ik hoop stiekem op transfervrije optie erbij op het middenveld maar verwacht het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 4 minuten geleden zei timpy00: Nee Bergwijn is sowieso weg. Het is of Sulemana erbij of niemand erbij. Ik hoop stiekem op transfervrije optie erbij op het middenveld maar verwacht het niet. Welke namen heb je hiervoor in gedachte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Zojuist zei La Pulga: Welke namen heb je hiervoor in gedachte? Zelf niet echt. Maar hoop op een creatieve middenvelder. Gezien de online lijstjes zijn er daar nog wel opties voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september (bewerkt) 1 uur geleden zei Rogier.: Ik zeg letterlijk in de zin erna dat dit de conclusie is die elk persoon kan trekken. Cursusje lezen nodig? Ik dacht dat de Telegraaf al bezig genoeg was, komen jij en andere Feyenoorders er ook nog overheen de laatste weken Uit elk stukje tekst kun je conclusies trekken. Echter, jij brengt de conclusie die jij trekt als de waarheid. De Telegraaf doet aan stemmingmakerij. Er zit geen greintje rationaliteit in. Die zin daarna die jij aanhaalt is gewoon een schouderklopje voor jezelf, nog even je eigen conclusie (hoop) bevestigen. Ik begrijp dat je dat graag wil geloven hoor, je wil die transfer afgerond zien hebben, maar een andere conclusie die je kunt trekken is een conclusie die er vrij letterlijk staat: het is nog niet helemaal rond en er zijn wat administratieve hobbels. 3 september bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Rabiot is nog vrij jongens. Kan mooi op het grandfather middenveld erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september (bewerkt) Of Klaassen, strootman martial 3 september bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Deadline inschrijven Europa League is in ieder geval vandaag. Dus spelers die nodig zijn voor EL zou vandaag afgerond moeten worden. Daarna kunnen alleen Eredivisie-only-materiaal komen. Waarom duurt bevestiging FIFA zolang eigenlijk? Ik dacht dit altijd meer minuten-werk was ipv uren-werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Rabiot is nog vrij jongens. Kan mooi op het grandfather middenveld erbij. Als 29 al oud is tegenwoordig dan ben ik wel heel oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Rabiot gaat lekker naar de zandbak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1223594/ajax-zoekt-creatieve-middenvelder-zes-transfervrije-alternatieven-voor-tr-sor.html Lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Tekst en uitleg van Kroes. Gaat spannend worden met Kamaldeen. Net wel, net niet. Video: https://youtu.be/eiBN7lHBfhA?si=o1X3hTkr11MJovXW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september (bewerkt) Lijkt hij zelf toch wederom niet echt adequaat gehandeld te hebben. Lijkt hem allemaal iets te veel te overkomen. 3 september bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 12 minuten geleden zei Chiemel: Lijkt hij zelf toch wederom niet echt adequaat gehandeld te hebben. Lijkt hem allemaal iets te veel te overkomen. Eens. De enige reden dat er nu nog geen uitsluitsel is, lijkt me dat de FIFA het niet heeft goedgekeurd en Ajax wil dat er opnieuw/beter naar gekeken wordt. Heb er een hard hoofd in… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten