Rogier. Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Verwacht jij veel van Gooijer? @Rogier. Nee, niet per se. Maar vraag me af of je wel veel kan verwachten van Gaaei, die je toch voor echt een flink bedrag haalt. Laat me graag verrassen, maar die jongen speelde anderhalf jaar geleden nog in de U-19 als linksbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 19 minuten geleden zei Hwb: Ik heb vertrouwen in Mislintat, maar ben toch sceptisch over de transfer van Akpom. Je haalt een 27-jarige speler uit de Championship, met 9 clubs achter zijn naam en maar 1 echt goed seizoen achter de rug. Er is nooit meer dan 4,5 mln voor betaald en je legt er ruim 12 voor neer. En je geeft hem een contract tot zijn 32e. Maarja, je hoeft geen superspits te zijn om de Eredivisie op zijn kop te zetten: van Vleminckx en Malki tot Giakoumakis en Afonso Alves. Dat laatste heb ik ook een beetje. Het voelt als een aankoop om de titel te proberen winnen, niet om te groeien als club (maar de titel winnen kan daar wel bij helpen uiteraard). 49 minuten geleden zei timpy00: Ik vind wel interessante speler. Maar heb altijd het idee dat het meer een CV is. Maar moet nog wel veel stappen zetten hoor. Zie dat echt nog niet basisspeler bij Ajax. 8 minuten geleden zei Rogier.: Nee, niet per se. Maar vraag me af of je wel veel kan verwachten van Gaaei, die je toch voor echt een flink bedrag haalt. Laat me graag verrassen, maar die jongen speelde anderhalf jaar geleden nog in de U-19 als linksbuiten. Ik zie Gooijer niet als een toekomstig Ajax 1 speler. Denk dat hij in het beste geval de eredivisie gaat aankunnen in een 3 mans defensie (als RCV) binnen 2 of 3 jaar en dat daar zijn top ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 4 minuten geleden zei FlyD: Dat laatste heb ik ook een beetje. Het voelt als een aankoop om de titel te proberen winnen, niet om te groeien als club (maar de titel winnen kan daar wel bij helpen uiteraard). Als je bij de eerste 2 komt heb je volgend jaar champions league, dus dan kun je weer verder Dat helpt dan de groei weer verder. Plus stel hij knalt er veel in, dan kun je hem zo weer voor flink wat meer geld verpatsen aan een Engelse club. Maar wel eens qua gevoel verder over deze aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Het kopen en verkopen van Engelse spelers is wel een markt op zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 52 minuten geleden zei Rogier.: Nee, niet per se. Maar vraag me af of je wel veel kan verwachten van Gaaei, die je toch voor echt een flink bedrag haalt. Laat me graag verrassen, maar die jongen speelde anderhalf jaar geleden nog in de U-19 als linksbuiten. Dat deed Dest ook bij Ajax. Gebeurd wel vaker met backs toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 22 minuten geleden zei timpy00: Dat deed Dest ook bij Ajax. Gebeurd wel vaker met backs toch? Klopt, maar ben nooit fan geweest van Dest eigenlijk. Jongen kan aardig ballen (maar onvoldoende voor een buitenspeler-positie), maar was positioneel echt zwaar ondermaats. Compenseerde alles met zijn snelheid, eigenlijk een véél mindere versie van Walker. Zegt natuurlijk niets over Gaaei, daarom laat ik me ook graag verrassen, maar vrees ervoor dat hij op positioneel vlak vanuit verdedigend perspectief nog zoveel te leren heeft dat hij alleen in de Eredivisie tegen de niet-top-5 van waarde kan zijn (wat in eerste instantie op zich ook prima kan zijn natuurlijk, je kan niet 11 topspelers hebben). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 13 uur geleden zei Thierryvane: Steijn kan er ook voor kiezen op Akpom op 10 te zetten achter Brobbey. Zie ik niet heel snel gebeuren, maar toch. Volgens de Pantelic Podcast zat de zaakwaarnemer van Spertsyan afgelopen weekend in het stadion. Mits waar zijn ze nog altijd bezig met ‘m. Ik wel. Zie er juist geen spits in. Kan zo de rol van Klaassen opnemen. Begrijp dat je bij deze namen uitkomt in de 27-28jarige vijver. Deze selectie schreeuwt toch om reactievoetbal. Zeker tegen de top 5 en in Europa. Je hebt allemaal spelers die ruimte nodig hebben en daarin floreren(Bergwijn, Brobbey, Forbs, Akpom) en een Boomen die alles er liever achter legt. Met twee fysieke Kroaten achterin en Hato op de linksback, zodat je die Deen lekker kan laten stomen op rechts met een drie mans verdediging de boel dichthouden. Als trainer wist ik het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 1 minuut geleden zei Dansmeister: Deze selectie schreeuwt toch om reactievoetbal. Zeker tegen de top 5 en in Europa. Je hebt allemaal spelers die ruimte nodig hebben en daarin floreren(Bergwijn, Brobbey, Forbs, Akpom) en een Boomen die alles er liever achter legt. Met twee fysieke Kroaten achterin en Hato op de linksback, zodat je die Deen lekker kan laten stomen op rechts met een drie mans verdediging de boel dichthouden. Als trainer wist ik het wel. Als je het realistisch voetbal noemt schiet de achterban minder in de knak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Sinkgraven werd ook omgetoverd tot back toch, is een mode tegenwoordig omdat er veel meer wordt gevraagd van backs. Ken die back verder niet overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 12 minuten geleden zei Dansmeister: Deze selectie schreeuwt toch om reactievoetbal. Vind dit ook wel het enige zorgwekkende van deze zomer. Counteren tegen PSV, brrr. Moet er niet aan denken, maar zie het wel gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 46 minuten geleden zei Rogier.: Vind dit ook wel het enige zorgwekkende van deze zomer. Counteren tegen PSV, brrr. Moet er niet aan denken, maar zie het wel gebeuren. Volledig te begrijpen na afgelopen seizoen. Vorig jaar stond je met fases in de tweede competitiematch thuis tegen Groningen met 9 man in de zestien van de tegenstander. Mag hopen dat we niet dit seizoen zulke situaties toch niet meer weer zien. Waren wellicht de slechtste ploeg afgelopen seizoen in de wereld met zo’n slechte restverdediging. Dat haal je er niet ineens uit. Bouw eerst maar een goed fundament van achteren. Ga je een goed seizoen spelen. Nationaal en in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Nee, niet per se. Maar vraag me af of je wel veel kan verwachten van Gaaei, die je toch voor echt een flink bedrag haalt. Laat me graag verrassen, maar die jongen speelde anderhalf jaar geleden nog in de U-19 als linksbuiten. Ben ook heel benieuwd naar die jongen. Doet me een beetje denken aan Dest. Aanvallend goed, verdedigend zwak. https://x.com/ajacied072/status/1692105980023017676?s=46&t=QH6EhmR2vTnn5ElaGpLkLw Soort raket op de rechtsback als ik al die artikelen mag geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 53 minuten geleden zei Rogier.: Vind dit ook wel het enige zorgwekkende van deze zomer. Counteren tegen PSV, brrr. Moet er niet aan denken, maar zie het wel gebeuren. Liever op de counter winnen of in schoonheid en frustratie sterven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 (bewerkt) Zolang Ajax minimaal 2e wordt, kan mij het dit seizoen weinig schelen met wat voor type voetbal. Reactievoetbal kan ik net zoveel van genieten als vanuit de opbouw. Want van het laatste was FdB ook fan en dat zag er ook niet uit. Dus het is ook maar de vraag hoe het uitgevoerd gaat worden. Waar ik zelf nog aam zat te denken is of je Brobbey nog op een andere positie kan inzetten. Als nummer 10 of een beetje in de rol van Tadic (wide target man), waarin je wel zijn kwaliteiten kan gebruiken zonder dat hij als afmaker wordt gebruikt. 17 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 1 uur geleden zei Dansmeister: Ik wel. Zie er juist geen spits in. Kan zo de rol van Klaassen opnemen. Begrijp dat je bij deze namen uitkomt in de 27-28jarige vijver. Deze selectie schreeuwt toch om reactievoetbal. Zeker tegen de top 5 en in Europa. Je hebt allemaal spelers die ruimte nodig hebben en daarin floreren(Bergwijn, Brobbey, Forbs, Akpom) en een Boomen die alles er liever achter legt. Met twee fysieke Kroaten achterin en Hato op de linksback, zodat je die Deen lekker kan laten stomen op rechts met een drie mans verdediging de boel dichthouden. Als trainer wist ik het wel. Reactie voetbal tegen de top vijf van Nederland 🤡 Als Ajax zijnde, man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Zie ik het verkeerd of is Akpom een soortgelijke spits als Brobbey? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 20 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zie ik het verkeerd of is Akpom een soortgelijke spits als Brobbey? Geen idee waar je dat ziet, maar als dat is dan is dat ook niet per se erg toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 23 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zie ik het verkeerd of is Akpom een soortgelijke spits als Brobbey? Zolang hij niet even efficiënt is is het goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 36 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zie ik het verkeerd of is Akpom een soortgelijke spits als Brobbey? Dat zie je inderdaad verkeerd. Veel beweeglijker vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Spel voor Kudus inmiddels op de wagen. West Ham schijnt concreet te zijn, Olise heeft zojuist Chelsea afgezegd, dus mogelijk dat die ook contact gaan leggen. Zou het bijzonder vinden als hij op 1 september nog bij Ajax speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Spel voor Kudus inmiddels op de wagen. West Ham schijnt concreet te zijn, Olise heeft zojuist Chelsea afgezegd, dus mogelijk dat die ook contact gaan leggen. Zou het bijzonder vinden als hij op 1 september nog bij Ajax speelt. Geen idee of dit het soort ploeg is waar hij op mikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 #ThierryVerweij vertrekt morgen voor 2 weken op vakantie maar hier nog even een nieuwtje. Ito komt waarschijnlijk niet naar Ajax. Mavropanos gaat zo goed als zeker naar West Ham en dus laat Stuttgart achterin niemand meer gaan. Volgende target van Sven is Avila van Antwerp. (@TimvanDuijn14) https://x.com/otw_scouts/status/1656899648953413633?s=46&t=QH6EhmR2vTnn5ElaGpLkLw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Dat wordt een tweeluik tegen Ludogorets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Ajax zou na Medic nog 2 verdedigers halen toch? Of 2 CVs? Als gewoon 2 verdedigers, dan komt er dus nog een CV en geen linksback meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Verslaafd aan de praatjes van Mislintat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten