Chiemel Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Voorspelling opstelling vanavond niet echt nodig denk ik? Rulli ASE Hato Medic Rensch Tahirovic Vd Boomen Taylor Bergwijn Brobbey Kudus Verdediging word ik totaal nog niet blij van. Hopelijk kan Heracles niet al te goed counteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Als je dit ziet is er eigenlijk in elke linie nog wel wat nodig toch? Achterin wordt aan gewerkt en lijkt goed te komen. Maar het middenveld is ook nou niet echt je van het vind ik. Tahirovic en Vos als enige 6'en is vrij karig, Taylor, Klaassen en Berghuis als 10'en wordt ik ook niet perse enthousiast van. En voorin hoop ik persoonlijk dat Kudus echt nog heel snel vertrekt, mooie speler, zeker potentie maar past niet bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Kudus past wel bij Ajax maar dan in een nummer 10, een speler die niet weet wat buitenspel is hoort niet in de aanval. Heeft onder Ten Hag ook een paar potjes op 6 gespeeld toch? Kan me een wedstrijd herinneren in de Champions League waar die het toen prima deed maar geblesseerd uitviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Kudus past wel bij Ajax maar dan in een nummer 10, een speler die niet weet wat buitenspel is hoort niet in de aanval. Heeft onder Ten Hag ook een paar potjes op 6 gespeeld toch? Kan me een wedstrijd herinneren in de Champions League waar die het toen prima deed maar geblesseerd uitviel. Dat was als 9 volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 15 minuten geleden zei Stefan.: Dat was als 9 volgens mij. Kan me wedstrijden herinneren dat ie in een Frenkie de Jong rol speelde en toen geblesseerd raakte. Na ze blessure kwam die terug op het bankie en uiteindelijk als rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Kudus past wel bij Ajax maar dan in een nummer 10, een speler die niet weet wat buitenspel is hoort niet in de aanval. Heeft onder Ten Hag ook een paar potjes op 6 gespeeld toch? Kan me een wedstrijd herinneren in de Champions League waar die het toen prima deed maar geblesseerd uitviel. Klopt. Liverpool thuis was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Gegeven de mogelijkheden van vandaag denk ik dat Steijn echt de meest logische opties heeft gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Benieuwd naar Taylor op tien. moet onderhand toch wat laten zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Klaassen niet op 10. Kan niet wachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 @Dansmeister Ik zie dat Beerensteyn met de Concorde naar Amsterdam gevlogen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Brobbey en goals maken; blijft lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Hoe typerend en niet verrassend wil je de eerste 25 minuten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Oei.. dit kon wel eens einde transfersaga voor Rulli zijn. Ben ik trouwens de enige die de keuze voor Gorter nu vreemd vind? Ramaj is/was toch de beoogde 2e keeper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 (bewerkt) Nee joh, 3e keeper halen voor 8 miljoen is best normaal. Kan je nu alvast opschrijven als titel voor een krantenkop of podcasttitel 12 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Met al die blessuregevallen is het maar goed dat er een Medic op het veld staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Op zich gezien dat Ramaj er pas een paar dagen is niet heel vreemd om Gorter nu de voorkeur te geven. Denk dat het veel meer zegt wie er volgende week in staat dan dat hij nu Gorter erin gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Natuurlijk. Het zal eens niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Er zijn Zeer veel twijfels over de transfer van die keeper of het geen illegale praktijken zijn. gaat waarschijnlijk wel onderzocht worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Die Medic ziet er tot nu toe wel goed uit. Wat een kutgoal trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 1 minuut geleden zei putdus: Er zijn Zeer veel twijfels over de transfer van die keeper of het geen illegale praktijken zijn. gaat waarschijnlijk wel onderzocht worden. Vertel. Wat voor illegale praktijken zouden er hebben plaatsgevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Competitie al begonnen en nog zo n matige selectie staan. Brobbey en Taylor mogen nu weleens wissel gezet worden. Laten al maanden niks zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Die Medic ziet er tot nu toe wel goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Illegale transfer hoor van die Medic, 2 miljoen maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 3 minuten geleden zei Fantasy: Vertel. Wat voor illegale praktijken zouden er hebben plaatsgevonden? Dat is de vraag belangenverstrengeling, steekpenningen ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Bogatyr: Ik denk stiekem dat Alex ‘de tank’ een Medic pak heeft aangetrokken . Jemig wat een poeier zeg. 12 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten