bas huijsmans Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Ken die hele Aertssen niet, maar als die 18 is kan die denk ik toch ook beter een jaar volledig in Jong Ajax spelen, dan elke week 'verplicht' op de bank met het eerste zodat je wedstrijden bij Jong Ajax moet laten schieten? Wat mis ik een Jong Feyenoord in de KKD zeg als ik dit zo typ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 25 minuten geleden zei bas huijsmans: Ken die hele Aertssen niet, maar als die 18 is kan die denk ik toch ook beter een jaar volledig in Jong Ajax spelen, dan elke week 'verplicht' op de bank met het eerste zodat je wedstrijden bij Jong Ajax moet laten schieten? Wat mis ik een Jong Feyenoord in de KKD zeg als ik dit zo typ Heeft ie al gedaan. Vorig jaar vaste basisspeler in de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) Staat in mijn beleving ook los van het feit dat wanneer Satulo centrale verdediger van 20 jaar + wordt, je gewoon ook iemand moet toevoegen die ook wat ervaring meebrengt. 4 augustus 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 uur geleden zei putdus: zulke aankopen hebben we niks aan. Die komen uit de jeugd. Meen me te herinneren dat Jong Ajax 13e eindigde met 72 goals tegen. Voorlopig geen jeugd amigo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 58 minuten geleden zei PJHoutman: Heeft ie al gedaan. Vorig jaar vaste basisspeler in de KKD. Ja 24 wedstrijden dus kan je prima nog een jaartje extra laten rijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 uur geleden zei Hakai: Ja 24 wedstrijden dus kan je prima nog een jaartje extra laten rijpen. 36, waarvan 30 basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei PJHoutman: 36, waarvan 30 basis. Oh ik checkte Wikipedia, beginnersfout zeg, maar hoe dan ook moet die gast gewoon nog een jaartje KKD spelen. 4 augustus 2023 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 2 uur geleden zei Sanel: Meen me te herinneren dat Jong Ajax 13e eindigde met 72 goals tegen. Voorlopig geen jeugd amigo. Je meent deze niet serieus toch he? Of roeptoeter je gewoon rare meningen en is dat het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 2 minuten geleden zei timpy00: Je meent deze niet serieus toch he? Of roeptoeter je gewoon rare meningen en is dat het? Just FYI, heb je het draadje gelezen? Zoja, wie uit Jong Ajax/O19 is nu goed genoeg voor Ajax 1 dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 14 minuten geleden zei Sanel: Just FYI, heb je het draadje gelezen? Zoja, wie uit Jong Ajax/O19 is nu goed genoeg voor Ajax 1 dan? Ga sowieso om je argumentatie. Buiten dat je dan nog kunt discussiëren welke spelers tellen als jong ajax en ajax onder 18 lichting. Je kunt toch niet van een jong ploeg zeggen oh die werden 13e met zoveel tegengoals dit betekend dat alle verdedigers en keepers niet goed genoeg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 3 minuten geleden zei timpy00: Ga sowieso om je argumentatie. Buiten dat je dan nog kunt discussiëren welke spelers tellen als jong ajax en ajax onder 18 lichting. Je kunt toch niet van een jong ploeg zeggen oh die werden 13e met zoveel tegengoals dit betekend dat alle verdedigers en keepers niet goed genoeg zijn. Nee natuurlijk niet, ben het daarom ook met je eens. Maar de discussie ging erom dat er Eredivisie waardige spelers uit de jeugd doorstromen. Nu zie ik dat niet zo snel gebeuren. Voor zover ik weet is het buiten Godts, en Regeer (die nu weg is naar Twente) vrij matig allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Heb even transfermarkt er bij gepakt en dit zijn de spelers die zeker een toekomst hebben in de Eredivisie en kans is groot bij Ajax. - Charlie Setford - Hato (is er natuurlijk al) - Aertssen - Fitz-Jim (zie ik een Eiting weg bewandelen) - Misehouy - Godts (ook duidelijk bij het eerste) - Vos - Van Dongen - Muzambo En dan twijfel ik nog bij Hlynsson, maar verder hebben genoeg spelers vorig jaar een goede indruk achtergelaten en gaan ze ook zeker dit seizoen minuten maken bij 1. Op Setford na dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Citaat De interesse vanuit Saudi-Arabië in Steven Bergwijn neemt toe. Nadat FCUpdate in juni wist te melden dat er vanuit de oliestaat is geïnformeerd naar de aanvaller van Ajax, is nu duidelijk geworden dat meerdere Saudische clubs belangstelling hebben. Ajax moet in de slotmaand van de transfermarkt dus rekening houden met een megabod uit de Saudi Pro League. In de nieuwste FCUpdate Podcast vertelt journalist Mounir Boualin wat hij weet over de belangstelling. Ik ken Mounir Boualin niet, maar laat hem even gelijk hebben aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 6 uur geleden zei Dansmeister: 20 posts verder en nog steeds geen #ThierryVerweij met transfernieuws. Matige thuiswerkdag. Topic is wel goud waard. Hoop dat we met kerst een bundel kunnen kopen op MU, met de posts van putdus en Chiemel. Lekker man. Het is wachten op Sutalo en Spertsyan. #InSvenWeTrust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 13 minuten geleden zei La Pulga: Ik ken Mounir Boualin niet, maar laat hem even gelijk hebben aub. Maar dit gaat Bergwijn toch nog niet willen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 2 minuten geleden zei Chiemel: Maar dit gaat Bergwijn toch nog niet willen? Als Neves er al heen wilt dan zie ik Bergwijn ook wel gaan hoor. Kan daar minimaal vier keer meer verdienen en komt daar met meerdere sterren in het team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 3 minuten geleden zei Chiemel: Maar dit gaat Bergwijn toch nog niet willen? De enige reden voor hem om dit niet te doen is een eventuele interesse in Oranje. Een serieuze stap omhoog gaat ie niet meer maken. Kan me niet voorstellen dat hij nog een glanzende carrière voor zich ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Ik ken Mounir Boualin niet, maar laat hem even gelijk hebben aub. Ophouden hoor. Een fitte Bergwijn is gewoon de beste speler in de Eredivisie. Die wil je toch niet naar de zandbak zien vertrekken als Ajax je club is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 @Thierryvane Je bent te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Fabrizio Romano Meldt persoonlijk akkoord Alavrez met WHU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Daar gaat jullie plan om eerst met Alvarez op CV te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Nou gelukkig maar geen Alvarez op CV, Alvarez moet gewoon gaan. Houdt voetballend de ploeg teveel op en het is geen CV. Daarnaast verdient die het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Ergens jammer dat het West Ham is, toch een beetje een net-niet-ploeg. Tegelijkertijd genoeg mogelijkheden om snel in de hogere middenmoot te geraken met de financiële middelen daar. Gaan ‘m missen, maar het is ‘m gegund! Lijkt me dat de clubs er wel uitkomen. Mooi moment, tijd voor zowel Alvarez als Ajax om een volgende fase in te gaan. Zie hem ook niet passen in de ploeg die nu gebouwd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Ophouden hoor. Een fitte Bergwijn is gewoon de beste speler in de Eredivisie. Die wil je toch niet naar de zandbak zien vertrekken als Ajax je club is. Ja een fitte Bergwijn ja, jammer dat ik dat nog niet bij hem zie gebeuren. Daramy, Kudus, Alvarez, Klaassen en Berghuis dus nog (misschien) weg. Worden nog drukke dagen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten