Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

25 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ken die hele Aertssen niet, maar als die 18 is kan die denk ik toch ook beter een jaar volledig in Jong Ajax spelen, dan elke week 'verplicht' op de bank met het eerste zodat je wedstrijden bij Jong Ajax moet laten schieten? Wat mis ik een Jong Feyenoord in de KKD zeg als ik dit zo typ

Heeft ie al gedaan. Vorig jaar vaste basisspeler in de KKD. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Sanel:

Just FYI, heb je het draadje gelezen? Zoja, wie uit Jong Ajax/O19 is nu goed genoeg voor Ajax 1 dan? 

Ga sowieso om je argumentatie. 

Buiten dat je dan nog kunt discussiëren welke spelers tellen als jong ajax en ajax onder 18 lichting.

Je kunt toch niet van een jong ploeg zeggen oh die werden 13e met zoveel tegengoals dit betekend dat alle verdedigers en keepers niet goed genoeg zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Ga sowieso om je argumentatie. 

Buiten dat je dan nog kunt discussiëren welke spelers tellen als jong ajax en ajax onder 18 lichting.

Je kunt toch niet van een jong ploeg zeggen oh die werden 13e met zoveel tegengoals dit betekend dat alle verdedigers en keepers niet goed genoeg zijn.

Nee natuurlijk niet, ben het daarom ook met je eens. Maar de discussie ging erom dat er Eredivisie waardige spelers uit de jeugd doorstromen. Nu zie ik dat niet zo snel gebeuren. Voor zover ik weet is het buiten Godts, en Regeer (die nu weg is naar Twente) vrij matig allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even transfermarkt er bij gepakt en dit zijn de spelers die zeker een toekomst hebben in de Eredivisie en kans is groot bij Ajax.

- Charlie Setford

- Hato (is er natuurlijk al)

- Aertssen

- Fitz-Jim (zie ik een Eiting weg bewandelen)

- Misehouy

- Godts (ook duidelijk bij het eerste)

- Vos 

- Van Dongen

- Muzambo

En dan twijfel ik nog bij Hlynsson, maar verder hebben genoeg spelers vorig jaar een goede indruk achtergelaten en gaan ze ook zeker dit seizoen minuten maken bij 1. Op Setford na dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

De interesse vanuit Saudi-Arabië in Steven Bergwijn neemt toe. Nadat FCUpdate in juni wist te melden dat er vanuit de oliestaat is geïnformeerd naar de aanvaller van Ajax, is nu duidelijk geworden dat meerdere Saudische clubs belangstelling hebben.

Ajax moet in de slotmaand van de transfermarkt dus rekening houden met een megabod uit de Saudi Pro League. In de nieuwste FCUpdate Podcast vertelt journalist Mounir Boualin wat hij weet over de belangstelling.

Ik ken Mounir Boualin niet, maar laat hem even gelijk hebben aub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Dansmeister:

20 posts verder en nog steeds geen #ThierryVerweij met transfernieuws. Matige thuiswerkdag.

Topic is wel goud waard. Hoop dat we met kerst een bundel kunnen kopen op MU, met de posts van putdus en Chiemel. Lekker man.

Het is wachten op Sutalo en Spertsyan. #InSvenWeTrust

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chiemel:

Maar dit gaat Bergwijn toch nog niet willen?

De enige reden voor hem om dit niet te doen is een eventuele interesse in Oranje. Een serieuze stap omhoog gaat ie niet meer maken. Kan me niet voorstellen dat hij nog een glanzende carrière voor zich ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens jammer dat het West Ham is, toch een beetje een net-niet-ploeg. Tegelijkertijd genoeg mogelijkheden om snel in de hogere middenmoot te geraken met de financiële middelen daar.

Gaan ‘m missen, maar het is ‘m gegund! Lijkt me dat de clubs er wel uitkomen. Mooi moment, tijd voor zowel Alvarez als Ajax om een volgende fase in te gaan. Zie hem ook niet passen in de ploeg die nu gebouwd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Ophouden hoor. Een fitte Bergwijn is gewoon de beste speler in de Eredivisie. Die wil je toch niet naar de zandbak zien vertrekken als Ajax je club is. 

Ja een fitte Bergwijn ja, jammer dat ik dat nog niet bij hem zie gebeuren. 

Daramy, Kudus, Alvarez, Klaassen en Berghuis dus nog (misschien) weg. Worden nog drukke dagen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites