Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2364

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1525

Sutalo nog in de basis bij Zagreb straks.

Enkele beelden van Borges bekeken en kon mij nog niet overtuigen. Redelijk snel, bal dicht aan de voet (beter dan Daramy :D), maar verder mis ik voorlopig iets extra's. Geen echte dribbel/actie, vrij klein, geen bijzonder schot. Hier en daar wel een leuk doorsteekballetje. Zie nog niet hoe hij zijn statistieken kan overbrengen naar volwassen-voetbal. Maar Kevin De Lang heeft daar sowieso een beter zicht op natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei putdus:

Heeft 1-2 wedstrijden ooit als rechtsbuiten gespeeld.

*gestart volgens wedstrijdblad/transfermarkt. Stond in de wedstrijden regelmatig rechtsbuiten.

Maar ik geef alleen aan dat ik denk dat hij als rechtsbuiten gehaald is. Ik heb zelf ook mijn vraagtekens bij deze transfer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rich ruzzian:

Alex Kroes dus kandidaat om Vd Sar op te volgen. Az doet wel moeilijk ivm concurrentie beding lees ik op VI

Bij AZ heb ik altijd het idee dat die met oogkleppen oplopen. Die zijn altijd ‘verrast’ over het nieuws als iemand vertrekt of ‘hadden het niet aan zien komen’. Zal die wel per direct op straat gezet worden, zo zijn ze dan ook wel weer.

Kroes was vorig jaar al in beeld, dus niet heel gek (zij het als td). Zakelijk gezien wel zijn sporen verdiend, dus op dat gebied zeker een aanwinst. Met Kroes staat de organisatie nu wel strak georganiseerd en wordt de kans op een ‘Overmarsje’ voorkomen.

Enkel op de hoofd jeugdopleidingen zit nu een adje interim (als ik me niet vergis). Verder zijn alle (nieuwe) posities gevuld nu en kan er eindelijk gebouwd worden aan een lange termijn visie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lazy:

Bij AZ heb ik altijd het idee dat die met oogkleppen oplopen. Die zijn altijd ‘verrast’ over het nieuws als iemand vertrekt of ‘hadden het niet aan zien komen’. Zal die wel per direct op straat gezet worden, zo zijn ze dan ook wel weer.

Kroes was vorig jaar al in beeld, dus niet heel gek (zij het als td). Zakelijk gezien wel zijn sporen verdiend, dus op dat gebied zeker een aanwinst. Met Kroes staat de organisatie nu wel strak georganiseerd en wordt de kans op een ‘Overmarsje’ voorkomen.

Enkel op de hoofd jeugdopleidingen zit nu een adje interim (als ik me niet vergis). Verder zijn alle (nieuwe) posities gevuld nu en kan er eindelijk gebouwd worden aan een lange termijn visie. 

Kroes schijnt zelf al de arbeidsovereenkomst opgezegd te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vindt Borges ook een beetje vreemd. Heb echt hele goede verhalen over hem gelezen, maar allemaal gebaseerd op linksbuiten. Ik geloof best dat De Lange denkt dat je van hem ook een hele goede rechtsbuiten kan maken maar dan stoort het mij nog enorm dat je 15 tot 20 miljoen uitgeeft voor een fucking 1 jarig contract.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Chiemel:

Oh, blijkbaar. Totaal belachelijke aankoop dan. Ga je roepen dat je eerst moet verkopen en haal je een te dure speler op posities waar geen speler verkocht is / niet nodig is. Manmanman. 

Ben het daar niet helemaal mee eens. Wanneer Ajax deze periode gewoon 2 cvs een spits en eventueel middenvelder haalt en dit een soort extra speler is waarvan ze denken dit is zo'n groot talent en daarmee zo'n grote kans dit kunnen we niet laten liggen dan is het geen gekke transfer denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is bijna alsof supporters boos zijn dat er een speler wordt gehaald anders dan de positie cv. Het is natuurlijk niet zo dat ze niet met cv's bezig zijn, alleen dat deze transfer eerder af te ronden was. Moeten ze dan wachten met het ondertekenen van het contract met Borges nadat er een cv is aangetrokken? Zo werkt het natuurlijk niet in de echte wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites