Spring naar bijdragen

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Thierryvane:

Zeker, maar bij de transfers van Til, Larsen en Szymanski hoorde ik 'm niet.

Waarschijnlijk werd hij er toen niet naar gevraagd. Het is eerder goedkoop scoren van de journalist die weet dat Levchenko met zo'n respons zal komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2379

• Chiemel

1907

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

Citaat

Donny van de Beek zou zijn zinnen hebben gezet op een terugkeer bij Ajax. Dat meldt onder andere het Engelse Twitter-account Manchester United Forever. De middenvelder zou meerdere opties hebben, maar een terugkeer in Amsterdam lijkt zijn voorkeur hebben.

Eerder werd gemeld dat onder andere Internazionale en AS Roma in de markt waren, maar Ajax werd nog niet veel genoemd. Manchester United lijkt open te staan voor een vertrek, maar zij geven de voorkeur aan een permanente transfer. Bij de geïnteresseerde club uit Italië werd gesproken over een huurperiode. De club met trainer Erik ten Hag verlangt rond de 23 miljoen euro voor Van de Beek.

De 26-jarige middenvelder werd in 2020 voor 39 miljoen euro overgenomen van de Amsterdammers. Zijn tijd in Manchester was niet succesvol. Tijdens de voorbereiding in de Verenigde Staten maakte hij nog wel een prachtige goal namens Man United. Het was het enige doelpunt in de oefenwedstrijd tegen Olympique Lyon. In totaal kwam hij in drie jaar bij de club tot zestig optredens voor United.

Laten we het maar niet gaan hopen hoor, Klaassen, Tayor, Van de Beek... Het is het dan allemaal weer net niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

‘De laatste hobbels voor transfer Calvin Bassey van Ajax naar Fulham zijn genomen. Zijn medische keuring in Londen staat daardoor ingepland, bevestigen bronnen rondom de transfer. Deal van 21 miljoen op korte termijn voltooid. Zo meer @VI_nl.’

Transfer van Bassey is zo goed als rond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei La Pulga:

Beetje wat verdedigers halen, een nummer 10, Klaassen op vakantie sturen, tweede spits halen en volgens mij nu ook een vervanger voor Kudus halen.

.

Gaat in mijn ogen nooit gebeuren. Gigantisch risico wat we afgelopen jaar hebben zien misgaan. Zolang Alvarez, Kudus etc. niet verkocht zijn, verwacht ik alleen een verdediger de komende periode. En als dat Sutalo blijkt te zijn, zal je inderdaad als Ajax geduld moeten hebben nu je geen CL speelt.

We spelen geen voorronde CL en de grote ploegen moeten nog echt beginnen met aankopen doen. Tegen Heracles moet je het gewoon doen met Alvarez - Hato achterin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

Je hebt net even gebeld met Bassey?

Lees je overal bijdehandje. Las nu weer dat het juist wel rond komt.

Hoop geld voor sutalo zeg. 
Zou ajax sanchez niet benaderen omdat die waarschijnlijk een hoog salaris wilt?

bewerkt door putdus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei putdus:

Lees je overal bijdehandje. Las nu weer dat het juist wel rond komt.

Hoop geld voor sutalo zeg. 
Zou ajax sanchez niet benaderen omdat die waarschijnlijk een hoog salaris wilt?

Hoe weet je dat Ajax hem niet benaderd heeft, heb je Sanchez net even gebeld? ;c

Zal blij zijn als er een CV binnen is, dat kan al een groot verschil maken. Als Sutalo komt zou ik Koni De Winter wel mooi vinden als 2e optie, maar weet niet of dat realistisch is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Hoe weet je dat Ajax hem niet benaderd heeft, heb je Sanchez net even gebeld? 

Zal blij zijn als er een CV binnen is, dat kan al een groot verschil maken. Als Sutalo komt zou ik Koni De Winter wel mooi vinden als 2e optie, maar weet niet of dat realistisch is.

Blijkt dat ze afgelopen WK al navraag hadden gedaan bij hem, maar hij Koni in De WInter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaag dat er plotseling kritiek komt op die transfer van Spertsyan. PSV en Feyenoord deden toch al een jaar geleden zaken met clubs uit Moskou? Die clubs hebben ook hoogstwaarschijnlijk innigere banden met het Kremlin dan een afgelegen club in Krasnodar. Het enige verschil is dat deze jongen geboren en getogen is in Rusland, maar geeft dat dan de doorslag? En moet AS Monaco dan nu ook Golovin verkopen omdat hij Russisch is? Als een Russische speler zijn steun voor de oorlog heeft uitgesproken dan is het wel anders. Er staan ook Russische spelers op de sanctielijst van Oekraïne. Akinfeev is bijvoorbeeld vriendje van Poetin, hem moet je dan weer absoluut niet halen natuurlijk. 

Maar goed, ik ben anti-Rusland, kan er slecht tegen als mensen ook maar een klein beetje goedpraten wat Rusland aan het doen is, maar bij deze situatie snap ik echt het probleem niet. Zo'n club als Krasnodar gaat dat geld niet overmaken naar het Kremlin oid. Ze houden dat gewoon op hun eigen rekening in de hoop dat de oorlog snel voorbij is zodat ze ooit weer Europa in kunnen.

Ook kan Ajax het momenteel niet permitteren om het braafste jongetje van de klas te zijn en zo'n kwaliteitsspeler mis te lopen. Dus Mislintat, negeer het gehuil en halen die gozer! 

bewerkt door Hakai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Advocaat van de duivel:

- Nederlandse bedrijven als Heineken en Philips zijn erop aangesproken en/of zijn gestopt met (directe) handel met Rusland

- Als mijn buurman een inbreker is, rechtvaardigt nog niet dat ik bij anderen mag inbreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Advocaat van de duivel:

Fucking heel Zuidas heeft nog gigantisch geld verdient met de Russen voor dat de EU maatregelen ingingen en er werden constructies bedacht hoe rijke Russen in Nederland nog hun zaken/geld konden behouden door onze Nederlandse bedrijven.

Wat een onzin allemaal. Enige waarom ik Spertyan niet hoef, is omdat we al tering veel middenvelders hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei cimbomcu:

Advocaat van de duivel:

Fucking heel Zuidas heeft nog gigantisch geld verdient met de Russen voor dat de EU maatregelen ingingen en er werden constructies bedacht hoe rijke Russen in Nederland nog hun zaken/geld konden behouden door onze Nederlandse bedrijven.

Wat een onzin allemaal. Enige waarom ik Spertyan niet hoef, is omdat we al tering veel middenvelders hebben.

Zou ook kunnen betekenen dat als hij komt er een middenvelder kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites