Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

Wat ik me kan herinneren van bij Feyenoord is dat hij inderdaad al geblesseerd raakt wanneer er een scheet dwars zit. Hij is wel snel maar ook wild. Vond hem destijds meer een rechtsback. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik gewoon een leven heb, met hobby's een vrouw en een kind en dat ik dus Mainz of Sporting weleens over sla, dus geen idee wat voor speler hij nu is. Timbertje was mijn favoriete Ajaxspeler, ik zie in Sint Juste geen vervanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

Wat ik me kan herinneren van bij Feyenoord is dat hij inderdaad al geblesseerd raakt wanneer er een scheet dwars zit. Hij is wel snel maar ook wild. Vond hem destijds meer een rechtsback. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik gewoon een leven heb, met hobby's een vrouw en een kind en dat ik dus Mainz of Sporting weleens over sla, dus geen idee wat voor speler hij nu is. Timbertje was mijn favoriete Ajaxspeler, ik zie in Sint Juste geen vervanger.

Beetje tegenstrijdig ;) 

Als hij net zo goed is als zijn fifa kaarten de afgelopen seizoenen, dan zie ik het wel zitten. Voor de rest weet ik er net zo weinig over als Arezo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat we Fisher ook nog kunnen laten overhalen om niet te stoppen met voetballen, Dolbergje terughalen en dan hebben we een leuk clubje voor de fysio's. 

Sowieso zieke downgrade van Timber naar St Juste, geef mij dan maar lekker Sanchez.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei rich ruzzian:

Volgens mij doet hij het bij Sporting toch best aardig. Zeker laatste seizoen.

Krijg beetje het idee dat niemand hem echt gevolgd heeft de laatste jaren en nog steeds dat beeld van hem bij Feyenoord gebruikt om te oordelen

Nou ja, hij stond toch best wat in de belangstelling van diverse clubs toen hij weg wou uit Duitsland. Maar het is natuurlijk ook een beetje gebaseerd op het feit dat hij veel blessie is. Zijn hele loopbaan heeft die vrijwel geen volledige seizoenen gespeeld. Dat vind ik wel een serieus probleem.

En laten we wel zijn: Van Timber naar St. Juste klinkt nou ook niet bepaald fantastisch. Ik vraag me ook af wanneer we nu eindelijk een extra spits, een fatsoenlijke rechtsbuiten een CV en een rechtsback gaan halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei La Pulga:

Misschien dat we Fisher ook nog kunnen laten overhalen om niet te stoppen met voetballen, Dolbergje terughalen en dan hebben we een leuk clubje voor de fysio's. 

Sowieso zieke downgrade van Timber naar St Juste, geef mij dan maar lekker Sanchez.

Sanchez is voor 15M op te pikken. Vind ik een acceptabele prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Chiemel:

Sanchez is voor 15M op te pikken. Vind ik een acceptabele prijs.

Die man kan ook niet voetballen, hoe zie je dat voor je? Van je enige acceptabele voetballer achterin naar geen acceptabele voetballer? Hato daargelaten. Nee, Sanchez terug lijkt me een gegarandeerde miskoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hadden het er bij de Pantelic podcast nog over dat Sanchez net als Bassey aan de bal matig was, maar zoveel goede voetballers om zich heen had. Daar ben ik het dan wel mee eens. Maar ik zie dan ook wel weer voordelen van Sanchez ten opzichte van Bassey. Sanchez nam wel het voortouw. Daarnaast werd Bassey door zijn onzekerheid echt een soort bambi aan de bal met zijn lange stelten. Daar waas Sanchez wel wat daadkrachtiger was en waarbij zijn inspeelpass gewoon niet altijd even zuiver was. Maar hij geraakte niet direct in paniek onder druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Rogier.:

Timber dus officieel weg. Vind het ergens nog wat weinig, maar ik denk dat we met 45 miljoen (als die bonussen gerealiseerd worden), dik tevreden kunnen zijn voor een centrale verdediger uit Nederland.

Minder dan we misschien hoopten na zijn eerste volledige jaar, maar gelet op de afgelopen twaalf maanden een mooi bedrag (denk ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Rogier.:

Grapjas. 20-25 mag je blij mee zijn  

Het nieuwe seizoen gaat beginnen, de praatjes zijn terug. Dit wordt weer een leuk seizoen. Volgens mij hield Geertruida Timbertje op de bank tijdens de laatste interland?! 

(Oké, met een slechte bondscoach maar toch)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Arezo:

Het nieuwe seizoen gaat beginnen, de praatjes zijn terug. Dit wordt weer een leuk seizoen. Volgens mij hield Geertruida Timbertje op de bank tijdens de laatste interland?! 

(Oké, met een slechte bondscoach maar toch)

#haphaphap. Die opmerking niet al te serieus nemen, Paul ;c Tegelijkertijd denk ik wel echt het nu eenmaal zo is dat Feyenoord nog niet de Ajax-bedragen kan ontvangen. Misschien dat ze na volgend jaar wat omhoog kunnen (als de prestaties in de CL goed zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites