Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

1 uur geleden zei Gert:

Niet helemaal mee eens. Je kunt als verdediger toch ook gewoon niet de leiderskwaliteiten hebben. Wel een gemis, maar je zag hoe hij rendeerde naast een leider (Martinez). Denk juist dat hij unieke kwaliteiten heeft aan de bal, wat enorm interessant is voor topploegen die veel de bal hebben. 

En dan kun je zelfs nog zeggen dat hij nog niet de leiderskwaliteiten heeft. Is niet uitgesloten dat hij dat nog wel (meer) ontwikkeld.

2 uur geleden zei Jotew:

Prima bedrag? Een extreem hoog, onnozel, bedrag voor een speler die afgelopen seizoen niet bijzonder veel heeft laten zien bedoel je?

Een verstandige club betaalt niet obv de prestaties van afgelopen seizoen, maar voor de verwachte prestaties van de komende seizoenen. Daarvoor kijk je naar de kwaliteiten/eigenschappen die een speler bezit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Hwb:

En dan kun je zelfs nog zeggen dat hij nog niet de leiderskwaliteiten heeft. Is niet uitgesloten dat hij dat nog wel (meer) ontwikkeld.

Een verstandige club betaalt niet obv de prestaties van afgelopen seizoen, maar voor de verwachte prestaties van de komende seizoenen. Daarvoor kijk je naar de kwaliteiten/eigenschappen die een speler bezit.

50 miljoen neerlappen voor een speler waarin je potentie ziet, maar het maar de vraag of is het er überhaupt uit zal komen. Nee dan kan je inderdaad beter niet kijken naar afgelopen seizoen. Toen was die jongen 22, en daarin heeft hij gewoon niet altijd even sterk gepresteerd. Ik mag toch aannemen dat een club die 10-tallen miljoen neer wil leggen daar enigzins met een schuin oog naar kijkt, op z'n minst.. Het is geen 18-jarig talent meer.. 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

50 miljoen neerlappen voor een speler waarin je potentie ziet, maar het maar de vraag of is het er überhaupt uit zal komen. Nee dan kan je inderdaad beter niet kijken naar afgelopen seizoen. Toen was die jongen 22, en daarin heeft hij gewoon niet altijd even sterk gepresteerd. Ik mag toch aannemen dat een club die 10-tallen miljoen neer wil leggen daar enigzins met een schuin oog naar kijkt, op z'n minst.. Het is geen 18-jarig talent meer.. 

Bij elke speler is het de vraag of het er überhaupt uit zal komen. Bij de een weliswaar meer dan bij de ander, maar het geldt voor elke speler. Zie bv Coutinho naar Barcelona, Hazard naar Real Madrid etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

'Ajax heeft transfer Güler afgerond; Fenerbahçe probeert talent te overtuigen'
Ajax heeft de transfer van Arda Güler afgerond, zo beweert 90min.com dinsdagmiddag. Volgens het medium hebben de Amsterdammers een akkoord bereikt met het Turkse toptalent en ze zijn bereid om de afkoopclausule van 17,5 miljoen euro te betalen. Fenerbahçe geeft de hoop nog niet op, want de directie van de Turkse club probeert Güler te overtuigen om nog een jaar te spelen in het shirt van Fenerbahçe. Naast Ajax zouden naar verluidt ook AC Milan en Borussia Dortmund nadrukkelijk in de markt zijn voor Güler, maar de Amsterdammers lijken met hem aan de haal te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik geloof het pas wanneer de Nederlandse media het melden. Turkse media heb je helemaal niks aan joh.

Ik ook. In de afgelopen weken heb ik dit akkoord al vaker voorbij zien komen dan welke vorm van fake-news ook.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees blij dat we geen Conference League voorronde hoeven te spelen, anders waren ze al weer begonnen..

Zijn ook wel 2 pittige jaren voor een flink aantal spelers. Seizoen duurde langer vanwege het WK en dan kan men volgend seizoen direct door near het EK, waardoor het komende seizoen eerder afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Lazy:

Wees blij dat we geen Conference League voorronde hoeven te spelen, anders waren ze al weer begonnen..

Zijn ook wel 2 pittige jaren voor een flink aantal spelers. Seizoen duurde langer vanwege het WK en dan kan men volgend seizoen direct door near het EK, waardoor het komende seizoen eerder afloopt.

Ja, blessures enz. liggen weer aardig op de loer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Lopen we dan niet een te groot risico op een combinatie Sanchez en Bassey samen achterin? Die combinatie durf ik echt niet, want dat te druistig en te weinig opbouwende kwaliteiten. 

Hato - Sanchez zie ik beter zitten. En dan Bassey - Koni De Winter als backup met daarachter nog Aertssen (en Milovanovic).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Hato - Sanchez zie ik beter zitten. En dan Bassey - Koni De Winter als backup met daarachter nog Aertssen (en Milovanovic).

Ja, maar de vraag is Hato de stappen blijft zetten/ dit niveau vasthoudt. Nog even los van of je dan opbouwen echt heel veel meer en anders kunt spelen dan dit jaar. Doen we dan niet beter aan het aantrekken van een Hecke of Van de Ven? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Zou hij of Van de Ven niet een goede opvolger kunnen zijn voor Timber?
Ja deze quote komt uit een ander topic, maar zo blijven we overal on topic.

Van de Ven is linksbenig en niet te betalen (gok ik). De Zerbi is fan van Van Hecke, toch? Die zal ook niet zomaar weg mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ElMarcos:

Ja, maar de vraag is Hato de stappen blijft zetten/ dit niveau vasthoudt. Nog even los van of je dan opbouwen echt heel veel meer en anders kunt spelen dan dit jaar. Doen we dan niet beter aan het aantrekken van een Hecke of Van de Ven? 

Ik ben niet zo'n fan van Van de Ven, zeker niet voor het bedrag dat ze voor hem zullen moeten betalen. Van Hecke zou een goede optie zijn, maar weet niet of hij zelf wilt als hij een kans krijgt (of ze dat toch beloven) bij Brighton. Koni De Winter zou ik ook graag zien, die volgen ze al jaren en krijgt maar geen kans bij Juventus. Die kan ook op alle posities in de verdediging uit de voeten (maar liefst centraal).

Edit: En Hato moet je nu op durven inzetten. Zal nog wel een dipje krijgen, maar daar komt hij wel door.

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites