Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

Daar zou ik van alles bij kunnen halen, maar de meest simpele is: Het model gaat er van uit dat Haaland evengoed in afwerken is als Ardje van Peppen. 

Zo werkt een model niet helemaal natuurlijk. Maar goed als je sceptisch bent op statistieken en data enzo dat is niet erg, maar heeft een discussie niet heel veel zin dnek ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei voetbalfan14:

systeem omgooien, en nog minder breedte en diepte creëren tegen een defensieve ploeg

Ik vind het echt totaal niet onlogisch. En met vorige week als kader zie je toch wel verschil.

Gewoon klote dat echt alles tegen zit qua wedstrijd verloop wat mogelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei voetbalfan14:

systeem omgooien, en nog minder breedte en diepte creëren tegen een defensieve ploeg

Het is heel zuur, maar wat ik nu zie (vanaf de 28e minuut) is het spel stukken beter dan vorige week. Ik zie pogingen tot drukzetten. Er wordt redelijk fatsoenlijk opgebouwd, er is beweging, er zijn positiewisselingen.

Is het goed? Nee, maar het is ook lang niet zo dramatisch als vorige week.

7 uur geleden zei Elsjorro1990:

Daar zou ik van alles bij kunnen halen, maar de meest simpele is: Het model gaat er van uit dat Haaland evengoed in afwerken is als Ardje van Peppen. 

Nee, daar gaat het model niet van uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk is het wel enorm treurig dat je dus niet hoeft te kunnen voetballen om wedstrijden te kunnen winnen.

Die 2-0 is een fout van Rulli, maar als je ziet wat er gebeurt vlak voordat die gozer überhaupt de bal krijgt gaat echt nergens over ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Moet jij niet gewoon alleen in ‘t Feyenoord-topic posten?

Feyenoord speelt niet in deze tussenronde meneer Vane. Daar zijn wij veel te goed voor. Tss tussenrondes. Ik ga denk ik wel ff helftje Man Utd- Barca kijken. Wat kunnen jullie toch slecht tegen een beetje weerstand en tegenslagen.

bewerkt door Arezo
Link naar opmerking
Deel via andere websites