Oerlie Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het voorbeeld dat we gauw met die xG moeten stoppen. XG is interessant als het tegenover stelt aan XG tegen, de balans daartussen is vooral interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 19 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het voorbeeld dat we gauw met die xG moeten stoppen. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 46 minuten geleden zei timpy00: Waarom? Daar zou ik van alles bij kunnen halen, maar de meest simpele is: Het model gaat er van uit dat Haaland evengoed in afwerken is als Ardje van Peppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Wijndal op de bank, 3-4-3 dus. Ben benieuwd. Taylor zal wel veel naar links uitzakken om de bak op te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Gaat 1-0 blijven, zo voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Begint Heitinga nu ook al onlogische dingen te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Daar zou ik van alles bij kunnen halen, maar de meest simpele is: Het model gaat er van uit dat Haaland evengoed in afwerken is als Ardje van Peppen. Zo werkt een model niet helemaal natuurlijk. Maar goed als je sceptisch bent op statistieken en data enzo dat is niet erg, maar heeft een discussie niet heel veel zin dnek ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 6 minuten geleden zei voetbalfan14: Begint Heitinga nu ook al onlogische dingen te doen. Wat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Wat dan? systeem omgooien, en nog minder breedte en diepte creëren tegen een defensieve ploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Oi oi oi Rulli.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Godver de godver, de coëfficiënten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 (bewerkt) Manmanman. Kudus die 2x buitenspel staat op een cruciaal moment, Bassey die hands maakt op linksback en Rulli met zo'n blunder. Om van te walgen. Jammer vooral, aangezien ze er net lekker in begonnen te komen. 23 februari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 3 minuten geleden zei voetbalfan14: systeem omgooien, en nog minder breedte en diepte creëren tegen een defensieve ploeg Ik vind het echt totaal niet onlogisch. En met vorige week als kader zie je toch wel verschil. Gewoon klote dat echt alles tegen zit qua wedstrijd verloop wat mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 2 uur geleden zei voetbalfan14: systeem omgooien, en nog minder breedte en diepte creëren tegen een defensieve ploeg Het is heel zuur, maar wat ik nu zie (vanaf de 28e minuut) is het spel stukken beter dan vorige week. Ik zie pogingen tot drukzetten. Er wordt redelijk fatsoenlijk opgebouwd, er is beweging, er zijn positiewisselingen. Is het goed? Nee, maar het is ook lang niet zo dramatisch als vorige week. 7 uur geleden zei Elsjorro1990: Daar zou ik van alles bij kunnen halen, maar de meest simpele is: Het model gaat er van uit dat Haaland evengoed in afwerken is als Ardje van Peppen. Nee, daar gaat het model niet van uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 11 uur geleden zei Rogier.: Als we 1-0 achter komen door een kutgoal (wat vorige week ook prima had kunnen gebeuren), liggen we er gewoon uit, en persoonlijk zou ik dat echt geen schande vinden. Tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Ik vind bij die afgekeurde goal van Kudus wel echt een fout van hem om daar buitenspel te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Ik vind bij die afgekeurde goal van Kudus wel echt een fout van hem om daar buitenspel te staan. Kudus weet nog altijd niet wat buitenspel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Maar toen ie tegen Bal op het Bak een keer goed speelde moest hij meer dan 100 miljoen kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Eigenlijk is het wel enorm treurig dat je dus niet hoeft te kunnen voetballen om wedstrijden te kunnen winnen. Die 2-0 is een fout van Rulli, maar als je ziet wat er gebeurt vlak voordat die gozer überhaupt de bal krijgt gaat echt nergens over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Maar toen ie tegen Bal op het Bak een keer goed speelde moest hij meer dan 100 miljoen kosten. Moet jij niet gewoon alleen in ‘t Feyenoord-topic posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Thierryvane: Moet jij niet gewoon alleen in ‘t Feyenoord-topic posten? Feyenoord speelt niet in deze tussenronde meneer Vane. Daar zijn wij veel te goed voor. Tss tussenrondes. Ik ga denk ik wel ff helftje Man Utd- Barca kijken. Wat kunnen jullie toch slecht tegen een beetje weerstand en tegenslagen. 23 februari 2023 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Haal die fucking kut Rulli eruit. Die bal mag hij ook gewoon tegenhouden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Chiemel: Haal die fucking kut Rulli eruit. Die bal mag hij ook gewoon tegenhouden hoor. voor stekelenburg of toch maar voor pasveer? 23 februari 2023 bewerkt door voetbalfan14 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Kudus demonstreert even in 1 wedstrijd dat xG uiteindelijk altijd wel redelijk uitkomt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Dacht dat bassey zo snel was, wordt er door iedereen uitgesprint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten