Spring naar bijdragen

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2379

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

1 uur geleden zei voetbalfan14:

We zullen wel zien, winnen tegen excelsior, dat mocht ook wel. Daar wonnen we eerder ook al ruim van. Dus eerst maar eens de rest van ontwikkelingen zien.

Alles hangt af van ontwikkeling, maar de potentie in de selectie is er wat mij betreft wel nog steeds. Die moet er nu uitkomen.

Mijn opmerking aan het adres van @Arezo was uiteraard gewoon dollen. Moet niet allemaal te serieus worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei cimbomcu:

Lijkt mij gewoon niet verstandig om Heitinga nu het seizoen af te laten maken..  Het lijkt dus wel te gaan gebeuren.

In deze op het oog chaos rond de invulling van de technische man in de RvC en de aanstelling van een definitieve TD snap ik dat er niet zo snel iemand in wil stappen. Dus om het dan Heitinga af te maken en een ervaren man naast hem te zetten voor zes maanden als assistent vind ik niet eens zo gek. Heitinga kent de club, weet wat er verwacht wordt en maakt onderaan de streep wellicht wel de keuzes waar Ajacieden blijven van worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is hetzelfde als dat Sar geen TD wilt, want H2 'moet niet onderschat worden', maar puntje bij paaltje kan meneer zelf lekker een beetje de TD uithangen.

Dit is gewoon weer de veilige weg zoeken. Geen één trainer komt nu naar Ajax zonder een TD.

bewerkt door Maurice'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Rogier.:

Zou wel heel grappig zijn eigenlijk, Ajax in de play-offs voor Europees voetbal. En dan ook nog begin juli moeten beginnen aan de voorrondes :D 

De arrogantie spat er weer vanaf in Amsterdam.  Verwachten de playoff wel ff te winnen :classic_cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Maurice':

Is hetzelfde als dat Sar geen TD wilt, want H2 'moet niet onderschat worden', maar puntje bij paaltje kan meneer zelf lekker een beetje de TD uithangen.

Dit is gewoon weer de veilige weg zoeken. Geen één trainer komt nu naar Ajax zonder een TD.

Sar gaat helemaal niet over de TD. Dat is de RvC. RvC stelt de directie aan. Al praten die daar natuurlijk wel met Sar over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Maar daar zit ook nog steeds geen voetbal man in. En zo houden we de impasse. 

Absoluut. De club zit wat dat betreft wel echt in de problemen. Wil het ook echt niet bagatelliseren. Maar is alleen onjuist om het Sar in de schoenen te schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Hwb:

Absoluut. De club zit wat dat betreft wel echt in de problemen. Wil het ook echt niet bagatelliseren. Maar is alleen onjuist om het Sar in de schoenen te schuiven.

Nee, maar links en rechts begrijp ik wel dat hij absoluut een remmende factor is om zaken echt op de rit te gaan zetten. Dat helpt natuurlijk niet mee. Daarbij is hij op dit moment wel verantwoordelijk voor de technische leiding, omdat hij alleen het mandaat heeft in de directie. Dus wellicht zijn het gewoon twee separate problemen. 

4 uur geleden zei Djurovski:

De arrogantie spat er weer vanaf in Amsterdam.  Verwachten de playoff wel ff te winnen :classic_cool:

Wij ook van jou! :classic_tongue:

bewerkt door ElMarcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan wordt ie kampioen en moeten ze gaan bedenken of hij dan nog langer mag aanblijven. Ik had het niet gedaan, kan beter een nieuwe trainer de tijd geven ipv een halve zomer.

Hopelijk gaan ze dan in ieder geval de tijd gebruiken om eem fatsoenlijke TD en een complete RvC te creëren. Als dat allemaal niet gebeurt moet vd Sar toch echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

En dan wordt ie kampioen en moeten ze gaan bedenken of hij dan nog langer mag aanblijven. Ik had het niet gedaan, kan beter een nieuwe trainer de tijd geven ipv een halve zomer.

En stel hij wordt kampioen, geeft dit elftal weer wat kleur op het gezicht, waarom zou je hem dan niet aanhouden? Zeker als het ze eindelijk eens lukt de rest van de vacante posities in te vullen met sterke mensen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites