Spring naar bijdragen

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2379

• Chiemel

1907

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

55 minuten geleden zei Socrates:

Gewoon niet kijken joh.

Was wel beter geweest voor mijn humeur denk ik. Blind kan ook echt niet meer.

Kramer is wel een echte angstgegner tegen Ajax hè, die scoort volgens mij altijd wel :-D

Edit: ik call 'm wel alvast, het lijkt namelijk echt hélemaal nergens op; 1-0 RKC, Kramer 85'.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei cimbomcu:

Speelt prima anders Klaassen, zeker met onze beperkte diepgang is hij wel van waarde voor dit Ajax.

Sorry, waar heb jij naar gekeken? Hij staat erin voor de doelpunten, want in de opbouw en bij het drukzetten (behalve die ene kans van Brobbey) is hij resp. onzichtbaar en maar zozo. En de 2 opgelegde kansen die die kreeg, mist 'ie. Nee, tijd voor Kudus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Schreuder is tevreden over dat duo. 'Ik vind de combinatie met Klaassen achter hem goed. Je ziet dat Davy heel belangrijk is voor Brobbey. Davy is tactisch natuurlijk goed, kan op het juiste moment voor de goal komen en is heel erg bereid voor het elftal. Daar kijk je ook naar, naar die balans.'

Citaat

Schreuder vertelt dat Álvarez ziek was en daarom in de rust naar de kant werd gehaald. 'Hij was al ziek aan de wedstrijd begonnen en gaf vlak voor rust al aan dat hij niet verder kon.' Blind pakte voor rust een gele kaart en werd daarom gewisseld door Schreuder

Schrikbarende teksten. Dat banken kun je vergeten @Thierryvane

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond Grillitsch echt goed spelen, ik zie Klaassen als 10 ook niet als een probleem, alleen moet je niet EN Klaassen EN Alvarez hebben op 1 middenveld.

@Thierryvane

Nee hoor, je wint gewoon redelijk eenvoudig. RKC is samen met Sparta de revelatie van het seizoen, voetballen heel goed, waren al 5 wedstrijden ongeslagen hiervoor, PSV wint in eigen huis na een discutabele penalty in minuut 95 van ze,  ook Feyenoord wint met een penalty van ze met 0-1. Wij winnen na een matige eerste, prima 2de helft makkelijk met 1-4 en hoor je constant gezeik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Vond Grillitsch echt goed spelen, ik zie Klaassen als 10 ook niet als een probleem, alleen moet je niet EN Klaassen EN Alvarez hebben op 1 middenveld.

@Thierryvane

Nee hoor, je wint gewoon redelijk eenvoudig. RKC is samen met Sparta de revelatie van het seizoen, voetballen heel goed, waren al 5 wedstrijden ongeslagen hiervoor, PSV wint in eigen huis na een discutabele penalty in minuut 95 van ze,  ook Feyenoord wint met een penalty van ze met 0-1. Wij winnen na een matige eerste, prima 2de helft makkelijk met 1-4 en hoor je constant gezeik.

Volgens mij zeikt niemand over de tweede helft. Wel over de eerste. Wat PSV/Feyenoord deden boeit natuurlijk niet.

11 uur geleden zei Rogier.:

Schrikbarende teksten. Dat banken kun je vergeten @Thierryvane

Ongekend, wat een dissonant gisteren weer. Kudus/Conceicao brengen zoveel meer in de minuutjes die ze krijgen. 

Kijk nu al uit naar woensdag met Davy op 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2022 om 22:36 zei cimbomcu:

Al die negativiteit hier :cab: Prima 2de helft gezien.

Negativiteit over de eerste helft was toch meer dan terecht? De restverdediging was in de eerste helft nog niet zo slecht dit seizoen als tegen RKC. Maak mij echt zorgen hoe slecht wij defensief staan onder Schreuder.

Tweede helft was inderdaad beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Dansmeister:

Negativiteit over de eerste helft was toch meer dan terecht? De restverdediging was in de eerste helft nog niet zo slecht dit seizoen als tegen RKC. Maak mij echt zorgen hoe slecht wij defensief staan onder Schreuder.

Tweede helft was inderdaad beter.

Voor mensen die niet wekelijks naar onze club kijken zal het vast overkomen alsof wij allemaal zitten te zeuren. Ajax staat tenslotte bovenaan en vier punten los van de concurrenten. Wat mij betreft houdt de polonaise daar ook wel op. Grote delen van wedstrijden is het echt bar en boos wat we op de mat leggen. De eerste helft in Waalwijk was daar een goed voorbeeld van. Dat je met 1-1 de rust is gaat is meer geluk dan wijsheid. 

Misschien hebben we minder kwaliteit dan gedacht en is overwinteren in de CL dit jaar nooit realistisch geweest. Toch weiger ik te geloven dat dit het maximale is wat in deze groep zit. Ik vind dat wij nationaal echt minder in de problemen moeten komen en ook Europees meer hadden kunnen laten zien. Dus ja daarop zijn wij als Ajacieden, wat mij betreft terecht, kritisch. We kunnen niet hopen dat de concurrenten zoals in het F. de Boer tijdperk maar punten blijven morsen.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites