Socrates Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 32 minuten geleden zei Rogier.: Weer Klaassen Gewoon niet kijken joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 (bewerkt) 55 minuten geleden zei Socrates: Gewoon niet kijken joh. Was wel beter geweest voor mijn humeur denk ik. Blind kan ook echt niet meer. Kramer is wel een echte angstgegner tegen Ajax hè, die scoort volgens mij altijd wel Edit: ik call 'm wel alvast, het lijkt namelijk echt hélemaal nergens op; 1-0 RKC, Kramer 85'. 22 oktober 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Speelt prima anders Klaassen, zeker met onze beperkte diepgang is hij wel van waarde voor dit Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 18 minuten geleden zei cimbomcu: Speelt prima anders Klaassen, zeker met onze beperkte diepgang is hij wel van waarde voor dit Ajax. Sorry, waar heb jij naar gekeken? Hij staat erin voor de doelpunten, want in de opbouw en bij het drukzetten (behalve die ene kans van Brobbey) is hij resp. onzichtbaar en maar zozo. En de 2 opgelegde kansen die die kreeg, mist 'ie. Nee, tijd voor Kudus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 RKC met betere aanvallen dan Ajax deze eerste helft. Blind is dramatisch. In alle opzichten. Onbegrijpelijk als hij na rust nog speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Blind had wel rood mogen hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 (bewerkt) Weet niet of het klopt met de statistieken, maar heb wel het idee dat Berghuis redelijk cruciaal is dit seizoen met de ban breken in wedstrijden. Heerlijke goal. 22 oktober 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 20 minuten geleden zei Djurovski: Blind had wel rood mogen hebben Graag zelfs. Had ‘ie PSV gemist. Berghuis op 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Al die negativiteit hier Prima 2de helft gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 28 minuten geleden zei cimbomcu: Al die negativiteit hier Prima 2de helft gezien. Terecht, toch? De eerste helft was een wanvertoning. Hoop dat Schreuder de ballen heeft om Blind te banken tegen Liverpool. Klaassen idem. Die mocht weer doodleuk 86 minuten dwalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 38 minuten geleden zei cimbomcu: Al die negativiteit hier Prima 2de helft gezien. Al die opmerkingen waren tijdens de eerste helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 (bewerkt) Citaat Schreuder is tevreden over dat duo. 'Ik vind de combinatie met Klaassen achter hem goed. Je ziet dat Davy heel belangrijk is voor Brobbey. Davy is tactisch natuurlijk goed, kan op het juiste moment voor de goal komen en is heel erg bereid voor het elftal. Daar kijk je ook naar, naar die balans.' Citaat Schreuder vertelt dat Álvarez ziek was en daarom in de rust naar de kant werd gehaald. 'Hij was al ziek aan de wedstrijd begonnen en gaf vlak voor rust al aan dat hij niet verder kon.' Blind pakte voor rust een gele kaart en werd daarom gewisseld door Schreuder Schrikbarende teksten. Dat banken kun je vergeten @Thierryvane 22 oktober 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Vond Grillitsch echt goed spelen, ik zie Klaassen als 10 ook niet als een probleem, alleen moet je niet EN Klaassen EN Alvarez hebben op 1 middenveld. @Thierryvane Nee hoor, je wint gewoon redelijk eenvoudig. RKC is samen met Sparta de revelatie van het seizoen, voetballen heel goed, waren al 5 wedstrijden ongeslagen hiervoor, PSV wint in eigen huis na een discutabele penalty in minuut 95 van ze, ook Feyenoord wint met een penalty van ze met 0-1. Wij winnen na een matige eerste, prima 2de helft makkelijk met 1-4 en hoor je constant gezeik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 4 uur geleden zei cimbomcu: Vond Grillitsch echt goed spelen, ik zie Klaassen als 10 ook niet als een probleem, alleen moet je niet EN Klaassen EN Alvarez hebben op 1 middenveld. @Thierryvane Nee hoor, je wint gewoon redelijk eenvoudig. RKC is samen met Sparta de revelatie van het seizoen, voetballen heel goed, waren al 5 wedstrijden ongeslagen hiervoor, PSV wint in eigen huis na een discutabele penalty in minuut 95 van ze, ook Feyenoord wint met een penalty van ze met 0-1. Wij winnen na een matige eerste, prima 2de helft makkelijk met 1-4 en hoor je constant gezeik. Volgens mij zeikt niemand over de tweede helft. Wel over de eerste. Wat PSV/Feyenoord deden boeit natuurlijk niet. 11 uur geleden zei Rogier.: Schrikbarende teksten. Dat banken kun je vergeten @Thierryvane Ongekend, wat een dissonant gisteren weer. Kudus/Conceicao brengen zoveel meer in de minuutjes die ze krijgen. Kijk nu al uit naar woensdag met Davy op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Zou Schreuder het stiekem gewoon helemaal niet zo leuk vinden als coach van Ajax en daarom express de verkeerde keuzes maken? Welke dorpsidioot krijgt dit zijn strot nou uit als je naar die 1e helft hebt zitten kijken? Jezus christus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 20 uur geleden zei Elsjorro1990: Welke dorpsidioot krijgt dit zijn strot nou uit als je naar die 1e helft hebt zitten kijken? Jezus christus. Zolang hij Klaassen op blijft stellen spelen we gewoon met tien man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Zolang hij Klaassen op blijft stellen spelen we gewoon met tien man. En de rest van de domme keuzes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Op 22-10-2022 om 22:36 zei cimbomcu: Al die negativiteit hier Prima 2de helft gezien. Negativiteit over de eerste helft was toch meer dan terecht? De restverdediging was in de eerste helft nog niet zo slecht dit seizoen als tegen RKC. Maak mij echt zorgen hoe slecht wij defensief staan onder Schreuder. Tweede helft was inderdaad beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 17 minuten geleden zei Dansmeister: Negativiteit over de eerste helft was toch meer dan terecht? De restverdediging was in de eerste helft nog niet zo slecht dit seizoen als tegen RKC. Maak mij echt zorgen hoe slecht wij defensief staan onder Schreuder. Tweede helft was inderdaad beter. Voor mensen die niet wekelijks naar onze club kijken zal het vast overkomen alsof wij allemaal zitten te zeuren. Ajax staat tenslotte bovenaan en vier punten los van de concurrenten. Wat mij betreft houdt de polonaise daar ook wel op. Grote delen van wedstrijden is het echt bar en boos wat we op de mat leggen. De eerste helft in Waalwijk was daar een goed voorbeeld van. Dat je met 1-1 de rust is gaat is meer geluk dan wijsheid. Misschien hebben we minder kwaliteit dan gedacht en is overwinteren in de CL dit jaar nooit realistisch geweest. Toch weiger ik te geloven dat dit het maximale is wat in deze groep zit. Ik vind dat wij nationaal echt minder in de problemen moeten komen en ook Europees meer hadden kunnen laten zien. Dus ja daarop zijn wij als Ajacieden, wat mij betreft terecht, kritisch. We kunnen niet hopen dat de concurrenten zoals in het F. de Boer tijdperk maar punten blijven morsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Voor de liefhebber: Chico basis. Kan zelf helaas niet kijken. Zit zo met vrienden bij Jong FC Utrecht tegen PEC Zwolle. ‘Voetbaldier’. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Staat niet in de tv gids 🙁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Voor de liefhebber: Chico basis. Kan zelf helaas niet kijken. Zit zo met vrienden bij Jong FC Utrecht tegen PEC Zwolle. ‘Voetbaldier’. Die verdediging :( En Rasmussen op 10 en Misehouy op de bank... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Kun je Ajax - Liverpool ook online kijken? Laptop of iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Anno 2022 lijkt me dat wel, ja. Gewoon via de website van RTL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 5 uur geleden zei Thierryvane: Anno 2022 lijkt me dat wel, ja. Gewoon via de website van RTL. Gratis ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten