Socrates Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Mja, beetje rare transfer imo. Maar ja, wie weet krijgt hij wat vorm terug. 20M wel wat veel voor een speler van die leeftijd voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 32 minuten geleden zei Rogier.: Laten we het er maar op houden dat deze man veel te goed is voor de Eredivisie. Hoop ik dan. Word graag verrast, weet niet echt hoe goed hij echt is. 20 miljoen is in ieder geval wel al een veel acceptabeler bedrag. Ik snap de logica van Ajax in dezen niet zo goed. Een hoop geld voor iemand die je (waarschijnlijk) niet voor zo'n bedrag nog verkoopt. Volgens mij hadden ze al een vrij oude spelersgroep. Genoeg ervaring zou je zeggen. En ook genoeg tijd om een jong talent te scouten. Lijkt me dat Ajax inmiddels de naam én het budget heeft om te strijden om de grootste talenten. Dat je de volgende binnenhaalt die je tientallen miljoenen winst kan opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Zojuist zei MetalMichael: Ik snap de logica van Ajax in dezen niet zo goed. Een hoop geld voor iemand die je (waarschijnlijk) niet voor zo'n bedrag nog verkoopt. Volgens mij hadden ze al een vrij oude spelersgroep. Genoeg ervaring zou je zeggen. En ook genoeg tijd om een jong talent te scouten. Lijkt me dat Ajax inmiddels de naam én het budget heeft om te strijden om de grootste talenten. Dat je de volgende binnenhaalt die je tientallen miljoenen winst kan opleveren. Dat laatste hadden ze dus al gedaan met Portugeesje, Ihattaren en eerder Kudus. Had dan een jonge gast voor op links gehaald, achter Bergwijn. Daramy en Bandé zijn immers toch al geflopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 (bewerkt) Ocampos op basis van de eerste compilatie die ik zie een allround speler, die redelijk fysiek is voor een buitenspeler, maar niet bijzonder snel. Vind ik een compilatie kijken van Ziyech wel wat interessanter. 30 augustus 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 (bewerkt) Het is wel echt een kwaliteitsspeler hoor, zoals ik al eerder zei heel compleet ook. Hij is niet super snel, heeft wel diepgang achter de laatste linie, kan goed voetballen, technisch goed onderlegd, fysiek sterk, aardig tweebenig en ook verdedigend verzaakt die nooit. Enige is dat ik hem meer ken als linksbuiten, maar goed hij is voetballend dus zo goed dat hij op rechts het ook moet kunnen. Totaal andere type dan Antony iig. Marktwaarde hoeft niet altijd he, opzich genoeg jong potentieel die zich kan ontwikkelen en later evt doorverkopen, ook wel behoefte aan zo'n speler zoals Tadic en Blind toen waren toen ze net terug kwamen. Zijn cijfers: 135 wedstrijden La Liga Sevilla: 34 goals en 15 assists 132 wedstrijden Ligue 1 Marseille: 27 goals en 16 assists 96 wedstrijden Ligue 1: Monaco 15 goals en 8 assists. Voor dat soort top competities best prima statistieken. 30 augustus 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Speelde juist altijd rechtsbuiten, is daar ook wel beter. Maar bracht daar te weinig voetbal en maakt sindsdien af en toe minuten op links. Tja, het is geen Papu of Suso. Dat zijn rasvoetballers. Dit is een soort opgevoerde El Ghazi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Socrates: Speelde juist altijd rechtsbuiten, is daar ook wel beter. Maar bracht daar te weinig voetbal en maakt sindsdien af en toe minuten op links. Tja, het is geen Papu of Suso. Dat zijn rasvoetballers. Dit is een soort opgevoerde El Ghazi. Dat vind ik niet, is veel technischer, intelligenter en beter aan de bal dan El Ghazi. Die moet het juist hebben van zijn snelheid, diepgang en schot. Kan hoor rechtsbuiten, ik ken hem uit zijn tijd bij Marseille, daar veel op links. 30 augustus 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Ocampos stond rechtsbuiten idd bij Sevilla. Is wel een echte dribbelaar, staat in de top-5 van geslaagde dribbelacties in la Liga vanaf 2019. Hij is wel uit vorm zeker een jaar. Speelt ook niet zoveel meer. Zijn expected goals en expected assists liggen beide niet heel hoog, ook al niet voor Sevilla Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Prima speler op fm jaren terug. Zam wel weer flinke upgrade krijgen als hij bij ajax gaat spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 56 minuten geleden zei cimbomcu: Dat vind ik niet, is veel technischer, intelligenter en beter aan de bal dan El Ghazi. Die moet het juist hebben van zijn snelheid, diepgang en schot. El Ghazi snelheid en diepgang? Nee joh. Bal in de poten, schaartje, naar binnen en schieten. Ocampos is ook een beetje dat type: sterk fysiek + hard werken + aardige techniek. En ja, met 'opgevoerde El Ghazi' bedoelde ik dus ook wel een stukje beter dan de werkelijke El Ghazi inderdaad. Had trouwens een spits moeten worden als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 20 minuten geleden zei Socrates: El Ghazi snelheid en diepgang? Nee joh. Bal in de poten, schaartje, naar binnen en schieten. Ocampos is ook een beetje dat type: sterk fysiek + hard werken + aardige techniek. En ja, met 'opgevoerde El Ghazi' bedoelde ik dus ook wel een stukje beter dan de werkelijke El Ghazi inderdaad. Had trouwens een spits moeten worden als je het mij vraagt. Dan denk ik wel een spits in een 4-4-2, mist daarvoor iets te veel duelkracht. Iemand om Lukaku heen als de Lautaro Martinez vorm zie ik wel wat voor hem nog. Misschien samen met Luuk kan dat best goed uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei rich ruzzian: Ocampos stond rechtsbuiten idd bij Sevilla. Is wel een echte dribbelaar, staat in de top-5 van geslaagde dribbelacties in la Liga vanaf 2019. Hij is wel uit vorm zeker een jaar. Speelt ook niet zoveel meer. Zijn expected goals en expected assists liggen beide niet heel hoog, ook al niet voor Sevilla Had hij niet een keer een redelijk zware blessure na een zware overtreding op hem? Of verbeeld ik mezelf dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 7 minuten geleden zei timpy00: Had hij niet een keer een redelijk zware blessure na een zware overtreding op hem? Of verbeeld ik mezelf dat? Nee klopt volgens mij ook ja. Ik herinner me vooral Ocampos goed deed bij Monaco.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei Socrates: El Ghazi snelheid en diepgang? Nee joh. Bal in de poten, schaartje, naar binnen en schieten. Ocampos is ook een beetje dat type: sterk fysiek + hard werken + aardige techniek. En ja, met 'opgevoerde El Ghazi' bedoelde ik dus ook wel een stukje beter dan de werkelijke El Ghazi inderdaad. Had trouwens een spits moeten worden als je het mij vraagt. Kan zijn dat hij is verandert, maar El Ghazi bij Ajax was echt van de diepgang en snelheid ja. Stond toen ook gewoon veel op rechts en dus niet naar binnen en schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 De dag begint niet lekker: voorlopig een streep door de transfer van Ocampos. RVC gaat niet akkoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 12 minuten geleden zei Thierryvane: De dag begint niet lekker: voorlopig een streep door de transfer van Ocampos. RVC gaat niet akkoord... Las het ja, WTF...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) Dit is toch wel een beetje gênant. Vraag me af wat Ocampos hier nu van zou denken, nog los van de reputatieschade. Dit geeft toekomstige mogelijke spelers wel te denken. 31 augustus 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Amateurisme ten top natuurlijk. Heel benieuwd naar de reden hierachter. "Gelukkig" gaat de transfer van Kluivert > Fulham niet door. Echt heel gauw normaal doen RVC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 En vrijwel op hetzelfde moment gaat Kluivert niet naar Fulham. Ik hoop dat dit gewoon betekent dat Ziyech wel komt. Als er niks meer komt, zou een naar gevoel achterlaten zo aan het eind van de transferperiode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 4 minuten geleden zei Thierryvane: Amateurisme ten top natuurlijk. Heel benieuwd naar de reden hierachter. Dit vooral inderdaad. Hoe heeft H2 ook geen contact met de RvC over zo'n transfer, dan zeggen ze toch meteen dat ze twijfels hebben. En al helemaal gegeven dat Antony al wéken in de lucht hangt, dan zou je zeggen dat een optie als Ocampos toch allang besproken zou moeten zijn. Echt een hele vreemde situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ook goed nieuws op Twitter: De storm bij Ajax rondom Ocampos heeft geen invloed op Grillitsch (27) naar Ajax. De kans is erg groot dat hij vandaag of morgen Ajacied is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 37 minuten geleden zei Thierryvane: Amateurisme ten top natuurlijk. Heel benieuwd naar de reden hierachter. "Gelukkig" gaat de transfer van Kluivert > Fulham niet door. Echt heel gauw normaal doen RVC. Bijna 29. 20 miljoen plus een miljoenensalaris en bonussen zonder restwaarde. Ajax heeft op die positie twee aankopen met onze Portugese dribbelaar en de vorig jaar aangekochte Berghuis. Zeker omdat ook Grillitsch gaat komen, die niet slecht zal verdienen. Salarishuis zal flink uitpuilen en de RVC zal daar vast ook over twijfelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Het is gewoon bizar dat er tussen H2 en de RVC iets flink mis is gegaan. Erg sneu voor die jongen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 13 minuten geleden zei Dansmeister: Bijna 29. 20 miljoen plus een miljoenensalaris en bonussen zonder restwaarde. Ajax heeft op die positie twee aankopen met onze Portugese dribbelaar en de vorig jaar aangekochte Berghuis. Zeker omdat ook Grillitsch gaat komen, die niet slecht zal verdienen. Salarishuis zal flink uitpuilen en de RVC zal daar vast ook over twijfelen. Je hebt gelijk. Snap alleen niet waarom er altijd naar de restwaarde gekeken moet worden. Jongen is 28 en topfit, staat er direct, speelt al jaren op (hoog) niveau in Europa en is Argentijns international. Berghuis op rechts ben ik geen fan van en Conceicao is afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 59 minuten geleden zei Thierryvane: Ook goed nieuws op Twitter: De storm bij Ajax rondom Ocampos heeft geen invloed op Grillitsch (27) naar Ajax. De kans is erg groot dat hij vandaag of morgen Ajacied is. Ik hoop vandaag, want morgen is de transferdeadline voorbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten