Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

Berghuis en Kamaldeen spelen alleen niet op dezelfde positie. Sancho naar United kan wel helpen. Gezien de zaakwaarnemer vooral United gebruikte als drukmiddel voor wat extra commissie.  Hopelijk kan Kudus hem nog even overhalen. Alles ligt klaar om

te tekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Regis:

Berghuis en Kamaldeen spelen alleen niet op dezelfde positie. Sancho naar United kan wel helpen. Gezien de zaakwaarnemer vooral United gebruikte als drukmiddel voor wat extra commissie.  Hopelijk kan Kudus hem nog even overhalen. Alles ligt klaar om

te tekenen.

Spelen inderdaad niet op dezelfde positie. Maar dat betekent nog niet dat de twee transfers volledig onafhankelijk zijn. Ik zie bijvoorbeeld best de optie dat Sulemana wordt gehaald als linksbuiten, met Neres (tot hij daadwerkelijk vertrekt) en Antony als opties voor de rechtsbuiten. Als Sulemana niet doorgaat, wordt Berghuis de optie voor Ajax en is Neres initieel concurrent voor Tadic op linksbuiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit jaar is wel echt het perfecte moment om Neres weg te doen, die is sinds het CL seizoen echt wel uit vorm en ook wat blessure gevoeliger geworden sinds zijn problemen met zijn knie. Dit is denk ik wel het eerste seizoen waar die daadwerkelijk een zomerstop heeft gehad en misschien doet dat hem wel goed. 

Ondanks dat het zo rustig is over Tagliafico, wie zien jullie als zijn opvolger? Zal de vraagprijs van Wijndal nu omlaag zijn gegaan met zijn geringe aantal minuutjes op het EK? (dankjewel Frenk) In de jeugd loopt er niet echt iemand rond die het kan overnemen toch? En Mazza of Rensch zie ik liever daar ook niet staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei La Pulga:

Dit jaar is wel echt het perfecte moment om Neres weg te doen, die is sinds het CL seizoen echt wel uit vorm en ook wat blessure gevoeliger geworden sinds zijn problemen met zijn knie. Dit is denk ik wel het eerste seizoen waar die daadwerkelijk een zomerstop heeft gehad en misschien doet dat hem wel goed. 

Ondanks dat het zo rustig is over Tagliafico, wie zien jullie als zijn opvolger? Zal de vraagprijs van Wijndal nu omlaag zijn gegaan met zijn geringe aantal minuutjes op het EK? (dankjewel Frenk) In de jeugd loopt er niet echt iemand rond die het kan overnemen toch? En Mazza of Rensch zie ik liever daar ook niet staan.

Hoezo perfecte moment om Neres weg te doen? Krijgt er nu geen 40 miljoen meer voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-7-2021 om 19:34 zei La Pulga:

Killer Kamaldeen richting Rennes.

Ik kon jouw citeerding niet verwijderen Thierry

Dit is trouwens niet per se zo he. Hij was puur op bezoek bij Rennes net als dat hij bij Ajax is geweest. Is momenteel met FCN in Nederland. Op een paar KM van de plek waar Ajax maandag heen gaat voor een trainingskamp. Niet dat verder iets zegt, maar heb nog steeds wel een heel goed gevoel over deze transfer. Alles is in principe rond. Hij moest alleen zelf nog een keus maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Tadic-geruchten worden ook steeds sterker. Ondanks dat hij vaak heeft aangegeven bij Ajax te willen blijven, kan ik me voorstellen dat hij toch nog een mooi avontuur aan zou willen gaan alvorens terug te keren bij Ajax in een trainersrol. Opvallend in ieder geval dat de Nederlandse media nog niks gemeld heeft, betekent wel dat het ook echt lariekoek kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn niet de meest betrouwbare bronnen die het tot nu melden toch? Hoop wel dat hij blijft hoor. Is veel te belangrijk voor ons en vooral veel te goed voor de eredivisie. Is ook recent verhuist in Amsterdam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AC Milan denkt serieus aan de komst van Dusan Tadic, zo weet Gianluca Di Marzio te melden. Volgens de Italiaanse transferexpert, die werkzaam is voor onder meer Sky Italia, staat de 32-jarige aanvoerder van Ajax open voor een overstap naar Italië. Er zou reeds contact zijn geweest tussen AC Milan en de entourage van Tadic, al valt nog te bezien in hoeverre Ajax bereid is mee te werken aan zijn vertrek. Nicolò Schira voegt zaterdagavond toe dat Tadic een contract tot medio 2024 vraagt, met daarin een salaris van vier miljoen euro per jaar.

Italiaanse transferexpert, klinkt als iemand die er verstand van heeft.

Ik hoop ook dat hij blijft maar gun hem nog wel een stap naar Italië. Misschien is dit nog wel een grotere held dan Ziyech maar dat merken we pas zodra die weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites