FlyD Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Inderdaad, dat zal een jeugdkeeper geweest zijn. Serge van den Ban lijkt me iets te jong om toen de 'hoogste' jeugdkeeper te zijn geweest, maar ik vind niet direct wie het wel is. Jeroen Verhoeven stroomde dat jaar ook de jeugd van Ajax in (maar was dus ook te jong). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 4 minuten geleden zei PJHoutman: Ik vermoed dat het concept 'derde keeper' toen nog niet echt bestond. Zal wel gewoon een jeugdkeeper op de bank hebben gezeten als één van de twee er niet was. Het is net te vroeg voor Serge van den Ban maar zo iemand zal het wel geweest zijn. Deze tip inspireerde me zodoende dat ik op de naam Casper Nelis kwam. Denk dat hij het is. brainwaive is daarmee wel opgelost tenzij iemand een betere optie heeft. Het is echt te warm om normaal na te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 6 minuten geleden zei Arezo: Deze tip inspireerde me zodoende dat ik op de naam Casper Nelis kwam. Denk dat hij het is. brainwaive is daarmee wel opgelost tenzij iemand een betere optie heeft. Het is echt te warm om normaal na te denken. Dat kan weleens kloppen. Er hadden dat jaar maar 2 keepers (Sar en Grim) een rugnummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Max. 10 miljoen voor Traoré. Die Marc Overmars verdient écht een standbeeld voor z'n transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 10. Heb altijd wel iets met Shaktar, zou er bijna verdrietig van worden voor hen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Traoré gaat het nog ver schoppen, verbaas me niet heel erg over het bedrag. Wel benieuwd wat ze nu gaan doen. Danilo is het ook niet, en met alleen Haller & Tadic lijkt me niet erg verstandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 28 minuten geleden zei Rogier.: Traoré gaat het nog ver schoppen Als uitsmijter misschien ja. Voetballend matig, niet veel snelheid en zelfs als fysiek aanspeelpunt was hij lang niet altijd vlekkeloos. Ook geen enorme killer. Lijkt me sterk dat hij het 'ver gaat schoppen'. Tenzij je met ver doelt op afstand vanaf Nederland. Want ik zie hem hierna wel afzakken naar een club als Loedogorets, om vervolgens wat geld te verdienen in Japan of Qatar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Ach ja iedereen dacht ook Justin niks zou worden na Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 1 uur geleden zei Socrates: Voetballend matig, niet veel snelheid en zelfs als fysiek aanspeelpunt was hij lang niet altijd vlekkeloos. Ook geen enorme killer. Lijkt me sterk dat hij het 'ver gaat schoppen'. Tenzij je met ver doelt op afstand vanaf Nederland. Want ik zie hem hierna wel afzakken naar een club als Loedogorets, om vervolgens wat geld te verdienen in Japan of Qatar. Zo zou ik Lukaku een aantal jaar geleden ook omschreven hebben Maar ik geloof niet dat Traoré ook maar enigszins in de buurt van zijn niveau gaat komen. Toch zou het me niet verbazen als hij, mits goed gebruikt, redelijk succesvol kan zijn in Oekraïne om een overstap te verdienen naar een Engelse middenmoter (om daar dan te mislukken). Ben wel benieuwd wat Ajax nu gaat doen met die spitspositie. Zouden ze echt voldoende geloven in Danilo of zelfs Hansen? Dat betwijfel ik. Rond Scherpen is het plots ook stil geworden. Die was eerst rond met Zwolle en dan bijna met Brighton, maar nu hoor je daar niks meer van. Kotarski is ondertussen wel weg en Jay Gorter is vastgelegd (zonder terug verhuur of iets dergelijks). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 (bewerkt) https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/brobbey-zie-jij-iemand-van-negentien-de-kans-krijgen-in-italie Hoe meer je over de Brobbert-situatie leest, hoe zieliger ik het begin te vinden nu duidelijk wordt hoe het is gelopen. Die jongen kan nog geen woord Duits, heeft geen woonruimte, kent de Duitse competitie amper, weet niet eens in wat voor stad hij terecht komt, en dat moet zich alleen gaan redden als 19-jarige 'niet zo slimme jongen'. Die is gewoon kneiterhard in z'n ootje genomen door die zaakwaarnemers, ongekend. Hopelijk is de begeleiding bij Leipzig top, want anders gaan we hem niet meer terugzien. Bij RKC misschien. 19 juni 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 Als Traoré in de top en Brobbey bij een RKC eindigt krijg je 1.000 euro van me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 16 uur geleden zei Kyrill: Ach ja iedereen dacht ook Justin niks zou worden na Ajax Justin Kluivert? Is ook nauwelijks beter geworden na Ajax toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 41 minuten geleden zei Socrates: Als Traoré in de top en Brobbey bij een RKC eindigt krijg je 1.000 euro van me. Deze quote ik even Niet dat ik per se verwacht dat het gaat gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 Echte VVD'er he, laat geen kans om geld af te pakken van de armen onbenut! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Justin Kluivert? Is ook nauwelijks beter geworden na Ajax toch? 72 duels in 3 jaar voor Roma en Leipzig is wel heel wat meer dan 44 voor Ajax in 3 jaar tijd. Das in mijjn ogen heel wat meer dan meeste mensen verwacht hadden. Niet meer gescoord maar das ook niet hoofdtaak van buitenspeler/winger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Heerlijk antwoord van Remko https://www.dumpert.nl/item/100002460_aeda632d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Ajax wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een twintigjarige aanvaller uit Argentinië. Julián Álvarez staat volgens het Argentijnse Olé in de belangstelling van de Amsterdamse club én Aston Villa. De interesse lijkt concreet: deze week brengt zaakwaarnemer Fernando Hidalgo een bezoek aan Amsterdam om met Ajax-directeur Marc Overmars te praten over een mogelijke deal. Hidalgo zal zich ook bij andere clubs melden, onder meer in Birmingham voor een gesprek met Aston Villa, aldus Olé. Álvarez is een 21-jarige aanvaller van River Plate, die het best tot zijn recht komt als rechtsbuiten. Hij was afgelopen seizoen de assistkoning van de competitie en is op dit moment met Argentinië actief op de Copa América. Daar speelt Álvarez samen met twee Ajacieden: Nicolás Tagliafico en Lisandro Martínez. Aston Villa hoopt Álvarez in de tussentijd te verleiden om voor de Premier League te kiezen. De club uit Birmingham lijkt bereid om 17,5 miljoen euro te bieden. Dat bedrag komt in de buurt van de vraagprijs die River Plate hanteert. Álvarez wordt volgens Olé ook in de gaten gehouden door Juventus, Valencia en Real Sociedad. Zijn contract loopt medio 2022 af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Nieuwe Ajax shirt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Berghuissiiee let's gooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Ze moeten me wel hebben vandaag in de kranten, Ronaldo naar Barca en Berghuis naar Ajax... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Leuk voor Antony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Mag hopen dat het Feyenoord pesten is. Steven echt niet welkom in Amsterdam. Naja on koffie te zetten misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 11 minuten geleden zei Socrates: Leuk voor Antony. Naja zoveel heeft die niet te vrezen voor Berghuisje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Afkoopsom is het weeksalaris van Tadic, ik zou 'm inderdaad gewoon halen om Feyenoorders te bezeiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Misschien kunnen ze hem linksback maken, zit een stevige tackle op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten