Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dit word wel het makkelijkste kampioenschap die ik meegemaakt heb volgens mij. Ben ik nu arrogant Karel? 

Nee, snor. Want dat blijkt uit resultaten tot nu toe. As Roma moet überhaupt nog gespeeld worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

26 minuten geleden zei La Pulga:

Ik ga er vanuit dat het gewoon luchtig is gezegd, zelfde als je als Arsenal zijnde een City/Bayern loot in de CL. Dan zeg je ook toch als grapje dat het EZ wordt voor Arsenal?

Tering dat ik dit moet uitleggen nog ook.

Je uitleg vriendje, raakt kant noch wal. En loopt behoorlijk mank. Ten eerste Ajax fans bedoelen niet als grap, ze menen het. Ten tweede ik heb nog nooit gezegd iets Ez wordt voor Arsenal, laat staan als grap tegen Bayern of City. Enige wat gezegd heb Arsenal, niet mag klagen over de loting in de EL. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Je uitleg vriendje, raakt kant noch wal. En loopt behoorlijk mank. Ten eerste Ajax fans bedoelen niet als grap, ze menen het. Ten tweede ik heb nog nooit gezegd iets Ez wordt voor Arsenal, laat staan als grap tegen Bayern of City. Enige wat gezegd heb Arsenal, niet mag klagen over de loting in de EL. 

Is een voorbeeld..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Is een voorbeeld..

Ik zei al eerder, ga vooral mee door, als fans, prima. Maar geef gewoon eerlijk toe geintje of niet, Ajax fans in hun DNA zit, hoog van toren te blazen. Lees vooral dit topic door, zegt genoeg. Tuurlijk hoop ik niet, As Roma echt doorgaat, ik ken buiten Ajax geen 1 andere club en fans ter wereld, die zo zelfverzekerd en hoog van toren blazen, noch voor je tegenstander überhaupt moet spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bolderbast:

Dat gezanik van je hebben we nu al vaak genoeg gehoord. 

Kennelijk niet. Toch een beetje alsof Marco Borsato iemand erop wijst dat vreemdgaan echt niet de bedoeling is in een relatie, die vorige pagina. 

Elke keer dat Tadic of Brobbey in de spits speelt ipv Haller is toch wel een verademing, trouwens. Blijft een idiote aankoop voor dat bedrag. 

Verder is ADO vreselijk slecht, maar dat mag je hier niet zeggen, natuurlijk. Om dan maar positief te zijn: Rensch speelt weer prima. Geen Dest, maar gewoon keurige verdediger. Die ik ook nog wel als 6 zie spelen, compleet genoeg voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je scherp bent en in iets hoger tempo speelt staat het gewoon 7-0 wss. treurig dat dit kan op het hoogste niveau.  Verder zal dit nog wel richting de 7/8-0 gaan wss.  Jammer dat er geen potentiële debutanten op de bank zitten (oke Kotarski, maar dat gaat echt niet gebeuren). 

Klaassen en Neres moeten zich wel schamen wat ze laten zien hoor trouwens. Echt nog geen goede bal gezien van die gasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschrikkelijke 2de helft wel zeg. Hoe de fack laat je Traore en Labyad nog invallen:cab: Er zat al niet veel tempo in, maar dat maak je zo helemaal dood. Echt onbegrijpelijk. Hebben beide ook niets goed gedaan. Verder valt er eigenlijk niets te zeggen over deze pot. Dood simpele overwinning en de uitslag had veel groter moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Regis:

Verschrikkelijke 2de helft wel zeg. Hoe de fack laat je Traore en Labyad nog invallen:cab: Er zat al niet veel tempo in, maar dat maak je zo helemaal dood. Echt onbegrijpelijk. Hebben beide ook niets goed gedaan. Verder valt er eigenlijk niets te zeggen over deze pot. Dood simpele overwinning en de uitslag had veel groter moeten zijn.

Uiteindelijk is het wel van belang ook dat soort jongens tevreden te houden en perspectief te geven. Al deel ik je mening dat ik in dit soort wedstrijden liever jeugdspelers zie invallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Irriteer me eerder aan Idrissi. Die is net zo voorspelbaar als Younes en zijn uitstraling staat me persoonlijk niet zo aan. Had in deze pot liever wat meer speelminuten voor Kudus gezien en zou uberhaupt Taylor wel weer eens willen zien meedraaien in zo'n gespeelde pot.

Anyway, vond die eerste helft wel dikke prima. Hopelijk komen we straks net zo goed uit de interlandweek en stelt Koeman Blind niet teveel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei ROEMM:

Uiteindelijk is het wel van belang ook dat soort jongens tevreden te houden en perspectief te geven. Al deel ik je mening dat ik in dit soort wedstrijden liever jeugdspelers zie invallen. 

ja ik zie dan liever Kudus invallen. Een basisspeler. Die nog wat toevoegt.

Traore mag nu ook niet meer meedoen in jong. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom ben je niet objectief in deze Thier? Ken je hem?

Ik vind het een leuke voetballer voor bijv Utrecht en Vitesse. Maar denk voor Ajax niet nodig. Genoeg spelers op die positie die ik beter acht. Dan zie ik nog liever Henk komen. Omdat dat enorm cult is en ik er Bulykin vibes van krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop toch dat ze Kudus, Taylor en eventueel Eiting een kans geven voor ze Veerman aantrekken. Als ze nog een middenvelder kopen zie ik liever iemand die verdedigend sterker is, maar ook wel kan voetballen.

Idrissi kan weleens een totaal overbodige transfer blijken zolang Neres en Antony (en Tadic) fit blijven. Maar het is wel te begrijpen want ik zie op die positie in de jeugd geen jongens die al klaar zijn als alternatief. Unuvar laat de laatste weken wel weer iets meer zien bij Jong, maar dat is toch nog een ander niveau.

Weet iemand hoe het precies zit met de regels voor het op de bank zitten bij Ajax 1 en nog spelen bij Jong? Zou wel graag meer kansen zien voor enkele spelers van Jong in deze wedstrijden. Of is dat nu ook nog moeilijker vanwege Corona-bubbels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Regis:

ja ik zie dan liever Kudus invallen. Een basisspeler. Die nog wat toevoegt.

Traore mag nu ook niet meer meedoen in jong. 

Eens hoor. Dit was bij uitstek ook een wedstrijd om Kudus meer ritme op te laten doen. Heb de wedstrijd zelf niet gezien, dus was me ff ontgaan dat hij niet is ingevallen. 

Maar dat ie in dit soort potjes Traore en Labyad nog wat minuten geeft, snap ik wel. Wat mij betreft verkoop je hen komende zomer, maar tot die tijd wel zaak om alle 'kikkers in de kruiwagen' te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

We winnen 5-0 met acht vingers in de neus, dat een Labyad/Traoré dan minuten krijgen boeit me werkelijk waar geen hol. Lekker verkopen na dit seizoen en succes verder.

Zou dit echt/fake zijn? Persoonlijk enorm fan van die jongen.

Viel zwaar tegen in die bekerpot. Dat is toch het niveau dat je het dan tegen Ajax moet laten zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rogier.:

Zou je 'm willen zien bij Ajax? Ik zie liever Eiting terugkomen, en het middenveld is nu al te vol voor een aankoop.

Eiting is inmiddels wel een beetje over toch? Die heeft aangetoond lekker te kunnen ballen, maar een handelingssnelheid te hebben die te laag is voor die positie bij Ajax.

Over Rensch stel ik mijn mening ietwat bij. Gisteren kon je zien wat hij in zijn mars heeft, ook al was het tegen een ploeg van 3e klasse niveau. Op deze manier voegt hij wel degelijk iets toe aan die positie :)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites