Bolderbast Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 Ik vond het geen rode kaart (en al helemaal geen overtreding op Tagliafico ), maar Nico moet ook gewoon op zijn benen blijven staan. Hij moet neelopen met die aanvaller en de bal verwerken, want hij is er eerder bij. Niet zo'n dwaze sliding maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lorgotz Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 Wat vinden van jullie van de spits positie? Is die positie niet wat te dun bezet? Traore heeft namelijk op mij nog niet echt indruk weten te maken. Labyad deed het leuk in de voorbereiding maar lijkt me zeker kwaliteit tekort komen in de Champions League. Tadic was vorig jaar een prima optie in de spits, maar dan alsnog is het met bovengenoemde spelers zeker niet de kwaliteit waar je op moet mikken gezien het doel wat Ajax voor ogen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 Tadic is momenteel de enige geschikte optie inderdaad. Dan moet je wel zeker Promes en Neres of Antony op de flanken hebben met enige diepgang, want anders gaat het inderdaad niet werken. Gezien we ook niet over een echt geschikte 10 beschikken na het vertrek van Van de Beek. Ja Ekkelenkamp kan het misschien redelijk invullen, maar ook alleen tegen de RKC's en Emmens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 (bewerkt) Wat vinden jullie van Joey Veerman naar Ajax? @Zeus Ik zie daarin wel een Frenkie - Schone blok voor mij met Gravenberch - Veerman. Waarbij zeggende dat laatste 2 daar zeker defensief stappen in moeten maken, maar volgens mij zouden ze het wel kunnen. 14 september 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 Te weinig gezien om een fatsoenlijk oordeel over te vellen. Ik vind wel dat Gravenberch iemand naast zich nodig heeft die meer defensieve arbeid levert. Je onderschat denk ik de defensieve waarde van De Jong in dat succesjaar (en dan nog was het vaak nog riskant). Heb overigens laatst in de voorbereiding éne Van den Berg gezien bij FC Utrecht. Dat vond ik wel een technisch vaardige middenvelder die het spelletje snapt. Veerman zou ik eens beter moeten bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 @Zeus: Vind je het gek dat Gravenberch minder speelde. Aan wie moet hij de bal kwijt? Alvarez doet niet mee met het spel, Promes staat als 10 naast de spits en is bovendien geen meevoetballer. Ons middenveld bestaat momenteel uit 1 middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 september 2020 Share Geplaatst 14 september 2020 Ook simpele balletjes gingen mis. En er waren meer aspecten buiten enkel de passing die ik benoemde die ondermaats waren hè? Maar wel eens over het middenveld ja, dat zeg ik al drie weken. Promes op tien is niks. Zeker niet als Alvarez erachter staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Benfica eruit, pot nummer 2 voor ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Zal Ajax, nu AZ geen CL speelt, een poging wagen om Boadu op te pikken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Nee joh, haha. Als ze vandaag hadden gekeken dan hadden ze al gezien hoeveel die jongen te kort komt. We moeten kappen met die hype, echt een beperkte spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 (bewerkt) Vind het eigenlijk wel jammer dat we niet in pot 3 zitten. Verwacht eerlijk gezegd niet dat we doorgaan, tenzij we geluk hebben met de loting. In pot 3 hadden we in jeder gevak kans om Ziyech, Frenkie of Donny te loten. Was leuk geweest. Wordt nu wat lastiger met alleen Matthijs bij Juve. Edit: never mind, even gekeken welke ploegen er in pot 3 zitten en dat is niet geweldig. Zolang we Inter niet loten is dat prima te doen (ja, zelfs Atalanta, Leipzig & Lazio denk ik). 15 september 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 12 uur geleden zei The Saint: Zal Ajax, nu AZ geen CL speelt, een poging wagen om Boadu op te pikken? Als we het dan toch hebben over AZ-spelers kopen, kan je het beter over Koopmeiners hebben. Speelt veel als CV laatste tijd, maar die lijkt me eigenlijk de ideale voetballende 6 naast Gravenberch. Loopt ook al wat langer mee en brengt daardoor ook wel wat ervaring. Ben benieuwd hoe @Zeus dat ziet. Hij lijkt me in ieder geval niet haalbaar overigens, zal Ajax 20+ miljoen voor moeten neerleggen (Huiberts kennende), en dat gaan ze niet doen. Als Koopmeiners al naar Ajax wil en niet naar het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 55 minuten geleden zei Rogier.: Als we het dan toch hebben over AZ-spelers kopen, kan je het beter over Koopmeiners hebben. Speelt veel als CV laatste tijd, maar die lijkt me eigenlijk de ideale voetballende 6 naast Gravenberch. Loopt ook al wat langer mee en brengt daardoor ook wel wat ervaring. Ben benieuwd hoe @Zeus dat ziet. Hij lijkt me in ieder geval niet haalbaar overigens, zal Ajax 20+ miljoen voor moeten neerleggen (Huiberts kennende), en dat gaan ze niet doen. Als Koopmeiners al naar Ajax wil en niet naar het buitenland. Koopmeiners moet je imo niet aan willen beginnen. Veel te lage handelingssnelheid we hebben juist iemand nodig die voor defensieve stabiliteit zorgt, Verder hebben we ook barweinig te zoeken in de CL, denk ik met de huidige groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Wijndal mag wel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Schone, Propper of Klaassen als controleur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Wat dacht je van die 3 lekker laten waar ze zitten en gewoon kwaliteit halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 30 minuten geleden zei cimbomcu: Schone, Propper of Klaassen als controleur? Ik zag die titel ook op VI. Ik weet niet van wie dat komt, maar die zou ik meteen ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Zeus: Ik zag die titel ook op VI. Ik weet niet van wie dat komt, maar die zou ik meteen ontslaan. Komt vanuit hun Ajax podcast. Daar zit Freek Janssen in als clubwatcher vanuit VI en Arco Gnocchi, Ajax supporter en redelijk 'groot' op twitter. Heb hem nog niet beluisterd maar kan mij voorstellen dat dit vanuit Arco kwam. Oh kwam vanuit Freek. Bizar. Had hem hoger zitten 16 september 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Ben je voor je werk voetbaljournalist, kom je niet verder dan twee recentelijk vertrokken spelers en een oud-PSV'er. Dat die kerel zich eens flink gaat schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Welke namen komen jullie mee dan? Schone > staat er gelijk en kent alles en iedereen. Staat ook geen jeugd in de weg, en kun je ook makkelijker op de bank zetten. Klaassen > echte Ajacied, multifunctioneel, ervaren en leider. Propper > Vind ik sowieso een hele goede speler, maar misschien te duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 2 uur geleden zei cimbomcu: Welke namen komen jullie mee dan? Schone > staat er gelijk en kent alles en iedereen. Staat ook geen jeugd in de weg, en kun je ook makkelijker op de bank zetten. Klaassen > echte Ajacied, multifunctioneel, ervaren en leider. Propper > Vind ik sowieso een hele goede speler, maar misschien te duur. Schone, leuk gedaan maar was al op ze eind, Gaat het echt niet meer kunnen invullen. Klaassen is geen 6, moet je sowieso wel blij zijn dat die eenmaal weg is. Propper, enige goede optie maar denk niet haalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 Hoe zou Labyad het op 6 doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 1 minuut geleden zei Chiemel: Hoe zou Labyad het op 6 doen? Ongeschikt. Hag moet lekker Promes op 11, Tadic op 9 en Labyad op 10 daar zwervend omheen laten. Dan kan Labyad doen waar hij goed in is, voor creativiteit voorin zorgen. Eiting schijnt overigens dichtbij Huddersfield Town te zijn. Nog een teken imo dat er een sterke nummer 6 aangekocht gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 10 uur geleden zei cimbomcu: Welke namen komen jullie mee dan? Schone > staat er gelijk en kent alles en iedereen. Staat ook geen jeugd in de weg, en kun je ook makkelijker op de bank zetten. Klaassen > echte Ajacied, multifunctioneel, ervaren en leider. Propper > Vind ik sowieso een hele goede speler, maar misschien te duur. Alvarez is sloom, Lasse is nog slomer. Succes in Europa. Klaassen is geen '6' en volgens mij zit Pröpper goed in Engeland. Als Dest blijft (kans acht ik niet groot) zie ik graag Nous daar spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 Propper toch echt geweldig als je die voor de 6 plek kunt halen. Direct doen als die kans er is. Paar gehele potten van Brighton gezien post corona tijd afgelopen seizoen en vind hem dan ook wel goed coachende naar jonge spelers. Lijkt me echt een verijking nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten