Socrates Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Suarez schijnt zelf helemaal niet weg te willen bij Barca. Fans teleurgesteld, die zien hem maar al te graag vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Robben verdiende toch ook iets meer bij bayern? Pak daarbij dat Suarez altijd al heeft geroepen graag weer bij Ajax te willen voetballen en de relatieve Europese successen van de afgelopen 2 jaar en ik denk niet dat het ondenkbaar is. Dat is geen vergelijking. Robben was al een jaar gestopt, en is voor Groningen en Groningen alleen teruggekomen. Suarez is nu nog volop in de voetballerij, en nog steeds gewend aan dik geld te verdienen. Plus heeft hij nog altijd kans op een basisplaats in Barcelona. Ik vraag me ook af in welke rol een 33-jarige Suarez zou spelen bij Ajax, en hoelang hij zou blijven. Ajax heeft immers nog goede jeugdspelers voor de centrumspits positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 3 uur geleden zei Skkky50: Dat is geen vergelijking. Robben was al een jaar gestopt, en is voor Groningen en Groningen alleen teruggekomen. Suarez is nu nog volop in de voetballerij, en nog steeds gewend aan dik geld te verdienen. Plus heeft hij nog altijd kans op een basisplaats in Barcelona. Ik vraag me ook af in welke rol een 33-jarige Suarez zou spelen bij Ajax, en hoelang hij zou blijven. Ajax heeft immers nog goede jeugdspelers voor de centrumspits positie. Wat niet weg neemt dat het wel eens vaker is voor gekomen. Ik schat de kans niet heel erg hoog in, maar laten we niet net doen alsof dit bij voorbaat kansloos is. dar tweede punt had ik idd al een keer aangehaald: je zit dan met 4/5 spelers voor de spits positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Nu zeker van groepsfase CL dus. Mooi, geeft weer meer kans dat er bepaalde sterkhouders blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 augustus 2020 Share Geplaatst 20 augustus 2020 (bewerkt) Derde tenue is lekker hoor Werd ook wel weer eens tijd voor een fatsoenlijk nieuw uit/derde shirt. 20 augustus 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 augustus 2020 Share Geplaatst 20 augustus 2020 Heel mooi ja. Zwart met goud is altijd mooi. Shirtje van City (kutclub, dat wel) paar jaar terug was ook mooi. Qua kleur wel overeenkomsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) Het zou natuurlijk fantastisch zijn als Suarez gehaald wordt, maar het is geen noodzaak. Ik vind die 15 miljoen transfergeld, die gesuggereerd wordt al heel erg fors. Dan hebben we nog niet gesproken over salaris en tekengelden, voor een speler zonder restwaarde, op een positie waar we al dik bezaaid zitten en wat veruit de beste positie is van één van onze beste spelers (Tadic). Ik ga er voorlopig maar even vanuit dat het niet doorgaat. Ideaal zou zijn om nu lijntjes uit te gooien en hem volgend jaar transfervrij binnen te hengelen (Dan is Huntelaar ook gestopt). Een goede "6" en linksback lijken me van groter belang. Verkoop -VD Beek (+- 40 miljoen) -Alvarez (+- 10 miljoen) -Marin (+- 7 miljoen) -Magallan (+- 1 miljoen) Verhuur -Ekkelenkamp -Kotarski Aankoop -Matheus Henrique: +- 20 miljoen -Brian Cufré: +- 10 miljoen ----Promes/Lang----------Tadic/Traoré------------Neres/Antony---- -------------------------Kudus/Labyad------------------------------- -----------Henrique/Eiting------------Gravenberch/Taylor------------ -Tagliafico/Cufré--Blind/Martinez-Schuurs/Timber--Dest/Mazraoui- ---------------------------Onana/Stekelenburg------------------------ Bij vertrek van de volgende spelers -Onana > Cillessen -Tagliafico > Cufré en Martinez die concurreren voor linksback -Promes > Neres op linksbuiten, in sommige wedstrijden Traoré basis en Tadic naar de flank -Dest/Mazraoui > Weet niet wie... 21 augustus 2020 bewerkt door RogerGarcia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 RG = back Die Henrique wordt wel zwaar gehyped man op Twitter. Ken die hele jongen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 2 minuten geleden zei Thierryvane: RG = back Die Henrique wordt wel zwaar gehyped man op Twitter. Ken die hele jongen niet. Dat is een fantastische speler, die ideaal zou passen op ons middenveld. Behendig, technisch erg goed in de opbouw, lichtvoetig. Maar bovenal verdedigend ook erg sterk. De ideale speler in de "Frenkie" rol. Zou mijn nummer 1 aankoop zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Zojuist zei RogerGarcia: Dat is een fantastische speler, die ideaal zou passen op ons middenveld. Behendig, technisch erg goed in de opbouw, lichtvoetig. Maar bovenal verdedigend ook erg sterk. De ideale speler in de "Frenkie" rol. Zou mijn nummer 1 aankoop zijn. Moet wat kosten denk ik? https://www.transfermarkt.nl/matheus-henrique/profil/spieler/552549 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 3 minuten geleden zei Thierryvane: Moet wat kosten denk ik? https://www.transfermarkt.nl/matheus-henrique/profil/spieler/552549 Naar mijn schatting wel 20 miljoen ja. Ze hebben bij Gremio net Everton (linksbuiten die gehyped wordt in Football Manager) verkocht voor 20 miljoen aan Benfica. Dat was hun grootste cashcow. Die heeft in principe meer laten zien, ook al 14 interlands voor Brazilië gespeeld. Dus ik verwacht niet dat Henrique veel meer moet kosten dan hem. Ik mag ook hopen dat VD Beek dan snel verkocht is, Kudus op "10" komt, ook een fantastische speler, en dat ze doorschakelen naar deze speler. Als ze intern kiezen om Klaassen te halen ipv VD Beek, dan heb ik er dit seizoen al geen zin meer in. Ik vind eerlijk gezegd als ze Suarez er nu gaan bijhalen, dat de selectie in disbalans komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ik maak me overigens ook wel een beetje zorgen om het centrale duo, Blind/Schuurs. Individueel wel goede spelers, maar ik vind ze niet complementair aan elkaar. Daarnaast beide erg kwetsbaar met veel ruimte in hun rug. Een Jurrien Timber heeft wel snelheid, dat is wel fijn om naast Blind te hebben, maar of hij kwalitatief goed genoeg is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Lastig gewoon. Een nieuwe Sanches zou ideaal zijn. Maar kan niet iemand noemen die qua haalbaarheid en kwaliteit daaraan voldoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Mits Suárez komt heb je voor de vier aanvallende posities: Antony, Neres, Labyad, Promes, Lang, Tadic, Traoré, Huntelaar en dus Suárez. Succes daarmee Ten Hag. Gezellige boel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Thierryvane: Mits Suárez komt heb je voor de vier aanvallende posities: Antony, Neres, Labyad, Promes, Lang, Tadic, Traoré, Huntelaar en dus Suárez. Succes daarmee Ten Hag. Gezellige boel. Ja, eigenlijk belachelijk en onnodig. Dan mag je Promes en Labyad eerst wel verkopen en Traoré een jaar verhuren. Voor Brobbey zal de noodzaak om dan te verlengen ook wel niet zo hoog zijn. Terwijl Ünüvar en Hansen ook aan de deur kloppen. Gewoon volgend jaar Suarez transfervrij oppikken zou het beste zijn. Tegen die tijd zijn Huntelaar, Promes, Labyad en Neres ook wel een keer vertrokken. Daarbij vind ik geen van de spelers goed op "10" passen, wellicht Tadic, maar op de één of andere manier zet Ten Hag hem daar nooit neer, wat ik eigenlijk ook wel apart vind. Intrinsiek toch zijn beste positie. 21 augustus 2020 bewerkt door RogerGarcia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Verdedigend kwetsbaar Tadic op 10, vandaar denk ik. Leuk interview van de CEO, komt sympathiek over: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 2 uur geleden zei Thierryvane: Mits Suárez komt heb je voor de vier aanvallende posities: Antony, Neres, Labyad, Promes, Lang, Tadic, Traoré, Huntelaar en dus Suárez. Succes daarmee Ten Hag. Gezellige boel. Plus Vd Beek, Ekkelenkamp en Kudus. Zeker Vd Beek en Kudus (vooruit, pas 1 helft) worden tot nu toe op 10 uitgespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) Mooi dat standbeeld van Johan Cruijff. Maar ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het standbeeld besmeurd of kapot is gemaakt. 21 augustus 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 5 minuten geleden zei sennid: Mooi dat standbeeld van Johan Cruijff. Maar ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het standbeeld besmeurd of kapot is gemaakt. Hoezo? Dat van Haarms staat toch ook gewoon nog netjes. En volgens mij heeft Cruijff niet echt directe vijanden ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 56 minuten geleden zei NicoHaak: Hoezo? Dat van Haarms staat toch ook gewoon nog netjes. En volgens mij heeft Cruijff niet echt directe vijanden ofzo. Had Moulijn ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 11 uur geleden zei RogerGarcia: Het zou natuurlijk fantastisch zijn als Suarez gehaald wordt, maar het is geen noodzaak. Ik vind die 15 miljoen transfergeld, die gesuggereerd wordt al heel erg fors. Dan hebben we nog niet gesproken over salaris en tekengelden, voor een speler zonder restwaarde, op een positie waar we al dik bezaaid zitten en wat veruit de beste positie is van één van onze beste spelers (Tadic). Ik ga er voorlopig maar even vanuit dat het niet doorgaat. Ideaal zou zijn om nu lijntjes uit te gooien en hem volgend jaar transfervrij binnen te hengelen (Dan is Huntelaar ook gestopt). Een goede "6" en linksback lijken me van groter belang. Verkoop -VD Beek (+- 40 miljoen) -Alvarez (+- 10 miljoen) -Marin (+- 7 miljoen) -Magallan (+- 1 miljoen) Verhuur -Ekkelenkamp -Kotarski Aankoop -Matheus Henrique: +- 20 miljoen -Brian Cufré: +- 10 miljoen ----Promes/Lang----------Tadic/Traoré------------Neres/Antony---- -------------------------Kudus/Labyad------------------------------- -----------Henrique/Eiting------------Gravenberch/Taylor------------ -Tagliafico/Cufré--Blind/Martinez-Schuurs/Timber--Dest/Mazraoui- ---------------------------Onana/Stekelenburg------------------------ Bij vertrek van de volgende spelers -Onana > Cillessen -Tagliafico > Cufré en Martinez die concurreren voor linksback -Promes > Neres op linksbuiten, in sommige wedstrijden Traoré basis en Tadic naar de flank -Dest/Mazraoui > Weet niet wie... Kudus is alleen niet echt een 10 toch? Speelde in Denemarken ook wat meer naar achter - en heel ander systeem off-. Moet iig nog heel veel gebeuren. Naam van Henrique wel al vaak horen vallen, in FM iig een goede optie Verder misschien 1 of 2x zien spelen maar geen beeld meer bij. Verhalen van de fanatiekere talentenvolgers zijn wel erg positief dus zou een mooie optie zijn. Centraal achterin en op het middenveld moet er iig nog echt wat bij want de bezetting momenteel is echt zwaar bedroevend. Ekkelenkamp lijkt op weg naar Twente, mooie stap voor hem. Zie geen toekomst voor hem bij Ajax, maar mooi jaartje ervaring opdoen en daarna een mooi bedrag opleveren is prima natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ik zie Dest ook nog wel vertrekken. Juve en Barca toch serieuze kandidaten. Bayern misschien ook nog. Ook niet super duur. Tagliafico ook naar een Barca of Chelsea. Lang vind ik zelf een hele magere linksbuiten. Dat is in mijn ogen gewoon een creatieve middenvelder met een aantal zwakke punten. Die moet of keihard aan de slag gaan of op een lager niveau gaan spelen, maar ik vind hem echt de snelheid en het gevoel voor diepte missen om op de flanken te staan. Het duo Blind - Schuurs is te sloom. Gravenberch voor de defensie vind ik op basis van hetgeen ik van hem heb gezien in het afgelopen seizoen erg matig en risicovol. Maar misschien heeft hij dan nu die stap gemaakt en beseft hij ook defensieve arbeid te moeten leveren, wie weet. Traoré heb ik nog nooit iets goeds van gezien, die mag van mij op huurbasis vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 26 minuten geleden zei Regis: Kudus is alleen niet echt een 10 toch? Speelde in Denemarken ook wat meer naar achter - en heel ander systeem off-. Speelde meeste wedstrijden als spits, anders als aanvallende middenvelder of centrale middenvelder (met de punt naar achteren en dus ook meer aanvallend), obv wat ik hoorde en wat op transfermarkt staat. Obv daarvan verwacht ik niet dat hij als controleur gehaald is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Nee dat is wel echt een aanvaller. Aanvallende 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Hwb: Speelde meeste wedstrijden als spits, anders als aanvallende middenvelder of centrale middenvelder (met de punt naar achteren en dus ook meer aanvallend), obv wat ik hoorde en wat op transfermarkt staat. Obv daarvan verwacht ik niet dat hij als controleur gehaald is. Ja moest het even terugzoeken, maar deze jongen kent hem erg goed. De enige die hem zeker aan het werk heeft gezien/Die zegt dit over hem. 21 augustus 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten