JanVertonghen Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 (bewerkt) Al zag je bij FC Utrecht al dat Van der Hoorn geen Ajax-verdediger zou worden. Kwam eigenlijk enkel van pas als stormram en als je een keer een benauwde situatie had aan het eind van een pot, maar verder? Pure middelmaat. Traag, voetballend matig, verdedigend degelijk en in de lucht erg sterk. Van Dijk was voetballend een stuk sterker en verdedigend minstens van hetzelfde niveau. Althans, als ik het me goed herinner. Moeten alleen niet doen alsof hij toen ook maar enigszins in de buurt kwam van het niveau dat hij nu bij Liverpool haalt. Bij Celtic heeft hij stappen gemaakt en bij Southampton en Liverpool is hij doorgegroeid naar topniveau. Denk dat niemand dat een jaar of zeven/acht geleden aan had zien komen. 29 maart 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 (bewerkt) 16 uur geleden zei joostmakaay: Pierie is z'n groot talent hé, Heereveen een van de meest gepasseerde teams in de Eredivisie, maar wat boeit dat voor een verdediger. Als je dit zegt snap je er ook niks van he. Ik zal je even wat dingen vertellen, voor de winterstop stond Pierie linksback en stond fucking Bulthuis centraal achterin. Daarnaast speelt Heerenveen super aanvallend en ongeorganiseerd en hebben dus ook een slechte trainer die het niet begrijpt. Hoegh is bijvoorbeeld ook een prima verdediger en als je daarnaast een groot talent hebt als Pierie zou het dus betekenen dat het wel goed staat daar. Maar dat staat het dus niet, dat ligt dan aan de speelwijze en instructies en niet aan individuele spelers. Vergelijking Vd Hoorn en Pierie slaat ook nergens op. Hoorn vond ik ook bij Utrecht niks. 29 maart 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Als je dit zegt snap je er ook niks van he. Ik zal je even wat dingen vertellen, voor de winterstop stond Pierie linksback en stond fucking Bulthuis centraal achterin. Daarnaast speelt Heerenveen super aanvallend en ongeorganiseerd en hebben dus ook een slechte trainer die het niet begrijpt. Hoegh is bijvoorbeeld ook een prima verdediger en als je daarnaast een groot talent hebt als Pierie zou het dus betekenen dat het wel goed staat daar. Maar dat staat het dus niet, dat ligt dan aan de speelwijze en instructies en niet aan individuele spelers. Vergelijking Vd Hoorn en Pierie slaat ook nergens op. Hoorn vond ik ook bij Utrecht niks. Wat is dit voor een aanname Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Nou als onze grote vriend zegt dat Pierie een groot talent is zet ik alvast 1000 eurie op dat hij de volgende is in het rijtje Zivkovic, Van der Hoorn etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 4 uur geleden zei Regis: Nou als onze grote vriend zegt dat Pierie een groot talent is zet ik alvast 1000 eurie op dat hij de volgende is in het rijtje Zivkovic, Van der Hoorn etc. Totaal niet te vergelijken gewoon. Snap echt niet waarom mensen dat met elkaar gaan vergelijken. Behalve dat ze van subtop komen, wat is nog meer een goede vergelijking? Vertel eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 12 uur geleden zei JanVertonghen: Al zag je bij FC Utrecht al dat Van der Hoorn geen Ajax-verdediger zou worden. Kwam eigenlijk enkel van pas als stormram en als je een keer een benauwde situatie had aan het eind van een pot, maar verder? Pure middelmaat. Traag, voetballend matig, verdedigend degelijk en in de lucht erg sterk. Van Dijk was voetballend een stuk sterker en verdedigend minstens van hetzelfde niveau. Althans, als ik het me goed herinner. Moeten alleen niet doen alsof hij toen ook maar enigszins in de buurt kwam van het niveau dat hij nu bij Liverpool haalt. Bij Celtic heeft hij stappen gemaakt en bij Southampton en Liverpool is hij doorgegroeid naar topniveau. Denk dat niemand dat een jaar of zeven/acht geleden aan had zien komen. Helemaal objectief zal ik en overige mensen van Groningen forum niet zijn. Maar al bij Groningen vonden we het vreemd dat van Dijk niet in beeld was bij Oranje. Dat hij ook bij celtic werd genegeerd was waanzin. Vooral bij Southampton heeft hij grote stappen gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 9 uur geleden zei cimbomcu: Totaal niet te vergelijken gewoon. Snap echt niet waarom mensen dat met elkaar gaan vergelijken. Behalve dat ze van subtop komen, wat is nog meer een goede vergelijking? Vertel eens. Oke oke. Zal hem de volgende keer met Sergio Ramos vergelijken die heeft namelijk ook zat moeite tegen Fortuna Sittard en Emmen. 9 uur geleden zei komodo25: Helemaal objectief zal ik en overige mensen van Groningen forum niet zijn. Maar al bij Groningen vonden we het vreemd dat van Dijk niet in beeld was bij Oranje. Dat hij ook bij celtic werd genegeerd was waanzin. Vooral bij Southampton heeft hij grote stappen gezet. Zag laatst ook Groningen fans roepen dat Sergio Padt een betere keeper is dan Onana. Kunnen die gaskraan dan beter wat verder opendraaien misschien dat die bovenkamers daar dan eens gaan werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 Ja als je Pierie gaat vergelijken met Vd Hoorn heb je er ook echt totaal geen kaas van gegeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 Ik heb hem nergens met Mikey van der Hoorn vergeleken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 Dybala ook geblesseerd. Wordt een makkie tegen Juve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 (bewerkt) 9 uur geleden zei Regis: Ik heb hem nergens met Mikey van der Hoorn vergeleken. Waarom zet je hem in dat rijtje dan? 30 maart 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 2 uur geleden zei Chiemel: Dybala ook geblesseerd. Wordt een makkie tegen Juve. Tja als je dan ziet dat zo'n Kean ineens zijn belofte begint in te lossen kun je je afvragen of het mogelijke gemis van Dybala Juventus echt zal deren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 13 uur geleden zei Regis: Oke oke. Zal hem de volgende keer met Sergio Ramos vergelijken die heeft namelijk ook zat moeite tegen Fortuna Sittard en Emmen. Zag laatst ook Groningen fans roepen dat Sergio Padt een betere keeper is dan Onana. Kunnen die gaskraan dan beter wat verder opendraaien misschien dat die bovenkamers daar dan eens gaan werken. Is die ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 18 minuten geleden zei komodo25: Is die ook Volgen mij weet hij niet eens wie hij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 7 minuten geleden zei Pino: Volgen mij weet hij niet eens wie hij is. Heeft vast redding niet gezien vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Succes mannen, we gaan ze opvreten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 15 uur geleden zei cimbomcu: Waarom zet je hem in dat rijtje dan? Je snapt toch wel dat het een opmerking met een kwinkslag was he? 15 uur geleden zei komodo25: Is die ook https://www.nifp.nl/pieter-baan-centrum/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Trots op onze jongens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Fijne overwinning ? Mooi om te zien dat je de tweede helft zo kunt strijden. Is wel eens anders geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss (zo blij) Kon gisteren ook pas half 3 de slaap vatten haha. Was echt een emotionele achtbaan deze match. Iig niet twee keer in t jaar verloren tegen Psv. Waardigheid getoond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 2 uur geleden zei Gert: Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss (zo blij) Kon gisteren ook pas half 3 de slaap vatten haha. Was echt een emotionele achtbaan deze match. Iig niet twee keer in t jaar verloren tegen Psv. Waardigheid getoond. Bij dit soort wedstrijden zie je altijd de pracht hoe voetbal (of beter gezegd sport) kan werken op iemand's emoties. Spanning vooraf, gezonde zenuwen.... Van euforie bij de 1-0 naar complete teleurstelling bij de rode kaart en 1-1 om weer compleet euforisch te zijn na de 2-1, nerveus tot op het bot bij de druk van PSV en dan de ontlading van de 3-1.... Eigenlijk ga je van 'We worden kampioen' naar 'Weer een jaar verknald' naar 'We worden kampioen' in een tijdsbestek van amper anderhalf uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Bij die penalty knielde ik voor de televisie met mijn armen in bidhouding op mijn voetenbankje. Gaat die kutlimbo ook nog wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Mazraoui 2 wedstrijden geschorst. Misschien wel ff goed, kan iemand anders zich bewijzen op die plek, want is wel een beetje de achilleshiel van het elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 4 minuten geleden zei Chiemel: Mazraoui 2 wedstrijden geschorst. Misschien wel ff goed, kan iemand anders zich bewijzen op die plek, want is wel een beetje de achilleshiel van het elftal. Gelukkig hebben we goede alternatieven..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten