Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortnite

Magikarp

Aanbevolen berichten

Kw5DLX96YsQ

Mooi spel hoor. 0032. Wat een bugs. Ok, ik moest de eerste keer reloaden wat ik was vergeten maar daarna is die RPG gewoon gereed en zodra ik op r2 druk gaat ie opeens weer reloaden. Hoera.

Daarna is die alsnog dood door een Nick eh 30'je :huhu:

Ben wel blij met die Builder Pro instellingen eigenlijk. Was er de eerste 2 dagen echt niet blij mee omdat het zo traag ging maar dat was echt puur wennen dus.

Mmh tering wat bouw je snel idd. Ik moet er ook nog goed aan wennen, maar moet er zo te zien dus ff de tijd ervoor nemen. Ik was nog veelste gewend aan de R1 dus ik zit alleen maar R1 te drukken krijg ik alleen maar vloertjes. Bam dood.

bewerkt door keida
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha daar ben je nu wel aan gewend toch? Heb de eerste dagen gewoon moeten herhalen in mn kop:"L2 zijn ramps, L2 zijn ramps". Maar na een tijdje gaat het gewoon 100% goed.

1 vervelend puntje is nog wel dat wij console speler de edit knop moeten inhouden voor een aantal sec om te editen terwijl je op de pc 1 knop moet indrukken waardoor je gewoon meteen kunt editen. Zou echt zoveel schelen voor ons als wij dat ook zouden kunnen doen.

switchen van wapens is op console ook anders; bij pc heb je ook gewoon aparte knoppen, op console moet je soms meerdere keren r1/l1 indrukken. pc heeft dus met meerdere keys eigenlijk altijd een voordeel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het zojuist verwijderd. Kans is vrij groot dat het er binnenkort weer op staat, maar ben er voorlopig wel even klaar mee. Updates zijn echt heel erg matig en zoals bij zowat elk ander spel ook het geval is, maken ze het steeds noobvriendelijker. Shotgun switch is trager/lastiger nu en door een bug/input delay kunnen ze gewoon door je muren heen springen (echt heerlijk in bijvoorbeeld een build battle!). Daarnaast nog een aantal andere ergerlijke bugs/glitches/irritante dingetjes (muren/trappen die voor 80% in de grond staan of zweven, muren/trappen die opeens een 'vakje' naar links/rechts/voren staan terwijl je daar helemaal niet aimt, door je planken heen vallen, etc.) die er al een tijdje in zitten en die er elke week weer bij komen... Echt heel jammer. En zoals jullie wel weten ben ik vrij snel triggered om zulke dingetjes, dus vandaar dat ik het spel verwijderd heb en deze post hier plaats :D Kan er niet zo goed tegen als iemand veel tijd en moeite steekt in het beter worden ergens in, terwijl dan na een tijdje blijkt dat ze (onbewust) de skill gap verkleinen. Speelde net dus een pot waarbij ik in een build battle kwam, plaatst ik op een gegeven moment een muur voor zijn neus, springt ie er opeens doorheen en bam: pumpie tussen mijn oogjes. Anders sprong hij tegen mijn muur aan, had ik intussen al een trap neergezet en kon ik hem zo van boven pakken. Enorm frustrerend. Kan je nog zulke snelle vingers hebben, kan je nog zo rustig blijven, kan je nog zoveel geoefend hebben: als zoiets gebeurt kan zelfs een @Magikarp je killen en daar word je op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van. Tot zover deze rant.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het teken dat je het dus veel te serieus neemt. Je krijgt er, volgens mij, niets voor betaald dus speel lekker voor de lol joh.

Daarbij is de pump naar tac switch gewoon nog snel. Double pump of tac > pump is idd traag.

Probleem is dat dit ook wel een spelletje is waar je eigenlijk (vooral na lange tijd spelen) moet winnen of iets zieks moet doen, anders kan je vrij snel gefrustreerd en/of verveeld raken. Duurt toch een aantal minuten voor je weer in een game zit, dan moet je vliegen en als je dat elke keer om de 5 of 10 minuten moet doen, raak je het vrij snel beu. Zeker als je dood gaat zonder dat je er iets aan kon doen en al helemaal als dat gebeurt nadat je 10 minuten niemand gezien hebt en zieke loot hebt. Blijf het concept fantastisch vinden, maar de updates en de bugs die daarbij komen maken het spel gewoon (bijna wekelijks) minder goed en leuk (voor mij althans). Ik kan het echt prima hebben als ik op een normale manier gepakt word, dat ligt in dit spel vaak dan toch echt aan jezelf of aan een zieke snipe/aim van iemand anders. Echter ben ik er wel redelijk snel klaar mee als je dus gewoon 3 potten achter elkaar vrij weinig tot niks gedaan hebt, om vervolgens dood te gaan doordat iemand door je muur springt, waarna hij een shotgun in zijn klauwen heeft en jij een blueprint. Ben je echt kansloos, want als je dan springt en een plank bouwt springt hij er 9/10 keer alsnog doorheen.

Niet om je te bashen ofzo, maar zei je hier niet dat je slecht bent en dat je laatst voor het eerst een win had? Dan snap ik je reactie wel. Niet omdat ik zo ontzettend goed ben, maar ik kan het spelletje wel aardig. Kom je vaak in buildbattles waar je gewoon 1 of 2 minuten lang over elkaar heen aan het bouwen bent? Vast niet dan, althans, dat had ik niet toen ik pas net speelde. Toen was ik ook nog een stuk minder op zoek naar de win, maar als je eenmaal vaak in buildbattles komt wil je ze echt winnen ook. Dan is het dus enorm frustrerend als er iemand of een kogel door je muur heen komt.

Pump > tac switch is ook langzamer geworden trouwens. 100% zeker dat die eerst sneller was. Switch niet heel vaak direct terug naar mijn pump, aangezien je vaak toch wel de lul bent als je 2/3 shots mist. Word sowieso weer enorm moe van die shotguns de laatste tijd, heb veel te vaak ong. 4 hits nodig voordat ik iemand heb. Gisteren met een blauwe pump zelfs 5, op goede range, maar het waren telkens geen volle hits. Kut is dat joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem is dat dit ook wel een spelletje is waar je eigenlijk (vooral na lange tijd spelen) moet winnen of iets zieks moet doen, anders kan je vrij snel gefrustreerd en/of verveeld raken. Duurt toch een aantal minuten voor je weer in een game zit, dan moet je vliegen en als je dat elke keer om de 5 of 10 minuten moet doen, raak je het vrij snel beu. Zeker als je dood gaat zonder dat je er iets aan kon doen en al helemaal als dat gebeurt nadat je 10 minuten niemand gezien hebt en zieke loot hebt. Blijf het concept fantastisch vinden, maar de updates en de bugs die daarbij komen maken het spel gewoon (bijna wekelijks) minder goed en leuk (voor mij althans). Ik kan het echt prima hebben als ik op een normale manier gepakt word, dat ligt in dit spel vaak dan toch echt aan jezelf of aan een zieke snipe/aim van iemand anders. Echter ben ik er wel redelijk snel klaar mee als je dus gewoon 3 potten achter elkaar vrij weinig tot niks gedaan hebt, om vervolgens dood te gaan doordat iemand door je muur springt, waarna hij een shotgun in zijn klauwen heeft en jij een blueprint. Ben je echt kansloos, want als je dan springt en een plank bouwt springt hij er 9/10 keer alsnog doorheen.

Niet om je te bashen ofzo, maar zei je hier niet dat je slecht bent en dat je laatst voor het eerst een win had? Dan snap ik je reactie wel. Niet omdat ik zo ontzettend goed ben, maar ik kan het spelletje wel aardig. Kom je vaak in buildbattles waar je gewoon 1 of 2 minuten lang over elkaar heen aan het bouwen bent? Vast niet dan, althans, dat had ik niet toen ik pas net speelde. Toen was ik ook nog een stuk minder op zoek naar de win, maar als je eenmaal vaak in buildbattles komt wil je ze echt winnen ook. Dan is het dus enorm frustrerend als er iemand of een kogel door je muur heen komt.

Pump > tac switch is ook langzamer geworden trouwens. 100% zeker dat die eerst sneller was. Switch niet heel vaak direct terug naar mijn pump, aangezien je vaak toch wel de lul bent als je 2/3 shots mist. Word sowieso weer enorm moe van die shotguns de laatste tijd, heb veel te vaak ong. 4 hits nodig voordat ik iemand heb. Gisteren met een blauwe pump zelfs 5, op goede range, maar het waren telkens geen volle hits. Kut is dat joh.

Als jij buildbattles van 2 minuten hebt, dan ben je dus heel slecht in aimen of hoe moet ik dat zien? Nee gekheid, maak je niet zo druk. Elk spel heeft zijn problemen. Dat door walls heen springen is wel dodelijk irritant, maar hier niet iets wat elke pot voorbij komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pak spelletjes wel vrij snel op en kijk ook een hoop streams en yt dus heb wel vrij snel 'goed' leren bouwen, beter al dan een hoop vrienden die al langer spelen, en pak wat makkelijker wins of hoge klasseringen. Heb ook wel eens dat er iets gebeurt wat eigenlijk niet zou moeten gebeuren; iemand die door je muur of vloer heen loopt, maar uiteindelijk kan ik het altijd wel relativeren. Heb meer lol dan dat ik me serieus erger aan dit spel dus kan er niet echt boos om worden of zo. Das ook weer iets persoonlijks natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='keida']Wat een kut update. Focking hoog in de lucht zweven.[/QUOTE] Is op bepaalde plekken, vind het niet storend hoor. Je springt iets verder en hoger. Die gasten pump je zo uit de lucht joh. Als je zo springt is je aim waardeloos @Kokkie heel nice man, ik betrap mezelf nog al vaak op een beetje paniek in dit soort gevallen. kan hier wel een voorbeeld aan nemen bewerkt door Jespresso
Link naar opmerking
Deel via andere websites

0.8

Ben blij dat Epic naar de community luistert maar hoop alsnog dat ze iets aan die editing kunnen doen op de console. Het duurt me nu echt veel te lang omdat je rondje moet inhouden. Zoals dat moment op 7.03 dus. Die had al morsdood geweest als je rondje niet hoefde in te houden.

Blijven echt mijn favoriete plays hoor :< Of een heel huis doorzoeken als er iemand zit te campen door de muren te breken en te verplaatsen met je eigen muren zodat je ze kan editen en een pump tussen de oogjes van hem kan schieten. Credits daarvoor gaan naar Nick eh 30. Hele mooie en extreem goede streamer.

Dan moeten ze het er L3 van gaan maken ofzo. Weet ook niet anders wat. Want bij rondje 1x te klikken ga je naar bouwen en als je dan ook nog editen erbij krijgt gaat dat helemaal fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vierkantje?

Heb je zin in wat potjes duo's nu?

Gaat ook lastig worden als je in gevecht bent dat ie in 1x gaat editen als je wil reloaden. Ik ben nu aan het werk en ga zo sporten. Ben vanavond na avondeten denk pas 19.30 on.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel op 6,8 ofzo. Echt puur voor de shotgun aim en niet zozeer om nou heel snel te bouwen want dat zit met deze sensitiviteit toch wel goed.

Zojuist wel echt mn heerlijkste win ooit denk ik. Begon rond 1.25 allemaal volgens mij nadat mn vriendje Jan dood viel. Zaten echt klem tussen 4 groepjes ofzo :-D Maar de vingertjes schijnen wel wat sneller te gaan dan de gemiddelde speler zo te zien.

kNeSHPtuEjE

Zo lekker hoor. Volgens mij heel veel met lego gespeeld vroeger. Lekker rap bouwen.

Speel het zelf soms een half uurtje. Leuk spel. Maar ben nog niet verder gekomen dan een 2e plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer een spel verneukt door de producers. Mensen zonder skill kunnen weer makkelijker winnen, doordat ze alles blind kapot kunnen schieten met die SMGs, LMG, Minigun, Drum Gun, C4, Grenade Launcher en/of RPG. Lekker zeg! Op de PC kan je hem dan alsnog ez hebben, op de PS4 iets lastiger, tenzij je ziek in vorm bent. Slaat echt nergens meer op hoor. We zaten echt op een heerlijk niveau, wonnen zowat alle buildbattles, maar nu springen ze gewoon weer door je muren/planken/trappen heen en/of schieten ze alles weg met een of meerdere van de genoemde wapens. Echt, genieten. Vanuit Epic's perspectief logisch, want noobs kunnen nu makkelijker winnen en zullen blijven spelen (+ eventueel dingen kopen uit de store), en mensen die nog nooit gespeeld hebben zullen zien dat zij ook makkelijk kunnen winnen en niet eerst veel tijd erin moeten steken om te leren bouwen. Ongekend zeg. Applausje voor Epic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer een spel verneukt door de producers. Mensen zonder skill kunnen weer makkelijker winnen, doordat ze alles blind kapot kunnen schieten met die SMGs, LMG, Minigun, Drum Gun, C4, Grenade Launcher en/of RPG. Lekker zeg! Op de PC kan je hem dan alsnog ez hebben, op de PS4 iets lastiger, tenzij je ziek in vorm bent. Slaat echt nergens meer op hoor. We zaten echt op een heerlijk niveau, wonnen zowat alle buildbattles, maar nu springen ze gewoon weer door je muren/planken/trappen heen en/of schieten ze alles weg met een of meerdere van de genoemde wapens. Echt, genieten. Vanuit Epic's perspectief logisch, want noobs kunnen nu makkelijker winnen en zullen blijven spelen (+ eventueel dingen kopen uit de store), en mensen die nog nooit gespeeld hebben zullen zien dat zij ook makkelijk kunnen winnen en niet eerst veel tijd erin moeten steken om te leren bouwen. Ongekend zeg. Applausje voor Epic.

Ze hebben toch juist er voor willen proberen te zorgen het iets meer balanced te maken? Je hebt nog maar max 12 Rockets, wat er in elk geval al voor zorgt dat je niet alleen maar genade launchers tegen komt end game.

Dat door bouwsels heen springen ben ik al zeker sinds seizoen 3 niet meer tegen gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites