Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Fortnite

Magikarp

Recommended Posts

Precies dit. Die 13-jarigen zijn gewoon 10 keer beter dan ik.

Hahha ja, ik had vorige week oid een 11-jarige die helemaal mental ging omdat ik 2x down ging. Dan krijg je als 17-jarige gewoon even de baard eraf van een 11-jarige. Huilen vanher lachen hier.

Filmpje op facebook gezien dat je in de update nu een 'bom' kan looten die meteen een hele building bouwt. Echt zo triest.

Het zal wel meevallen. Over het algemeen is epic games erg goed in het balanceren van de game. Het kost je ook weer een slot he, dus er zullen niet veel de keuze maken om hem op te rapen gok ik.

Ik was ook erg sceptisch over die vendingmachine, maar uiteindelijk valt het reuze mee. Dus verwacht dat ze hier ook goed over hebben nagedacht. Vind wel dat ze erg veel updates in een korte tijd doen.

Het heeft wellicht ook te maken met het feit dat we nog over een beta versie praten. Het is een boel uitproberen om te kijken wat uiteindelijk de schifting wel haalt. Die vele updates zullen daar wel voor zijn evenals het feit dat elke nieuwe update voor de youtubers natuurlijk nieuwe content is. Nieuwe content is dus extra reclame voor de game. Je ziet het met call of duty ook, er is een gigantische update geweest, alle youtubers weten niet hoe snel ze over elk aspect van die update een video online moeten krijgen en de afgelopen 2 dagen zaten mijn games vol met noobs en low levels.

Het zal wel meevallen. Over het algemeen is epic games erg goed in het balanceren van de game. Het kost je ook weer een slot he, dus er zullen niet veel de keuze maken om hem op te rapen gok ik.

Nou, ik denk dat deze toch snel meegenomen gaan worden. Aangezien je in 'no time' een high ground te pakken hebt (ietswat in duels een van de meest belangrijke dingen is.

Althans zo laat het filmpje het zien, maar hoe het in werkelijkheid gaat moet natuurlijk nog blijken.

[quote name='Chris.tiaan']Ik was ook erg sceptisch over die vendingmachine, maar uiteindelijk valt het reuze mee. Dus verwacht dat ze hier ook goed over hebben nagedacht. Vind wel dat ze erg veel updates in een korte tijd doen. [/QUOTE] Inderdaad, moeten tegenwoordig elke week updaten :p Gaat de laatste weken trouwens erg lekker als ik speel, steeds top 10 (zonder te hiden :lol:) Btw @Elsjorro1990 , check eens even je PM

Vind die building pro update wel top man, kan echt zoveel sneller bouwen nu.

Die weapon delay is echt kut man, als ik met mn AR loop te knallen en snel wil finishen met bijv hand cannon moet ik eerst wachten om te schieten...

Ik ben nog veelste gewend aan combat pro, ik druk alleen maar op R1 en dan krijg ik platte gronden.

Die weapon delay is goed. Sterker nog ik heb een hekel aan mensen die meteen finishen. Ze moeten een update erin gooie als een teammaat bijvoorbeeld 50meter in de buurt is, dat als je iemand wil finishen het geen dmg doet.

Ik ben nog veelste gewend aan combat pro, ik druk alleen maar op R1 en dan krijg ik platte gronden.

Die weapon delay is goed. Sterker nog ik heb een hekel aan mensen die meteen finishen. Ze moeten een update erin gooie als een teammaat bijvoorbeeld 50meter in de buurt is, dat als je iemand wil finishen het geen dmg doet.

O nee bedoel niet als iemand down is, maar gewoon als je hem een paar keer hebt geschoten en hem ff met een deagle neer wil knallen

O nee bedoel niet als iemand down is, maar gewoon als je hem een paar keer hebt geschoten en hem ff met een deagle neer wil knallen

Oh ik snap je. Ja wtf hoort dat? Ik speelde veel met pump en switchte naar sub of tac maar dat heeft nu ook geen zin.