Chris.tiaan Gepost March 30, 2018 Share Gepost March 30, 2018 Moest voor een challenge 3 kills in Retail Row maken, had er 8 binnen een paar minuten. :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost March 30, 2018 Share Gepost March 30, 2018 Ik vind die Sniper Battles wel vet. Heb je ook wat minder skills voor nodig als je elkaar tegenkomt :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keida Gepost March 30, 2018 Share Gepost March 30, 2018 Ik vind die Sniper Battles wel vet. Heb je ook wat minder skills voor nodig als je elkaar tegenkomt :D Â Dat lagged te veel man. Dan beweeg je niet meer in 1x wordt je zo door je kop geschoten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 9, 2018 Share Gepost April 9, 2018 Na wat duo’s en Squad wins nu eindelijk ook de eerste solo win te pakken. Man dat heeft lang geduurd zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost April 9, 2018 Share Gepost April 9, 2018 Elke keer als ik random Duo of Squad join, kom ik echt met 12 jarigen ofzo :r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 9, 2018 Share Gepost April 9, 2018 Hoe weet je wie je squad leden zijn? Of moet je die toevallig tegenkomen ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost April 9, 2018 Share Gepost April 9, 2018 Het ergste is nog gekilled worden door Timmie2005 of zo :-D Â Â Hoe weet je wie je squad leden zijn? Of moet je die toevallig tegenkomen ofzo. Â Staan linksboven in je scherm namen van je teamgenoten. Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost April 9, 2018 Share Gepost April 9, 2018 Gaat bij mij steeds beter, donderdagavond twee solo wins gehaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost April 9, 2018 Share Gepost April 9, 2018 Het ergste is nog gekilled worden door Timmie2005 of zo :-DÂ Â Â Â Â Precies dit. Die 13-jarigen zijn gewoon 10 keer beter dan ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 9, 2018 Share Gepost April 9, 2018 Â Precies dit. Die 13-jarigen zijn gewoon 10 keer beter dan ik. Â Hahha ja, ik had vorige week oid een 11-jarige die helemaal mental ging omdat ik 2x down ging. Dan krijg je als 17-jarige gewoon even de baard eraf van een 11-jarige. Huilen vanher lachen hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fm-helden Gepost April 9, 2018 Share Gepost April 9, 2018 Het ergste is nog gekilled worden door Timmie2005 of zo :-DÂ Â Â Â Staan linksboven in je scherm namen van je teamgenoten. Â Â Timmie kan ook 20-mei geboren zijn :p... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost April 9, 2018 Share Gepost April 9, 2018 Er zijn ook altijd huilende baby's op de achtergrond. :cab: Â Heb tegenwoordig wat Fortnite vrienden gevonden, blij dat ik niet meer in squads hoef met onbekende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fm-helden Gepost April 11, 2018 Share Gepost April 11, 2018 Filmpje op facebook gezien dat je in de update nu een 'bom' kan looten die meteen een hele building bouwt. Echt zo triest. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 11, 2018 Share Gepost April 11, 2018 Filmpje op facebook gezien dat je in de update nu een 'bom' kan looten die meteen een hele building bouwt. Echt zo triest. Â Het zal wel meevallen. Over het algemeen is epic games erg goed in het balanceren van de game. Het kost je ook weer een slot he, dus er zullen niet veel de keuze maken om hem op te rapen gok ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost April 11, 2018 Share Gepost April 11, 2018 Ik was ook erg sceptisch over die vendingmachine, maar uiteindelijk valt het reuze mee. Dus verwacht dat ze hier ook goed over hebben nagedacht. Vind wel dat ze erg veel updates in een korte tijd doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 11, 2018 Share Gepost April 11, 2018 Ik was ook erg sceptisch over die vendingmachine, maar uiteindelijk valt het reuze mee. Dus verwacht dat ze hier ook goed over hebben nagedacht. Vind wel dat ze erg veel updates in een korte tijd doen. Â Het heeft wellicht ook te maken met het feit dat we nog over een beta versie praten. Het is een boel uitproberen om te kijken wat uiteindelijk de schifting wel haalt. Die vele updates zullen daar wel voor zijn evenals het feit dat elke nieuwe update voor de youtubers natuurlijk nieuwe content is. Nieuwe content is dus extra reclame voor de game. Je ziet het met call of duty ook, er is een gigantische update geweest, alle youtubers weten niet hoe snel ze over elk aspect van die update een video online moeten krijgen en de afgelopen 2 dagen zaten mijn games vol met noobs en low levels. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fm-helden Gepost April 11, 2018 Share Gepost April 11, 2018 Â Het zal wel meevallen. Over het algemeen is epic games erg goed in het balanceren van de game. Het kost je ook weer een slot he, dus er zullen niet veel de keuze maken om hem op te rapen gok ik. Â Nou, ik denk dat deze toch snel meegenomen gaan worden. Aangezien je in 'no time' een high ground te pakken hebt (ietswat in duels een van de meest belangrijke dingen is. Â Althans zo laat het filmpje het zien, maar hoe het in werkelijkheid gaat moet natuurlijk nog blijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost April 11, 2018 Share Gepost April 11, 2018 Ja die gaat aardig snel omhoog idd  Zit net stream te kijken, die gozer had er 4 gestackt.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost April 11, 2018 Share Gepost April 11, 2018 [quote name='Chris.tiaan']Ik was ook erg sceptisch over die vendingmachine, maar uiteindelijk valt het reuze mee. Dus verwacht dat ze hier ook goed over hebben nagedacht. Vind wel dat ze erg veel updates in een korte tijd doen. [/QUOTE] Inderdaad, moeten tegenwoordig elke week updaten :p Gaat de laatste weken trouwens erg lekker als ik speel, steeds top 10 (zonder te hiden :lol:) Btw @Elsjorro1990 , check eens even je PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keida Gepost April 12, 2018 Share Gepost April 12, 2018 Ze plaatsten eerst elke donderdag een update. Nu elke woensdag. Spel loopt ook al de hele dag te kutten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 12, 2018 Share Gepost April 12, 2018 Ghehe mijn huisgenoot heeft het er erg moeilijk mee :m: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost April 16, 2018 Share Gepost April 16, 2018 Vind die building pro update wel top man, kan echt zoveel sneller bouwen nu. Â Die weapon delay is echt kut man, als ik met mn AR loop te knallen en snel wil finishen met bijv hand cannon moet ik eerst wachten om te schieten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keida Gepost April 16, 2018 Share Gepost April 16, 2018 Vind die building pro update wel top man, kan echt zoveel sneller bouwen nu. Die weapon delay is echt kut man, als ik met mn AR loop te knallen en snel wil finishen met bijv hand cannon moet ik eerst wachten om te schieten...  Ik ben nog veelste gewend aan combat pro, ik druk alleen maar op R1 en dan krijg ik platte gronden. Die weapon delay is goed. Sterker nog ik heb een hekel aan mensen die meteen finishen. Ze moeten een update erin gooie als een teammaat bijvoorbeeld 50meter in de buurt is, dat als je iemand wil finishen het geen dmg doet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost April 16, 2018 Share Gepost April 16, 2018 Â Ik ben nog veelste gewend aan combat pro, ik druk alleen maar op R1 en dan krijg ik platte gronden. Die weapon delay is goed. Sterker nog ik heb een hekel aan mensen die meteen finishen. Ze moeten een update erin gooie als een teammaat bijvoorbeeld 50meter in de buurt is, dat als je iemand wil finishen het geen dmg doet. Â O nee bedoel niet als iemand down is, maar gewoon als je hem een paar keer hebt geschoten en hem ff met een deagle neer wil knallen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keida Gepost April 16, 2018 Share Gepost April 16, 2018  O nee bedoel niet als iemand down is, maar gewoon als je hem een paar keer hebt geschoten en hem ff met een deagle neer wil knallen  Oh ik snap je. Ja wtf hoort dat? Ik speelde veel met pump en switchte naar sub of tac maar dat heeft nu ook geen zin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts