Djurovski Gepost April 19, 2019 Share Gepost April 19, 2019 29 minuten geleden zei Jespresso: Skill gap is tegenwoordig al enorm groot. Lastig om nu nog in te stappen. Kleine martelt maar wat aan. Heb er zelf toch nauwelijks tijd voor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 20, 2019 Share Gepost April 20, 2019 8e geworden ik ben tevreden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost October 29, 2019 Share Gepost October 29, 2019 @JanVertonghen Hoe is het met je Fortnite breakdown Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost October 29, 2019 Share Gepost October 29, 2019 47 minuten geleden zei Jespresso: @JanVertonghen Hoe is het met je Fortnite breakdown Goed hoor. Heb het toevallig een paar dagen geleden van mijn PS4 moeten verwijderen om ruimte te maken voor COD. Eerlijk is eerlijk, deed het met pijn in mijn hart. Nieuwe seizoen niet eens geprobeerd. Leuk dat ze een nieuwe map hebben, maar vond er verder weer veel gekke items/bugs/glitches/... in zitten en het is natuurlijk ronduit belachelijk dat ze nog steeds geen Duo Arena toegevoegd hebben. Dan hoeft het voor mij niet meer. Inmiddels al zo lang niet meer gespeeld dat ik ook weinig tot geen behoefte meer heb om hem aan te slingeren. Heel jammer wel natuurlijk, was in zijn hoogtijdagen echt een geweldige game. Misschien dat ik hem over een tijdje nog eens download, maar voorlopig vermaak ik me wel met COD (lekker spelletje hoor, moet je ook halen man) en in mindere mate met FIFA. FM binnenkort ook. Genoeg alternatieven meneer Jespresso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost October 29, 2019 Share Gepost October 29, 2019 @JanVertonghen Ben bang dat je COD gelijk op marktplaats knalt als je een paar rondjes met mij speelt. FM kijk ik wel weer naar uit. Nog helemaal geen tijd gehad voor Chapter 2 eigenlijk, maar heb ook helemaal geen zin in solos, fucking hersendodend is dat. Zie wel wat ik de komende tijd ga spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost October 29, 2019 Share Gepost October 29, 2019 2 minuten geleden zei Jespresso: @JanVertonghen Ben bang dat je COD gelijk op marktplaats knalt als je een paar rondjes met mij speelt. FM kijk ik wel weer naar uit. Nog helemaal geen tijd gehad voor Chapter 2 eigenlijk, maar heb ook helemaal geen zin in solos, fucking hersendodend is dat. Zie wel wat ik de komende tijd ga spelen. Hoef je niet bang voor te zijn hoor. Speel nu met @Magikarp en die heeft na aardig wat jaartjes het verschil tussen zijn linker en rechter analoge stick nog steeds niet gevonden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost October 29, 2019 Author Share Gepost October 29, 2019 Zolang ik maar het verschil tussen de linker en de rechtertepel van je zus weet te vinden pisventje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost October 29, 2019 Share Gepost October 29, 2019 Dat is een man @Magikarp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost October 29, 2019 Author Share Gepost October 29, 2019 (edited) 22 minuten geleden zei JanVertonghen: Dat is een man @Magikarp Je zus is een man? Dacht dat ze alleen in Kattuk vreemde gezinsconstructies hadden Maar cod is een prima spel @Jespresso lekker spelen lijkt me reuze gezellig Edited October 29, 2019 by Magikarp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost October 30, 2019 Share Gepost October 30, 2019 9 uur geleden zei Magikarp: Je zus is een man? Dacht dat ze alleen in Kattuk vreemde gezinsconstructies hadden Maar cod is een prima spel @Jespresso lekker spelen lijkt me reuze gezellig Mijn rages zijn op zijn tijd spectaculair dus dat is voor iedereen gezellig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost May 12, 2020 Share Gepost May 12, 2020 Nou, maar eens geprobeerd! Zal zeker niet alle opties snappen met battlepacks en dergelijke maar het gaat niet slecht. 10 potjes gedaan, 1 keer eerste geworden, 2 x 3e en 5 keer in de top 20. Wat kan je nog meer doen? Ergens wapens upgraden in het menu ouzo of andere dingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 15, 2020 Share Gepost May 15, 2020 Op 12-5-2020 om 15:31 zei ElPrincipito: Nou, maar eens geprobeerd! Zal zeker niet alle opties snappen met battlepacks en dergelijke maar het gaat niet slecht. 10 potjes gedaan, 1 keer eerste geworden, 2 x 3e en 5 keer in de top 20. Wat kan je nog meer doen? Ergens wapens upgraden in het menu ouzo of andere dingen? Nee, elk potje begint iedereen gelijk. Dus zonder materialen en zonder wapens. Gelijke kansen dus voor iedereen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 25, 2020 Share Gepost July 25, 2020 Vind het wel eens leuk om te doen met de zoon maar ben hier zelf super slecht in haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 (edited) Voor degene die eens met mij een potje willen spelen voeg me maar toe: Chrisje1993 Laat wel even weten wat jou ingame naam is! Edited July 21, 2021 by chrisje1993 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts