Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Fortnite

Magikarp

Recommended Posts

Zitten er in squads doorgaans meer noobs dan in solo ofzo? Gisteren alleen squads gespeeld met randoms en gelijk weer 2 wins er bij. 1tje waar mijn hele team gelijk doodging en ik uiteindelijk heel sneaky met 5 kills win. Had wel pure mazzel dat potje, met nog 7 te gaan schiet 1 gast 3 man neer, ik stond netjes aan de zijkant te wachten tot die klaar was, snipte ik hem dood. Waren we nog met zijn 2en, storm was super klein, gast komt in de storm en bij blitz krijg je dan super veel damage. Ik hit hem 1 keer met pump en victory. Man wat geeft dat een goed gevoel. Zowiezo veel kills gisteren steeds in squads. Tis net alsof ze daar niet opletten ofzo.

Edited by Elsjorro1990

Ik word steeds beter met solo :) Gisteravond 5e geworden met 2 kills terwijl laatste daarvan al bijna 20 seconde op mij stond te schieten draai ik om en knal hem neer. Eerder gister een potje 6e met 3 kills maar na de eerste had ik nog maar 44e health :D

[quote name='Kokkie']Eerste pot en ervaring met de nieuwe shotgun :-D Nog nooit zo lang in de storm moeten lopen steeds. Op 5.29 ofzo in een gevecht met zo een John Wick die die heeft gekocht volgens mij :mrg: [youtube]o-cpC3WJs_g[/youtube] Laatste 2 kills oa door die Heavy Shotgun maar denk dat dat wapen niet echt OP is verder. Wel erg lekker om er snel naar toe te switchen zoals die laatste kill om die laatste 50-60 health eraf te raggen. [/QUOTE] Vind je die shottie beter dan de tactical? Ik heb hem nog steeds niet gevonden. @Chris.tiaan je filmpje doet het niet. Blitz vind ik echt een chille gamemode. Lekker snel XP knallen.

Ik weet niet of ik.gewoon beter aan worden ben en andere slechter maar stond gisteren gewoon electro shuffle met Blitz Squad en nog knal ik 2-3 aanvallers dood :D Zo heerlijk als je aim eindelijk te pakken hebt op nek en hoofd vaak :D

[quote name='Kokkie']@Magikarp waarom spring je uit zijn fort net na die jumppad? Nu heb je geluk dat je een 7+ hit krijgt met een tactical. Pump Heavy combo : Maar goed. Het voelt tegenwoordig meer als een grind dan als een uitdaging helaas. Hoop ergens toch wel dat er skill based matchmaking in gaat komen waardoor er hopelijk ook veel meer build fights komen. [/QUOTE] Sprong er niet uit. Deed alsof ik erin ging en last minute doorsturen. Hij dacht dat dus schoot ie daarheen maar door dat donkere pakje van hem dacht ik dat ie die kant nog op keek dus dacht meer tijd te hebben dan ik daadwerkelijk had :-D ziek veel geluk idd dat hij opeens 5 hitpoints tekort kwam en ik hem voor zoveel hitte. Had idd ook gewoon zn fortje over kunnen nemen maar wilde het eens zo proberen. Wist ook niet of hij me nou had gezien of dat ie wilde verplaatsen ivm de storm die eraan kwam, dat ie me had gezien merkte ik dus pas toen ie op me schoot. Edited by Magikarp

[quote name='Kokkie']@Magikarp waarom spring je uit zijn fort net na die jumppad? Nu heb je geluk dat je een 7+ hit krijgt met een tactical. Pump Heavy combo :< Het was even wennen maar met die heavy krijg je dus gewoon echt dikke hits van boven de 140 he. Maar goed. Het voelt tegenwoordig meer als een grind dan als een uitdaging helaas. Hoop ergens toch wel dat er skill based matchmaking in gaat komen waardoor er hopelijk ook veel meer build fights komen. [/QUOTE] Hoop niet dat dat skill based matchmaking komt. Verpest het hele spel. Als je goed ben eindig je bovenaan ben je slecht eindig je onderaan. Moet je niet de slechte gaan helpen tegen de slechte. Dan worden die nooit beter. Je wordt beter door te spelen tegen de goede en ervan te leren.

Op 2.27 had je nog 1 of 2 hoger moeten doorbouwen met een ramp maar dat is afhankelijk van de situatie van je tegenstander. Nadat je dat hebt gedaan moet je muren rechts van die ramp neerzetten en vanaf daar weer omhoog met een ramp zodat je boven je tegenstander zit en een goede hoek hebt om hem te pakken.

Dat is eigenlijk het beginsel van een buildfight en vanaf daar probeer je elkaar te outplayen. Gaat allemaal zo snel maar maakt het wel erg leuk.

Je grote fout was door naar low ground te springen terwijl je in dit spel high ground moet hebben. Maar dat was wss omdat je gewoon geen flauw idee had wat te doen. ;c Kom die tegenstanders in solo potten altijd tegen. Gaan ze maar van hun ramp af en komen ze omlopen om via je eigen ramp naar je toe te rennen :r Makkelijker kunnen ze het niet maken. Gewoon doorbouwen dus waar je doel eigenlijk is om steeds te bouwen tot je hoger zit dan je tegenstander

Thanks voor de input, zag inderdaad dat hij aan het bouwen was maar omdat ik niet zo snel in switchen ben, ben ik bang dat zodra ik naast hem bouw hij eerder ze wapen heeft en daarom voordeel op mij heeft. Goed dat hij niet zo'n beste aim had.

Gisteren in duo's 2e geworden. Eigenlijk geen idee wat het beste is om in de end-game te doen. Ik vermoed een grote toren bouwen ofzo, aangezien mijn tegenstanders dat allemaal deden en ik uiteindelijk een headshot kreeg van 20 meter hoogte ofzo :r

Als het een soort ranked systeem is speel je alsnog tegen betere waarvan je leert. Het is nu gewoon te saai aan het worden. Als we een beetje normaal doen winnen we 50% van de potjes :cab:

Vanavond of vanmiddag squads? Wij zijn iig aanwezig.

Sbmm is wel 1 van de 5 top redenen dat CoD aan het doodbloeden is sinds AW. Dus of je daar heel vrolijk van moet worden weet ik niet.

Eerste pot en ervaring met de nieuwe shotgun :-D Nog nooit zo lang in de storm moeten lopen steeds.

Op 5.29 ofzo in een gevecht met zo een John Wick die die heeft gekocht volgens mij :mrg:

o-cpC3WJs_g

Laatste 2 kills oa door die Heavy Shotgun maar denk dat dat wapen niet echt OP is verder. Wel erg lekker om er snel naar toe te switchen zoals die laatste kill om die laatste 50-60 health eraf te raggen.

Nu pas helemaal gekeken. Je bent meer geraakt door de storm Dennis Storm badumm tss dan door tegenstanders en dan nog winnen met 7 kills, lekker man. En jij bouwt echt 10x zo snel als dat ik het doe :D

Eerste pot en ervaring met de nieuwe shotgun :-D Nog nooit zo lang in de storm moeten lopen steeds.

Op 5.29 ofzo in een gevecht met zo een John Wick die die heeft gekocht volgens mij :mrg:

o-cpC3WJs_g

Laatste 2 kills oa door die Heavy Shotgun maar denk dat dat wapen niet echt OP is verder. Wel erg lekker om er snel naar toe te switchen zoals die laatste kill om die laatste 50-60 health eraf te raggen.

Geen fan van de blauwe burst? Vind die echt heerlijk.

[quote name='Kokkie']Is die ook maar als je ramps/walls moet wegschieten van tegenstanders is een normale AR volgens mij net wat sneller door die firerate. Maar die (blauwe) burst is heerlijk sterk idd. @Kyrill Voor als je nog wat te kijken wilt :mrg: 6 minuten lang tegen de laatste 2 squads die nog levend waren. Denk tot nu toe de heerlijkste win. [youtube]BpB0eLVvW-g[/youtube] Jammer dat Blitz weg is he[/QUOTE] Nee omdat je die blauwe burst liet liggen aan het begin, vond ik verrassend. Jammer dat die anderen zo liepen te campen op het eind. EDIT: Heerlijke win idd en heel zonde dat Blitz weg is. Edited by Jespresso