Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2018

MisterX

Wie is de mol? 2018  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2018

• Jan Versteegh
    • Olcay Gulsen
    • Ruben Hein

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 94
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is dat zo? Dat overzicht bij moltalk sloeg nergens op. Pak 6 opdrachten uit de afgelopen 7 afleveringen ofzo. En dan komt er een beeld uit waaruit Jan blijkbaar onderaan staat...

O ja geen idee verder hoor, maar hoorde zoiets voorbij komen dus het was meer een reactie op wat je zei. Vind hem zelf ook totaal niet verdacht. Hoop wel dat hij of Olcay het is, zou prachtig zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is dus Ruben. Kan niet anders. Wel jammer dat er dit jaar zoveel verborgen hints in zitten naar kandidaten. Ik weet nu niet of daar nu echt blij mee moet zijn. Uit de beelden is vaak al weinig af te leiden, molacties worden niet getoond. En vanaf dit jaar kun je dus ook de verborgen hints meer geloven blijkbaar. Andere jaren was dat wel een goed houvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi wel. Kan bijna niet geloven dat het Jan zou zijn. Ruben zou nu gewoon het meest logisch zijn, maar het programma doet ook wel erg weinig om het nog enigszins spannend te maken dan. Dat maakt Olcay toch nog verdacht dan. Zou wel de leukste mol sinds jaren zijn geweest.

Olcay zou leuk zijn ja. Jan zou ook mooi zijn hoor. Lekker druk doen maar eigenlijk is het allemaal afleiding. Gister ook. Heel stoer springen naar die koker maar daardoor wel bakken met tijd verliezen en onder allemaal kokers door voordat ie weer eens aan boord is :D Maar hoe Jan en Olcay gister in die auto zaten... dan moet het Ruben wel zijn zou je zeggen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe hebben de volgende 4 al gestemd op een van de kandidaten in de finale: Op Jan: @ppflanel @chrisje1993@Mangata ​​ op Olcay: @Makalakalane Als het goed is kan iedereen weer stemmen op de poll. Zelf weet ik het dit jaar echt niet... Zo verbaasd over het verloop. bewerkt door MisterX
taggen eindelijk goed gelukt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was recentelijk binnen de EU een paar dagen op pad, toen kon ik via WiFi niet op m'n Ziggo app (NPO app geen idee) kijken, maar via het normale mobiele netwerk wel. Weet niet waar je heen gaat en hoe groot je bundel is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen grote bundel en buiten de EU. Ik weet dat NPO checkt voor je locatie. Dus via wifi en NPO site gaat hem niet worden.

Wie is de mol site misschien? Daar kan je ook altijd de aflevering bekijken, al loopt dat vermoedelijk via uitzending gemist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites