Elsjorro1990 Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Volgens mij zijn Julie hier gewoon verslaafd aan :cab: Waarom zou je anders elk weekend al 1,5 jaar deze zelf kastijding blijven spelen? :r Het is ook een stukje nostalgie he, dezelfde reden dat er toch nog zoveel mensen zijn die CoD advanced warfare gespeeld hebben. Een gedrocht van een spel, maar door nostalgie en het gebrek aan alternatief toch redelijk succesvol, financieel gezien. En dat is met FIFA een beetje hetzelfde. Spelniveau fut kan verschrikkelijk verslavend werken en het alternatief PES kom niet eens in de buurt, maar de delay en gameplay zijn soms zo slecht dat het om te gieren is. Anyways hier nog steeds blij dak hem niet gekocht heb. Nog dikke 2 week wachten op ww2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Naja nostalgie. WL is er nu pas voor het 2e jaar. Gewoon verslaving aan packs en rewards Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Vooral dit weekend heb ik nauwelijks gespeeld. Elk potje is hetzelfde: rennen, counteren en aftrapdoelpunten. Ze kunnen het patchen wat ze willen, maar zo lang Rashford (79) beter dan Higuain (89) is zou deze game nooit wat worden. Kwam constant Gabriel Jesus, Martial en Rashford tegen. Niemand met een creatief team, echt geen zak aan zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Naja nostalgie. WL is er nu pas voor het 2e jaar. Gewoon verslaving aan packs en rewards Stimmt, maar het speltype fut niet. Eerlijk: ik speelde al jaren niks anders dan FUT en wat potjes tegen vrienden. Maar het word je gewoon onmogelijk gemaakt. En op zich zijn de toevoegingen speltechnisch gezien prima. Squad bttles zijn een prima variant voor de mensen die min de weekenden niet veel tijd hebben, Squad building challenges zorgen er voor dat he met wat geluk zonder euro’s een beetje een team kunt bouwen. Dat waren we pijnpunten ten opzichte van vorige fifa’s. Maar als je dan vervolgens niks doet aan alle ergerlijke dingen die er in zitten ( wat er nogal wat zijn) dan ga je een keer op je bek en spelers verliezen. Als PES met een dergelijke variant komt die de mensen kan boeien, weet ik zeker dat EA zich wel een paar keer achter de oren gaat krabbelen. We hebben het immers gezien met COD, zelfs de meest diehard fans van die franchise zijn op een gegeven moment over gestapt op battlefield, omdat het gewoon echt niet meer kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 (bewerkt) Dit heeft geen zin. Zelfs op maandag is er weer zoveel delay dat je echt van iedereen kan verliezen. Dacht dat je WL links liet liggen? Vooral dit weekend heb ik nauwelijks gespeeld. Elk potje is hetzelfde: rennen, counteren en aftrapdoelpunten. Ze kunnen het patchen wat ze willen, maar zo lang Rashford (79) beter dan Higuain (89) is zou deze game nooit wat worden. Kwam constant Gabriel Jesus, Martial en Rashford tegen. Niemand met een creatief team, echt geen zak aan zo. Ik kwam in divisies de aanval Martial, Mbappe en Dembele tegen, huilen. Iedere bal laag diep gespeeld. Hatelijk voetballen. 16 oktober 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 (bewerkt) Denk dat ik alles ga verkopen en een silver team ga creeren. Daar toch nog altijd het meeste plezier mee gehad en ook prima resultaten in de WL. 16 oktober 2017 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Squad bttles zijn een prima variant voor de mensen die min de weekenden niet veel tijd hebben, Nou. Stond zaterdagmiddag Elite 1, daarna niet meer kunnen spelen. Geëindigd in Goud 1 :r Belachelijk dat in het weekend veel meer punten te verdienen zijn dan doordeweeks, zeker omdat er ook al een WL is. FUT is gebouwd voor mensen die hun hele weekend willen opofferen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Nou. Stond zaterdagmiddag Elite 1, daarna niet meer kunnen spelen. Geëindigd in Goud 1 :r Belachelijk dat in het weekend veel meer punten te verdienen zijn dan doordeweeks, zeker omdat er ook al een WL is. FUT is gebouwd voor mensen die hun hele weekend willen opofferen. Nou dat is indd vrij kut, merk dat ik steeds meer goede tegenstanders krijg. Meestal kreeg ik nog wel 1 bronzen team maar nu minimaal rating 80 en een uitschieter naar 87 :r Net 3-2 winst op de Lacazette team, belachelijk team ook weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 (bewerkt) Wat is je Skype? Ik ken nog een groep van vier man die dat ook doet namelijk. Haha jammer genoeg gebruik ik geen skype of je zou er een grommelende Belg bij hebben. Het blijft me verbazen dat er in psychiatrische ziekenhuizen geen afdeling Weekend League bestaat. Maar dat gaat er nog wel van komen gok ik. ik heb gelukkig een goede ziel gevonden die met mij een account gaat delen zodat ik 20 wedstrijden meer vrije tijd ga hebben in een weekend. Iemand al Fortnite gespeeld? Zo een simpel spelletje en zo relaxerend 16 oktober 2017 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Lol, deze game is zo scripted. Speelde net 3 potjes 4-5 (schoten 19-7) 1-2 (schoten 14-1) 3-4 (schoten 29-7) Zijn Courtouis had 24 reddingen in die laatste wedstrijd. :D Mede hierdoor dus weer Elite door mijn neus geboord. Heel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 Vooral dit weekend heb ik nauwelijks gespeeld. Elk potje is hetzelfde: rennen, counteren en aftrapdoelpunten. Ze kunnen het patchen wat ze willen, maar zo lang Rashford (79) beter dan Higuain (89) is zou deze game nooit wat worden. Kwam constant Gabriel Jesus, Martial en Rashford tegen. Niemand met een creatief team, echt geen zak aan zo. Dit dus hé. FIFA is echt een rukspel geworden. Zo'n veelbelovende demo... Wanneer gaan ze nu eindelijk snelheid veel minder belangrijk maken?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 16 oktober 2017 Share Geplaatst 16 oktober 2017 16-9 geëindigd. Beste WL tot nu toe. Op 2 wins na geen elite. Blijft wel frustrerend dat iedereen inderdaad die Baka heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 oktober 2017 Share Geplaatst 17 oktober 2017 Ging 25-2. 'Elite 1 moet lukken'. Hop. Spontaan wat scripts en delay. 27-6. 'Laat maar. Alles de transferlijst op en 210 euro cashen voor de coins'. Zat weer te grinden alsof het FIFA 17 was, maar het lijkt erop dat ik nu 8 maanden eerder het licht gezien heb. Aangezien Clubs dit jaar ook niks is, ik offline spelen geen drol aan vind en ik geen FUT speel naast de Weekend League, heb ik echt spijt dat ik geen hard disc versie gekocht heb. Dit kon weleens het eerste spel geweest zijn dat ik doorverkocht had. Naja, kon? Weet het wel zeker ook. Al vind ik 210 voor wat virtuele coins ook wel prima. En ja. Dit is weer een van de vele posts en ik zal hem vast weer opstarten deze week, maar godverdomme zeg. 25-2 naar 27-6 waar je aan een pot iets kon doen. De rest was puur delay en script. Zit je dan zoveel uren voor te zwoegen. Over twee weken lekker COD, hoop weer eens een echt goede. Weet 100% zeker dat die dan aardig wat uurtjes aan staat en dat jullie minder last hebben van posts als deze. Het is echt heel jammer dat ik zo achterlijk dom ben dat ik het ieder jaar weer haal. Altijd hetzelfde liedje, maar je gaat je er pas echt aan ergeren als je wat beter wordt in het spelletje. Dan valt het allemaal extra op en zie je pas hoe hard je genaaid wordt. Ze doen er ook totaal geen moeite meer voor om het te verbergen, dat is nog het mooiste :D Achja. Nog maar even 2 potjes winnen dan en dan de rewards eens bekijken. Ben oprecht heel benieuwd of er volgend weekend 40 potjes gespeeld gaan worden, acht die kans vrij klein namelijk. Hoe vaak ik dit al gezegd heb en wat hierop volgt ook; ik lijk er nu al van genezen. Vraag me ook af hoe dit een e-sport kan zijn, maar goed. Ze zien maar. Oplichters zijn het, niets meer en niets minder. Kan niet wachten op de dag dat ze aangeklaagd worden en/of keihard failliet gaan. Dat gun ik ze echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 17 oktober 2017 Share Geplaatst 17 oktober 2017 (bewerkt) Eerste Fifa 18 WL, maar wat ben ik slecht zeg :-D:-D.. Ga niet eens de schuld geven aan de delay die ik soms wel voelde. Vandaar onderstaand team gekocht dat ik nog wil uitbreiden met Lloris, Bailly, OTW Aurier en Bernadeschi vervangen voor OTW Bernadeschi. Lekker af en toe WL spelen, niet teveel verwachten want heb eigenlijk toch met plezier met wedstrijden gespeeld. Jammer dat het merendeel toch al brute teams heeft. Hopelijk komt EA snel dat je bepaald type teams (Hybrid, Silvers, oid) moet hebben waardoor het wat minder #BakaMartiJesus wordt. http://www.futhead.com/18/squads/957904/ Half jaartje vast houden en uitbreiden en hopelijk pakken ze wat IF's 17 oktober 2017 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 17 oktober 2017 Share Geplaatst 17 oktober 2017 Ben ik de enige die elke pot 2-3 keer de paal raak? Denk zonder te overdrijven echt 30-35 keer de geraakt gisteren :) Het was niet mijn weekend. Gister heb ik ook flink de paal geraakt ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 oktober 2017 Share Geplaatst 17 oktober 2017 Het is gewoon niet te doen met die AI defence. Alles wordt ook geblokt en het enige wat je nog hoeft te doen is rond te rennen met Kante en je R1 knop. Gieren hè. Gisteren na 38 potten zag ik iemand dat weer doen en besloot ik het zelf ook maar te doen. 40 minuten lang geen kans gezien :-D 32-8 geëindigd in ieder geval. Toch nog afgemaakt dus. Ze kunnen er met een paar goede patches en een server upgrade nog best wat van maken, maarja. Het is EA en zoals eerder gezegd: waarom zouden ze? Wij blijven toch wel spelen en mensen blijven het spel (en FIFA points) toch wel halen. Moet wel zeggen dat ik nog steeds zit te twijfelen om (een aantal) coins te verkopen. 9 euro per 100k zeg. Heel verleidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 oktober 2017 Share Geplaatst 17 oktober 2017 Ondanks alle haat aan EA en hun spel dat onbespeelbaar is wil je inderdaad het toch een jaar spelen en dan koop je uiteindelijk opnieuw de nieuwe versie.... Maar ik ben toch wel opgelucht dat ik vanaf nu mijn verslaving deel met iemand anders waardoor het aantal pijnlijke wedstrijden worden gehalveerd en beter gedosseerd. Los daar van ben ik ook blij dat die andere jong zich bezig houd met squadbattles zodat die onzin me al geen tijd meer kost en ik kan gaan draften of seizoenen kan spelen. Als je weinig tijd hebt en je wil toch gratis munten hebben zit je door de week je nog dood te geeuwen tegen een saaie computer om vervolgens in het weekend 40 potjes te spelen tegen tegenstanders online die de computer het werk laten doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 Morgen mogen we weer [url]https://clips.twitch.tv/AnimatedHeadstrongDogDoubleRainbow[/url] @Sanel @Magikarp @Kokkie @JanVertonghen' @fm-helden @Dansmeister @WesselSCC @Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 Moet me eerst nog kwalificeren :p.. Vanavond maar even doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 http://www.futhead.com/18/squads/1013191/ word als ik geluk heb mn team voor t weekend, moet die Rui Costa nog doen en Neuer halen. Twijfel alleen over Lacazette, vind m persoonlijk niet zo fijn, heb wel een sterke finisher nodig naast Mané. Mané is echt mn WL MVP geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 Chem. maakt tegenwoordig echt geen bal meer uit he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 @JanVertonghen' weekendje vrij dit keer? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 NIet eens kunnen kwalificeren. Finale verbinding verbroken xD. Nu geen tijd meer.. ManMan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 NIet eens kunnen kwalificeren. Finale verbinding verbroken xD. Nu geen tijd meer.. ManMan Mijn broertje heeft zich ook niet geplaatst . Hij had zit in de 2e wedstrijd en verloor die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 Ja slaat nergens op. Eerste keer dat verbinding weg valt. Heb trouwens ook nog aan UTP-kabel aan PS hangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten