007mark Geplaatst 15 november 2018 Share Geplaatst 15 november 2018 Hoe verzint ie het? Dumfries deed het erg goed vorige keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 november 2018 Share Geplaatst 15 november 2018 Dumfries is niet zo heel goed hoor. Staat wel een hele goeie kop op en op basis daarvan kan hij zich heel goed staande houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 november 2018 Share Geplaatst 15 november 2018 1 uur geleden zei 007mark: Hoe verzint ie het? Dumfries deed het erg goed vorige keer. Ik gok dat we tegen Frankrijk op de 0 gaan spelen en dat hij Tete daarin beter acht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 november 2018 Share Geplaatst 15 november 2018 Dat kan allemaal wel zo zijn en ben het er ook nog deels mee eens, maar R.Koeman doet er zoveel uitspraken over dat je gaat denken dat het hele elftal om Tete draait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 november 2018 Share Geplaatst 15 november 2018 Alleen dat laatste heeft-ie niet gezegd, alleen dat hij Tete als meeste complete rechtsback ziet momenteel. Met de kanttekening erbij dat hij wel meer moet gaan spelen. Kan toch dat hij gewoon een favoriet heeft op een bepaalde positie? Wel verfrissend zo die duidelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2018 Share Geplaatst 15 november 2018 Op de 0 spelen tegen Frankrijk. Puik plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 5 uur geleden zei Karlo: Kan toch dat hij gewoon een favoriet heeft op een bepaalde positie? Wel verfrissend zo die duidelijkheid. Natuurlijk kan dat, maar ik vind het vreemd dat R.Koeman juist op die positie zo'n uitgesproken favoriet heeft. Zijn toch posities waar de rangorde duidelijker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 5 uur geleden zei Sophomore: Natuurlijk kan dat, maar ik vind het vreemd dat R.Koeman juist op die positie zo'n uitgesproken favoriet heeft. Zijn toch posities waar de rangorde duidelijker is. Daar heb je wel een punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 5 uur geleden zei Sophomore: Natuurlijk kan dat, maar ik vind het vreemd dat R.Koeman juist op die positie zo'n uitgesproken favoriet heeft. Zijn toch posities waar de rangorde duidelijker is. Misschien werd ie daarom naar de rechtsback juist gevraagd? Omdat daar de pikorde nog niet vast staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Op 14-11-2018 om 23:05 zei cimbomcu: 7 uur geleden zei Sophomore: Hoe krijg ik deze quotes weg. Ik zit op m'n smartphone. @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 (bewerkt) 18 uur geleden zei 007mark: Hoe verzint ie het? Dumfries deed het erg goed vorige keer. Alsof jij niet van tetten houdt.... 16 november 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Kom op @Pino, ik ben beter van je gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 11 uur geleden zei 007mark: Op de 0 spelen tegen Frankrijk. Puik plan. Tegen dit gemankeerde Frankrijk kan dat best wel eens werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 9 minuten geleden zei PJHoutman: Tegen dit gemankeerde Frankrijk kan dat best wel eens werken. Zo gemankeerd is het toch niet? Hebben nog steeds een aantal wereldspelers waar wij alleen maar van kunnen dromen op dit moment. Wordt sowieso een lastig verhaal natuurlijk om een resultaat te halen, maar laat me graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 25 minuten geleden zei 007mark: Kom op @Pino, ik ben beter van je gewend. Sorry. Die tettengrap kennie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 10 uur geleden zei Karlo: Daar heb je wel een punt. Bij Karwei? 10 uur geleden zei Erwin.: Misschien werd ie daarom naar de rechtsback juist gevraagd? Omdat daar de pikorde nog niet vast staat? Volgens mij is het protocol bij de KNVB dat de journalisten vragen stellen en niet zoals gebruikelijk is in andere landen dat eerst de bondscoach wat zelf zegt; dus zal het R.Koeman vast en zeker gevraagd zijn. Tete niet in de basis :r Pino on fire trouwens ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 38 minuten geleden zei Sophomore: Pino on fire trouwens ? Dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Lekker, Nederland op voorsprong. Net voor rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Kunnen we niet met de gehele natie afspreken om het Nederlands Elftal te boycotten als die twee zelfingenomen kwalletjes nog een keer met die vingers in hun oren gaan staan? Krijg er echt de kriebels van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Zojuist zei E2E: Tja. Maakt dat je echt zoveel uit? Hoe jongens juichen na een goal? We staan voor tegen de wereldkampioen. Meestal niet, maar er zijn bepaalde vieringen waar ik me wel aan stoor ja. Dit is er daar een van. Misschien moet je dat laatste feit eens naar Wijnaldum en Depay sturen. We staan voor tegen de wereldkampioen, waarom wil je dan een (lachwekkend) statement maken naar de criticasters en laat je niet gewoon zien hoe blij en trots je bent op je goal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Ik vind het trouwens wel mooi: Aan het begin van de Nation League verwachtte we 0 punten. Nu strijden we gewoon mee om de poulewinst en heeft heel Nederland er heel veel vertrouwen in... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 5 minuten geleden zei E2E: #juichpolitie Ik heb geen idee wat je met deze post wil zeggen, maar soit. Verder inderdaad een prima eerste helft, Frankrijk helpt ook wel goed mee. Snap dat ze op deze manier het WK gewonnen hebben, maar man, met zo'n elftal zo spelen... Gewoon 8 verdedigend ingestelde spelers, echt ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 25 minuten geleden zei JanVertonghen': Kunnen we niet met de gehele natie afspreken om het Nederlands Elftal te boycotten als die twee zelfingenomen kwalletjes nog een keer met die vingers in hun oren gaan staan? Krijg er echt de kriebels van. Wat een onzin. Laat ze toch. Ze zijn beide gelovig tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Heb me even ingelezen en zie inderdaad dat hij het doet vanwege zijn geloof. Laat het daar maar bij dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 (bewerkt) Blind speelt lekker hoor. En wat een rust als De Jong de bal heeft. Die moet volgend jaar lekker naar City gaan. 16 november 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten