Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Alleen dat laatste heeft-ie niet gezegd, alleen dat hij Tete als meeste complete rechtsback ziet momenteel. Met de kanttekening erbij dat hij wel meer moet gaan spelen. Kan toch dat hij gewoon een favoriet heeft op een bepaalde positie? Wel verfrissend zo die duidelijkheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Karlo:

Kan toch dat hij gewoon een favoriet heeft op een bepaalde positie? Wel verfrissend zo die duidelijkheid. 

Natuurlijk kan dat, maar ik vind het vreemd dat R.Koeman juist op die positie zo'n uitgesproken favoriet heeft. Zijn toch posities waar de rangorde duidelijker is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Sophomore:

Natuurlijk kan dat, maar ik vind het vreemd dat R.Koeman juist op die positie zo'n uitgesproken favoriet heeft. Zijn toch posities waar de rangorde duidelijker is.

Misschien werd ie daarom naar de rechtsback juist gevraagd? Omdat daar de pikorde nog niet vast staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei PJHoutman:

Tegen dit gemankeerde Frankrijk kan dat best wel eens werken.

Zo gemankeerd is het toch niet? Hebben nog steeds een aantal wereldspelers waar wij alleen maar van kunnen dromen op dit moment. Wordt sowieso een lastig verhaal natuurlijk om een resultaat te halen, maar laat me graag verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Karlo:

Daar heb je wel een punt.

Bij Karwei?

10 uur geleden zei Erwin.:

Misschien werd ie daarom naar de rechtsback juist gevraagd? Omdat daar de pikorde nog niet vast staat?

Volgens mij is het protocol bij de KNVB dat de journalisten vragen stellen en niet zoals gebruikelijk is in andere landen dat eerst de bondscoach wat zelf zegt; dus zal het R.Koeman vast en zeker gevraagd zijn.

Tete niet in de basis :r

Pino on fire trouwens ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei E2E:

Tja. Maakt dat je echt zoveel uit? Hoe jongens juichen na een goal? We staan voor tegen de wereldkampioen. 

Meestal niet, maar er zijn bepaalde vieringen waar ik me wel aan stoor ja. Dit is er daar een van. 

Misschien moet je dat laatste feit eens naar Wijnaldum en Depay sturen. We staan voor tegen de wereldkampioen, waarom wil je dan een (lachwekkend) statement maken naar de criticasters en laat je niet gewoon zien hoe blij en trots je bent op je goal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei E2E:

#juichpolitie

Ik heb geen idee wat je met deze post wil zeggen, maar soit.

Verder inderdaad een prima eerste helft, Frankrijk helpt ook wel goed mee. Snap dat ze op deze manier het WK gewonnen hebben, maar man, met zo'n elftal zo spelen... Gewoon 8 verdedigend ingestelde spelers, echt ongelooflijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei JanVertonghen':

Kunnen we niet met de gehele natie afspreken om het Nederlands Elftal te boycotten als die twee zelfingenomen kwalletjes nog een keer met die vingers in hun oren gaan staan? Krijg er echt de kriebels van.

Wat een onzin. Laat ze toch. Ze zijn beide gelovig tja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites