Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Beppu:

Hato al opgeroepen? Wat is die goed hé! En jong ook! Twee keer 90 minuten gemaakt, wordt wel tijd om hem erbij te pakken.

Wat wordt zo'n jonge jongen weer godsgruwelijk snel groot gemaakt zeg, ongekend.

Zeg er dan ook bij, als ie keer "faalt" /slecht /kut doet bakken met stront over zich heen krijgt, juist van Ajax fans. Weken lang :classic_ninja:;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Beppu:

Hato al opgeroepen? Wat is die goed hé! En jong ook! Twee keer 90 minuten gemaakt, wordt wel tijd om hem erbij te pakken.

Wat wordt zo'n jonge jongen weer godsgruwelijk snel groot gemaakt zeg, ongekend.

Ik denk dat Hato zeker potentie heeft om basisspeler te worden in Oranje. Linksbenige J. Timber.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Kyrill:

Spreek ik Chinees? 

Snap oprecht niet wat je probeert te zeggen. Ik betwijfel sterk of jij Chinees spreekt, maar je pent soms wel dingen neer hier waarvan ik eerder denk dat het Chinees is dan dat het Nederlands is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Dansmeister:

Begin alvast maar met een A4'tje te schrijven aan excuses. ;c

Doe het lekker zelf clown;c

Ik heb laats ook geen excuses van jullie allemaal gehad van mijn gelijk, dus bekijk t maar lekker ;)

@Bolderbast jij snapt em(y)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei neva:

Ik Hatook wanneer het alleen maar offtopic is, dus wellicht dat we weer een beetje kunnen refereren naar het Nederlands elftal, voordat ik me rood en geel erger. 

giphy.gif

https://www.meemetoranje.nl/wedstrijdprogramma/

Volgende pot van Oranje is pas 7 september.......

Maar zal vast eerder wat komen nog....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Kappen nu.

Ik Hato dit zo he. Niet te doen. 

Denk toch eens aan je Hartman, al kunnen we daar ook niet Blind op staren. En de reacties hierboven vind ik eigenlijk wel Botman, soms moeten jullie een beetje water bij de Wijndal doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Doe het lekker zelf clown;c

Ik heb laats ook geen excuses van jullie allemaal gehad van mijn gelijk, dus bekijk t maar lekker ;)

Degenen die mij kennen, weten dat ik er nooit op uit ben om iemand te beledigen slecht te doen voelen. Dat dit toch gebeurd is, betreur ik enorm. @Kyrill Het spijt me van mijn opmerking. Deze was gericht op de discussie en niet op jou persoonlijk. Ik zie je absoluut niet als randdebiel en zou je ook nooit zo neerzetten of te kakken willen zetten. Zeker in dit geval had ik meer rekening moeten houden met je persoonlijke omstandigheden, want zoals ik ook in het SCC lees, zit je op dit moment niet op een fijne plek mentaal gezien. En door alle gebeurtenissen in je leven kan ik je dat ook zeker niet kwalijk nemen. Het minste wat ik kan doen is daar rekening mee houden en dat heb ik niet voldoende gedaan. Sorry daarvoor. Weet aub dat ik dat niet persoonlijk bedoeld heb tegen je, want zo ben ik niet en dat heb je vooral ook niet verdiend.

Geen idee of je nog op advies van mij zit te wachten, maar anders moet je hier maar stoppen met lezen. Belangrijk is dat je voor jezelf bepaalt waar je de meeste plezier uit haalt. Je bent fan van muziek luisteren en series kijken weet ik door je posts hier. Dus wanneer MU zorgt voor frustraties, klik rechtsboven op het kruisje en luister het nieuwe album van The National nog eens. Uiteindelijk moet je zelf de knoop doorhakken of je op MU wil blijven of niet - dat kan niemand beter bepalen dan jezelf - maar ik hoop niet dat je mijn post als aanleiding ziet om die beslissing te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Dansmeister:

Degenen die mij kennen, weten dat ik er nooit op uit ben om iemand te beledigen slecht te doen voelen. Dat dit toch gebeurd is, betreur ik enorm. @Kyrill Het spijt me van mijn opmerking. Deze was gericht op de discussie en niet op jou persoonlijk. Ik zie je absoluut niet als randdebiel en zou je ook nooit zo neerzetten of te kakken willen zetten. Zeker in dit geval had ik meer rekening moeten houden met je persoonlijke omstandigheden, want zoals ik ook in het SCC lees, zit je op dit moment niet op een fijne plek mentaal gezien. En door alle gebeurtenissen in je leven kan ik je dat ook zeker niet kwalijk nemen. Het minste wat ik kan doen is daar rekening mee houden en dat heb ik niet voldoende gedaan. Sorry daarvoor. Weet aub dat ik dat niet persoonlijk bedoeld heb tegen je, want zo ben ik niet en dat heb je vooral ook niet verdiend.

Geen idee of je nog op advies van mij zit te wachten, maar anders moet je hier maar stoppen met lezen. Belangrijk is dat je voor jezelf bepaalt waar je de meeste plezier uit haalt. Je bent fan van muziek luisteren en series kijken weet ik door je posts hier. Dus wanneer MU zorgt voor frustraties, klik rechtsboven op het kruisje en luister het nieuwe album van The National nog eens. Uiteindelijk moet je zelf de knoop doorhakken of je op MU wil blijven of niet - dat kan niemand beter bepalen dan jezelf - maar ik hoop niet dat je mijn post als aanleiding ziet om die beslissing te nemen.

Wat een fantastische post. Ik voel me direct schuldig hoe onaardig ik de laatste tijd naar jou was, spijt me.

En ik wil zeker wel graag advies van jou ja, ik houd enorm van muziek luisteren, The National, series kijken en films.

Ik ga deze post naar mezelf mailen zodat ik het als voorbeeld kan gebruiken hoe het wel moet, en niet zoals het niet moet, zoals ik helaas maar al te vaak doe. Het is moeilijk maar ik ga proberen te beperken tot subboarden die ik wel leuk vind en geen stress meer opleveren of iig veel minder. Dus ik denk voor nu beste is voetbal board zoveel mogelijk vermijd op wedstrijden van Arsenal na. Onwijs bedankt hiervoor, waardeer dit enorm.:classic_love:

Uiteraard 100% aanvaardt je excuses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites